Benimle Evlenir Misin Hans?!

297 24 12
                                    

24.BÖLÜM

Bu bölüme başlamadan önce özel bir yazarımıza kısa bir notum olacak
NOT:coolgirl_49 Yani canım kardeşim...Seni gerçekten çok seviyorum bu bölümü sana ithaf ediyorum..😘😘
{2.}Not: Şimdi de bölüm notuna geldim..
Sizi çok seviyorum arkadaşlar❤️Bu bölümün biraz geciktiğinin farkındayım..Bu yüzden özür dilerim😘😘
#~#~#~#~#~#~#~#~#Başlayalım#~#~#~#~#~#~#~#~#~#

Ka"Siz benden kurtulabileceğinizi mi sandınız?!😈! Aptallar! Şunu kafanızdan çıkarmayın! Ben istediğimi elde ederim! Er ya da geç!..E istediğim şey Jack! Jack elimde! Hatta seni de sevmedim Mavili!Sen de elimdesin! Şu an keyfime diyecek yok-..."
E"Bir tek kelime daha edersen! Senin o salak beynini yerinden çıkartırım!!!!😤"
Ka"bunu yapabileceğini sanmıyorum!"
E"Yaparım!!"
Ka"Her neyse.."
E"Jack nerede!?"
Ka"Bilmiyor musun?!"
E"Nasıl bilebilirim?! Ahmak! 'Jack elimde' dedin! E avucunun içinde olacağı yok ya!?"
Ka"Orayı düzelteyim..Jack elimde değil..Jack gitti..!-..."
E"Nerye salak!!?"
Ka"Hâlâ anlamadın mı?! Jack git-ti!"
E"Nasıl yani!?Jack'i-..."
Ka"Hokus pokus! Jack'i yok ettim!"
E"😱😖😭😭😲"
Ka"Sıradaki sensin ELSA!"
(Elsa çığlık atarak,ter su içinde uyanır)
E"Jack!!😖Jack!!😭Buradasın biliyorum! Jack!!!?-.."
(Diyerek sayıklar)
J"Buradayım Elsa! Yanındayım! Sakin ol!"
E"😢......😱😀😀! Buradasın! İyisin!"
J"Evet,iyiyim..Niye olmayayım ki?!"
E"Kara nerede!?"
J"Kara kaçtı..Kabus mu gördün?.."
E"Evet😖...Dün gece neler oldu?"
J"Pek bir şey olmadı.(!).Yani...Kara seni bayılttı..Sonra da dediğim gibi 'kaçtı..!' Korkak işte..Sevgilinle savaşmaktan korktu😏😎"
E"Tabi!..Korkmuştur da..Benden korkmuştur o.."
J"Hee! Bayılmıştın o ara! Niye korksun?"
E"Her an ayılıp onun üzerine azgın,her an karşısındakini yemeye hazır bir kaplan gibi atlamamdan korkmuştur.."
J"😂..Ama sabah oldu..Ve sen daha yeni ayıldın.."
E"😂😂"
J"Haydi kalk o Zaman.."
E"Aaaa!! Olur mu öyle?! Ben bayılmışım! Yeni ayılmışım,sen bana'Haydi kalk artık' diyorsun! Düşüncesiiiiz!"
J"Ayıp oluyo' ama..Ben düşüncesiz filan değilim.."
E"Şaka yaptım Canım..Hemen de alınma😂"
J"😏😏.."
E"Of! Canım sıkıldı..Kalkayım bari.."
J"Ne de çabuk düşüncen değişti.."
E"Acıktım çünkü!"
J"Kahvaltın yatağına gelebilir.."
E"Anna'yı filan da göreyim..Endişelenmiştir o şimdi..Hem sen değil miydin az önce kalk diyen?Şimdi kalkmamam için çözüm arıyorsun😂"
J"Tamam tamam..Kalk."
(Elsa elini,yüzünü yıkar)
(Jack ve Elsa diğerlerinin yanına gider)
A"Elsa!!"
E"Anna😊"
A"Nasılsın? İyi misin?"
E"İyiyim tatlım.."
A"Bir daha o Kara denen herife yaklaşma!"
ELSA İÇ SES
Üzgünüm kardeşim..Gerekirse Kara salağı ile savaşırım
E"Tabi tabi(!)"
H"Elsa.. uyandın mı?
E"Hayır Hiccup..Uyuyorum hâlâ..Hatta şu an uykumda konuşuyorum..(!)(!)"
H"Bu da beni rüyanda görüyorsun demek oluyor değil mi?"
E"Lafı dolandırma Hiccup!"
M"Ben kuzenime bir sarılayım.."
R"Biz de sarılalım.."
(Elsa sırayla herkesle sarılır)
E"Ya! Siz de amma abarttınız! Bir şey olmadı ki bana!"
A"☺️Olmasın da..Sen bizim için değerlisin.."
E"Amaan! Geçti bitti..Bu arada ben kurt gibi açım! Kahvaltı yaptınız mı siz?-..."
R"İnan ki lafı ağzımdan aldın! Ben de acayip acıktım! Seni bekleyecektik kahvaltı yapmak için..Beklemekten bir hal oldum..E geldin! Yiyelim artık değil mi?!"
E"Oyy! Benim kuzişim ve onun minik bebişi mi acıkmış?!"
R"Ay! Evet..Hem de Nasıl!"
Eu"Hemen kahvaltıya oturalım.! Aç kalmasın oğluş veya kızışım..Tabi bir de onların güzeller güzeli annesi..."
...Yarım saat sonra...
R"Çok teşekkür ederiz..Çok fena doyduk.."
E"Biz de!...😂"
(Kapı çalar)
E"Uf ya! Bu kapının çalmasını istemiyorum! Artık bu kapı çalmasın!! Ya Kara ya Hans..! Yeter ya!"
A"Ben bakarım.."
E"Kapının o misafirleri görmeye yarayan deliğine bak-..."
A"Kapı deliği!"
E"Neyse işte! Ona bak!"
A"Bizim sarada var mıydı öyle bir şey?"
E"Vardır vardır.."
M"Kendi sarayınızı tanıyın birazcık..!"
(Anna kapı deliğine bakar..Gelen kim olacak!? Tabi yine Hans..)
A"Açmasam mı?"
A"Yok açayım..Şimdi sürekli sürekli tıklar..Açayım,konuşayım,göndereyim"
A"Ben kendi kendime mi konuşuyorum!?"
A"Ah! Evet! Delirme Anna ya! Yeter! Sustum!"
(Anna kapıyı açar)
A"N'aber Hans?"
Ha"İyi..Yani azarlama yok mu? 'Niye geldin Hans?' Ve benzeri bir şey demeyecek misin?"
A"Yok..Demeyeceğim..Çünkü o Zaman konu uzuyor..10 saat 'seni seviyorum Anna','Beni affet Anna' filan filan! Ben de zaten senin beni sevdiğine inanacağım(!) Çok beklersin..Hem sevsen ne olur?! Kristoff'u seviyorum ben!"
Ha"Ama Anna ben seni 'GERÇEKTEN' Çok seviyorum!"
A"Ay! Başlama lütfen..! İçime fenalık basıyor!.....Eee? Cevabı alayım! Niye geldin? Eğer beni güya 'sevdiğini' söylemek için değilse cevabı söyler misin?"
Ha"Senin o güzel yüzünü görmek için.."
A"Bak! Yine başlıyorsun! Yine ve YİNE!! Artık lütfen Hans hayatımızdan çıkar mısın?Hep zaten aynı diyaloglar içerisinde konuşuyoruz!"
Ha"Ama geçen gün ne güzel kartopu oynamıştık! Hatırlamıyor musun?"
A"Hatırlıyorum..Çok güzeldi! Evet! Kabul ediyorum..Bana ve ablama kötü davranmasaydın iyi birer arkadaş olabilirdik-..."
Ha"E olalım!"
A"Sen duymadın galiba! Bana ve ablama kötü davranmasaydın arkadaş olurduk dedim!"
Ha"Yine de bir şans versen! Lütfen Anna! Birlikteyken güzel vakit geçirebiliriz..Sadece arkadaş(!) Söz veriyorum(!)"
A"Ben artık saf değilim..Baay! Öptüm! Güle güle!"
Ha"Neremden öptün?😏"
A"Salak! Sus! Yoksa ağzını çıkartırım!"
Ha"İstediğini yap! Ben sana sırılsıklam aşık oldum..Ağzımı çıkartsan bile seni çok severim ve konuşmama engel olamazsın! Her şekilde sana 'Seni seviyorum Anna'm' derim.."
A"Az önce hani sadece 'arkadaş' diyordun! İşte! İyi ki de sana güvenmiyorum artık! Bir dediğin ötekini tutmuyor!....Haydi Baay!"
(Anna kapıyı Hans'ın yüzüne kapatır)
Ha"ANNNAAA!!! AÇ ŞU KAPIYI!!"
(Anna diğerlerinin yanına gider)
E"Kimmiş?"
A"Kimse(!)"
Ha"ANNNNAAAA!! AÇAR MISIN?(kapıyı yumruklar)
E"Hans mı?"
A"Evet! Cırtlak cırtlak bağıran Hans! Lütfen kapıyı açma birazdan pes edip gider Nasıl olsa.."
E"Ya! Anna ne diyorsun? Sen onu kovmasını bilmiyorsun! Ablanı izle de gör!"
(Elsa hızlıca kapıya doğru gider ve kapıyı açar)
(Anna da peşinden gelir)
Ha"ANNAAA-...Kraliçem?"
E"BANA BAK SEN! HANS! ANNA'DAN UZAK DUR!! ZATEN KAÇIRMAN YETMEZMİŞ GİBİ BİR DE BURADA RAHATSIZ EDİYORSUN YA!!!! SENİN YÜZÜNÜ DAĞITIRIM!!! YÜRÜ GİT!! AĞZIMI DA BOZUYORSUN! ÇOK KÖTÜ LAFLAR SÖYLEYECEĞİM VE DOLAYISIYLA HİÇ HOŞUNA GİTMEYECEK!!"
Ha"Ama Kraliçem-.."
E"Ama kelimesini kullanmayacaktın!!-...MUHAFIZLAR! ALIN ŞU KAPIDAKİNİ!! BURAYA GELMESİN!!"
(Muhafızlar Hans'ı sürükleyerek götürmeye çalışırlar)
(Birden Kara ortaya çıkar)
E"Ya! Sen nereden çıktın şimdi?! Benim gözümde mi sorun var? Yoksa sen mi çok tuhafsın!!?"
Ka"Anca çenen çalışıyor değil mi?"
E"Çenemin çalışması beynimin de çalıştığını gösterir..Senin beynin çalışıyor mu? Ya da ne diyeyim? Senin beynin var mı?"
Ka"Hans'ı bırakın!"
E"DUR! DURUN! Sen kim oluyor da Emir veriyorsun! Burada senin sözün geçmez Kara bey!"
Ka"Artık geçer..Yeni sistem geldi..Çünkü Kara geldi.."
E"Gidecek!"
Ha"Patron! Yardım edin!"
A/E"Patron derken?"
Ka"BIRAKSINLAR!! Yoksa onlar için kötü olur..Sen de buna izin vermiş olursun! Kötü kraliçe!"
E"Tamam! Bırakın onu! Lütfen!"
(Muhafızlar Hans'ı bırakır)
Ka"Benim Canım acayip sıkıldı..Jack'i çağır da biraz eğleneyim!"
E"Hayır!! Jack gelmiyor! Elsa verelim!"
A"Ay! Ben Nasıl bir kavgaya şahit oluyorum! Laflara gel! Laf dalaşı!"
E"Anna sen gider misin?"
A"Hayır! Ben buradayım Elsa!"
Ka"Gitmesin gitmesin! Ben gidiyorum(!)...Madem Jack'i çağırmadınız..Ben gideyim..Yarın gelirim!😡😈"
E"Gel gel! Erkenden gel! Görüşeceğiz!!!😤"
(Kara gider)
Ha"Ben de gideyim öyleyse.."
A"Bi' zahmet!"
(Hans gidermiş gibi yapar)
(Elsa gider..Anna da giderken Hans Anna'yı kolundan çekip kendine doğru çeker)
Ha"Anna lütfen şu an Elsa'ya 'Ben iyiyim..Birazdan gelirim..' De"
A"Niye diyeyim Ha?!! ABLA! BU HANS  BENİ-..."
(Hans eliyle Anna'nın ağzını kapatır)
(Birden Kara yine ortaya çıkar)
(Anna yutkunur..Hans elini Anna'nın ağzından çeker)
A"Sen ablamın dediği gibi çok tuhafsın..Bi' gelip B-bi' gidiyors-sun!"
Ka"Bunları söylemediğini düşüneceğim..Çünkü sen bize lazımsın!"
A"N-Ne konuda?"
Ka"Hans için..Ve-...O kadar!(!) Hans için.."
KARA İÇ SES
Saf Anna'cık Hans'la beraber olmalı..Sonra da Hans saraya girip Jack'i öldürmeli..Plan bu kadar! Çok kolay! Tek yapmam gereken Anna'cığı kandırmak!

A"Onun için hiç bir şey yapmam!"
Ka"SUS! 'ABLA BEN BİRAZDAN GELİRİM!' Diye Maviliye seslen!"
A"A-Ablaa! Ben birazdan gelirim..(seslenir)"
E"Ne yapıyorsun ki?(diye sarayın içinden bağırır)
A"Biraz hava alacağım!"
E"İyi..Sen bilirsin.."
Ka"Aferin kızıl kafa!"
A"😢😡"
Ha"Şimdi söyleyeceklerimizi yanlış anlama-..."
Ka"Anlarsan anla!!"
Ha"Sen beni anladın...-..."
A"Anlamak anlamak! Sonuca gelin!"
Ka"Hikayemiz şu...Anna ve Kristoff ayrılır..Hans ve Anna evlenir.."
A"N-Nasıl? Öyle bir şey asla yapmam!"
(Kara sarayın önündeki heykellerden birini kırar)
Ka"Yapmazsan...Kaderiniz yani ablan,arkadaşların ve Kristoff'un kaderi..Tabi senin de kaderin bunun kaderine benzer!"
A"Büyük tehdit!"
Ka"Öyle! Anlaştık mı?"
A"HAYIR! Size inanmıyorum!!"
Ha"Ben sana zarar vermem-..."
A"Size ne olursa olsun inanmıyorum! Anlaşmadık!"
Ha"Ama Anna-.."
Ka"Boş ver Hans! Anna kararını verdi..Bizimle yok! O zaman olacaklara da katlanacak!"
A"Ne olacak acaba?(alay eder bir ses tonuyla söyler)"
(Anna saraya girer ve diğerlerinin yanına geçer)
A"Geldim..Ne konuşuyordunuz?"
(Anna Elsa'nın arkasındaki camda Kara'yı görür...Elsa'ya silah tutarak Anna'ya pis pis sırıtıyordur)
E"Öyle işte! Böyle saçma saçma şeylerden konuşuyorduk.."
A"Ha?! Efendim? Dinlemedim..Dikkat etmemiştim!"
E"Oy Anna! Neyse boş ver..Önemli bir şey değil zaten.."
A"Cama bakın!!"
(Herkes Anna'nın gösterdiği cama bakar)(Kara yoktur)
A"Elsa! Canım ablam!! Seni çok seviyorumm!(Elsa'ya sarılır)"
E"N'oluyor Anna? Duygusallaştın Bi'..."
A"Yok...İyiyim..."
E"Canımın içi! Kardeşimm! Seni ben de çok seviyorum!"
A"Kristoff!!"
K"Efendim aşkım?"
A"Aşkım..Canım...Hayatımın tek aşkı! Ben başka biriyle sevgili olsam bile benim seni çok seveceğimi bil! Ben ne olursa olsun senden başka birine aşık olmam,olamam!! Seni de çok seviyorum.."
(Kristoff'a da sarılır)
K"Ne saçma düşünceler bunlar Anna? Niye böyle şeyler düşündün şimdi?"
A"Hiç..Aklıma geldi(!)..."
K"Aklına getirme şöyle şeyler..."
A"Canım benim..(Anna ayağa kalkar)Ben gerçekten biraz duygusallaştım..Yine hava alıp geleyim Bi'..."
E"Ben de geleyim mi?"
A"Yok,ben kendim gideyim..Kimse lütfen gelmesin!"
E"Tamam.."
(Anna Dışarı çıkar)
Ka"Vay vay! Niye geldiniz Prenses Anna?"
A"Sen niye buradaysan diye sormuyorum...O Zaman sen de böyle bir soru sorma!"
Ka"Peki,Eee? Kararınız mı değişti?😈"
A"Ben Hans ile evlenirsem Ablama,Kristoff'a,Merida'ya,Hiccup'a,Jack'e,Bebişe,Rapunzel ve Eugene'ye zarar vermek yok! O zaman anlaşırız!"
Ka"Tamam.."
A"Anlaştık o zaman.."
Ha"😄😄"
A"Ne diyeyim ki?! Benimle evlenir misin Hans?"
Ha"😂😂"

Sıcacık Kar Taneleri(ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin