İtirafTehtidTeklif/-Buyrun?/

175 20 6
                                    


36. BÖLÜM

X"Bebeğin cinsiyeti kız"
R"Kız mı?"
X"Evet,kız"
R"Eugene! Bi' kızımız olacak😆!"
Eu"Duydum Canım! Ay inanamıyorum! Şimdi bizim bir Prensesimiz olacak😃"
R"Aynen öyle hayatım"
(Eugene Rapunzel'i yanağından öper)
X"Onun dışında gayet sağlıklı..Suyunuz da iyi..Her şey iyi gözüküyor..Bi' sorun yaşamıyorsunuz değil mi?"
Eu"Yok,sorun yaşamıyoruz"
X"Güzel."
R"Öyleyse biz yine gelecek ay da uğrarız"
X"Tabi"
Eu"İyi günler"
X"İyi günler"
(Rapunzel ve Eugene gider)
***********
M"Sandviçleri bitirdikten sonra gidecek miyiz?"
H"Sen Nasıl istersen"
M"Sen ne istersin?"
H"Benim için fark etmez"
M"Benim için de..(biraz suskun suskun bekler)..Çok tuhaf değil mi?"
H"Ne?"
M"Böyle hiçbir şey yaşanmamış gibi dostça takılmamız"
H"Hiçbir şey yaşanmamış gibi değil.Yaşanmış ama unutulmuş gibi..Dostumsun sen Merida..Bunda tuhaf bir şey yok! İlla bazı şeyler kötü gitti diye bizim aramızda kötü mü olacak?"
M"Hayır tabi ki.(kısık sesle söyler)Aslında böyle olması de gerekmezdi aramızın...."
H"Niye öyle dedin? Nasıl olacaktı ki aramız?"
M"Duydun mu sen onu?"
H"Duydum"
M"Boş ver ya..Biraz şey bi' konu.."
H"Merida! Sen Astrid geldiğinde de Beni terk etmek zorunda kaldığın gibi bazı saçma cümleler kurmuştun! Hatırlıyorum! Dökül Merida!"
🕠🕝🕓🕧🕛🕒🕢🕠🕦🕜
As"Bu kızdan uzak dur bence! Hem Terk etmiş,Fakat yine de sana aşık! Bu Nasıl iştir?"
M"Kızım bak git! Oraya buraya karışma!Hem benim terk etme sebebimin ne olduğunu nereden biliyorsun? Belki haklıydım,Belki yapmam gerekiyordu-...."
🕛🕘🕖🕚🕜🕟🕡🕑🕜🕧🕧
(Sandviçlerini bi' peçetenin üstüne koyarlar)
M"Keşke bu konuyu açmasaydım"
H"Onu açmadan önce düşünecektin"
M"Yok bir şey ya..Olay sadece seni terk edip pişman olmam(!)"
H"Peki ya beni niye terk ettin?"
M"(hafifçe öksürür)Şeyden terk ettim-...."
H"Neyden dolayı?"
M"Hiçbir şeyden(!) Yani boş ver..Kötü bir konu.."
H"MERİDA! Söyler misin?"
M"Söyleyemem! Söylersem çok kötü olur"
H"Neden kötü olur? Beni çıldırtma Merida! Söyle!"
M"(derin bir nefes alır)(Etrafına bakınır)Ay! Galiba söyleyeceğim! Risk alacağım! Hayati bir risk!"
H"Hayati bir risk mi? Saçmalama Merida! O kadar mı ciddi?"
M"Yalvarırım kimse bizi duymasın! Yalvarırım bu söyleyeceklerim bana geri dönmesin"
H"Ne oluyor Merida?"
M"Tamam! Söyleyeceğim!"
H"Söyle! Bende ne kusur buldun da terk ettin?"
M"(Güler)Sen kusursuzsun Hiccup..Senle ilgili değil..B-Ben Tanımadığım biri tarafından tehdit edildim! (Rahat bi' nefes verir)Sonunda söyledim.Bana 'Hiccup'ı terk etmelisin' Dedi..Yoksa seni ve beni kendisi ayıracakmış..Hem de sonsuza dek! Yani ölümden bahsediyorum..Birimizi öldüreceğini söyledi..(yavaşça anlatır,her cümlesinin sonunda sesi hafif titrek çıkar)"
(Hiccup gözlerini Kocaman açar)
M"Ben ilk başta inanmadım..Deli deyip geçtim ama o tanımadığım kişi bizi az kalsın öldürüyordu!"
H"YUH! BUNLAR SAHİDEN CİDDİ OLAYLAR MERİDA! Doğru söylüyorsun değil mi?"
M"Evet"
H"Polise falan-...."
M"Devam edebilir miyim?"
H"Et!"
M"Bizi az kalsın öldürüyor dediğim Zaman da hani bi' dağa tırmanmıştık..Beraber..O gün yaşananları hatırlıyor musun?"
H"Karlı bir gündü"
M"Nereden geldiğini bilmediğimiz bir sesle birlikte-...."
H"Çığ düşmüştü ve biz Nasıl kurtulmuştuk? O bile mucize"
M"Evet..O gün bana  bi' mesaj geldi..'Bundan kurtuldunuz ama bir dahakine kurtulamayacaksınız'....Ve ben anladım..Gerçekten de bizi-...."
H"Dur! Tamam! 2 gün sonra da beni terk etmiştin"
M"Evet😔 Ve bizi daha rahatsız etmedi."
H"..........."
M"İyi misin?"
H"Değilim! O tehdit eden kimdir ya? Ne istemişti bizden?! Ne olacaktı biz Mutlu olsak?"
M"(ağlamaya başlar) Bilmiyorum! Ama çok korkmuştum! Seni ben kaybedemem! Düşüncesi bile kötü(ağlaması şiddetlenir)Sana söylemekte tereddüt ettim veya başkasına söylemekte çünkü söylersem belki yine karşımıza çıkar diye düşündüm"
H"Tamam..Sakin..Ağlama..Beni de ağlatacaksın..O kadar ciddi bir olay olduğunu bilmiyordum-...."
M"Saçma sapan bi' olay ya! Niye biz sevgili olamıyoruz ki? Yani ne olmuş birbirimize aşık,Mutlu bir şekilde yaşasak-...."
H"(Merida'yı kendine çeker ve kucağına yatırır....Merida'nın saçlarıyla oynamaya başlar)Keşke daha önce anlatsaydın-...."
M"Keşke..Çok rahatladım.."
H"Bize bir şey yapamazlar..İzin vermem.."
M"Ani oldu..Şimdi söylemem falan-...."
H"Ani olması iyi oldu..Daha da saklasaydın olmazdı.."
M"Hiccup! Ben korkuyorum..Şimdi söyledim ya sana..Karşımıza çıkmasın-...."
H"Çıkmaz."
M"Bu kadar emin Nasıl konuşabiliyorsun?"
H"Çünkü bir şey olmayacağını biliyorum"
M"Biz yeniden sevgili de olamayız"
H"O Niyeymiş? Yani öyle bir niyetim yok da-...."
M"Çünkü sevgili olduğumuz onun kulağına giderse yine bizi-...."
H"Tamam,Anladım..Zaten öyle bir şey düşünmüyoruz değil mi?.."
M"Yo-Yok(!) Sen Elsa'yı seviyorsun zaten"
H"D-Doğru😕"
M"O Zaman sorun yok"
H"Sorun yok"
*************************
J"Ben bi' lavaboya gideceğim(!)"
E"Tamam,herkese söylemene gerek yok"
J"😝😝.....Kristoff? Sen de bi' benimle gelsene?"
K"Ha? Lavaboya gideceksin,ben niye geleyim?"
J"Kristoff! Gel işte!(çaktırmadan göz kırpar)"
K"Tamam geleyim bari"
(Kristoff ve Jack lavabonun kapısında doğru giderler)
A"Tuhaf"
E"Erkekler"
**********
J"Bak şimdi! Sana bir şey söyleyeceğim,yardımını isteyeceğim! Kimseye söylemek yok!"
K"Lavaboya Girmeyecek misin?"
J"Hayır!"
K"Hee..Bahane..Elsa'ya evlenme mi teklif edeceksin? Yoksa sürpriz mi?"
J"........."
K"Bi' sustun"
J"Doğru bildin! Sen Medyum falan musun?"
K"Hayır,sadece evlenme teklifi etmiş biriyim"
J"Zaten bu yüzden senden yardım alacağım..Elsa'ya evlenme teklif edeceğim! Bunu birkaç gündür düşünüyorum! Karar verdim! Artık Zamanı geldi! Evlenmek istiyorum!"
K"Sen de bana yardım etmiştin :) Tabii yardım ederim..Aklında hangi fikirler var?"
J"Buzdan bir mekan,özel yapım buzdan bir yüzük,buz,buz ve buz,ve buz Ne dersin?"
K"Fazla soğuk ama size uygun"
J"Anna'ya da anlatırsın..Ben sana mesaj yazarım..Anna ve sen Elsa'yı buraya çekmeye çalışırsınız..Tamam mı?"
K"Güzel plan..Tamam..Ne Zaman?"
J"3 gün sonra düşünüyorum"
K"Peki,artık yanlarına geçelim mi?"
J"Geçelim"
(Kristoff ve Jack,Anna ve Elsa'nın yanına gider)
(Kapı çalar)
E"Ben bakarım"
(Elsa kalkar ve kapıya bakar)
E"Buyrun küçük hanım?"
••••••••••••••••••••••••••••

Sıcacık Kar Taneleri(ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin