Gitme

160 17 6
                                    

33. BÖLÜM

***************
M"Az önce Hiccup 'Astrid' diye mi bağırdı?"
J"Ben de öyle duydum"
R"Astrid kim ki?"
Eu"Merida'nın şu anki sinir dolu bakışlarına bakılırsa pek de Merida'nın sevdiği biri değil"
(Merida koşarak Hiccup ve Elsa'nın yanına gider)
H"Merida?! Sen niye geldin?"
M"Geldim işte! Astrid sen Misin? Az önce Hiccup'ın senin adını söylerken duydum da galiba.Siz eski sevgiliydiniz değil mi?"
As"Evet! Siz kimsin acaba?"
M"Merida! Hiccup'ın-...."
H"Sahiden Merida? Bu cümleyi kuracak mısın?"
M"Tabi! Hiccup'ın diğer eski sevgilisiyim ben!"
E"Ay siz şimdi çok iyi kanka olursunuz? Yani Hiccup'a karşı😂😂😂😂"
(Merida ve Astrid Elsa'ya tuhaf bir bakış atar)
E"Tamam! Sustum!"
H"Şeyy..Biz bi' yalnız konuşabilir miyiz? Yani Astrid ile.."
M"Hayır!" E"Tabi!"
M"Ay! Yani Tabi ki"
As"Evet..Senle biraz konuşmak iyi olur.."
H"(numaradan öksürür)Konuşalım biz o Zaman...."
E"Ow! Tabi biz gidelim"
(Elsa içeri geçer)
H"Merida?"
M"Efendim?"
H"Gitmeyecek misin?"
M"(boğazını temizler)Gideriz gideriz..Ama sen gelirsen biz de gitmeyiz.."
H"Ne?"
M"Ay! Ne diyom ben? Yani! Ne di-yor-um ben? (Telaşlı bir kahkaha atar)Ben gideyim en iyisi...."
H"Bence de"
M"......"
H"MERİDA! Haydisene!!!!!"
M"Haa..Daldım..Güle güle"
(Merida da içeri geçer)
As"Bu kızın ruhsal sağlığı iyi mi? Yani-...."
H"İYİ! Sen onu boş ver de gel gelelim senin buraya gelişine! Niye geldin?!"
As"Hiccup! Telefon aramalarıma cevap vermiyorsun! Seni görüyorum! Benle doğru düzgün konuşmuyorsun!"
H"Ne konuşayım?! BANA Bİ' SÖYLER MİSİN?! Hiç düşündün mü? Bu Hiccup GERİZEKALI MI DA BENİ TERK ETTİ? Bu Hiccup niye beni terk etti diye!? Hiç düşündün mü? Astrid! Yüzünü görmeye bile dayanamıyorum senin! (Bu Çiftin Hayranı olan herkesten gerçekten çok ama çok özür dilerim....Beni affedin)SEN BENİM HAYATIMDA YAPTIĞIN EN BÜYÜK HATA İDİN! BİR DE YÜZSÜZ BİR ŞEKİLDE GELİYORSUN!!!!"
As"Gelirim! Boynum dik bir şekilde geliyorum en azından! Hiccup! 1 Yıl! Bu  1 yıl boyunca ben sensiz yapamadım! Olmuyor! 4 ay mutluyum,8 ay mutsuz! Sen bana ne yaptın ya?! Hiccup bak! İyi dinle beni! Ben senden vaz geçemiyorum! Benden nefret ediyorsun biliyorum..Geçmişte yaptıklarım iyi şeyler değildi..Söylediğim yalanlar seni geri çekti ama-...."
H"Astrid! Gider misin lütfen?"
As"Gidemem! 1 yılın sonunda seni tekrar görebilmişim! Nasıl gideyim? Söyler misin? Nasıl gidebilirim ben senin yanından şimdi? Yalvarırım Hiccup! Ben bu vicdan azabıyla yaşayamam! Sana her yerden ulaşmaya çalıştım ama olmadı! En son burada olduğunu öğrendim ve geldim! Sonra senin bu saraya girdiğini gördüm! Seni gerçekten çok özledim! Yani şu an sanki bi' rüyadayım biliyor musun? Sen sahiden karşımda duruyorsun!"
H"Astrid! Sen benim sana olan güvenimi kırdın! Benim için her şeyin başı güvendir! Bak! Ben de terk edilmek Nasıl bir duygu biliyorum-...."
As"Merida olan o kız mı? Yani o kız seni terk etti değil mi? E biliyorsan bu duyguyu affedebilirsin beni!"
H"Arkadaş olmak isterdim..Fakat onu bile olamam.."
As"......."
H"Şimdi gider misin Astrid?"
As"Beni üzüyorsun"
H"Sen de beni!"
(Astrid birden Hiccup'ın dudaklarına yapışır)
(Hiccup Astrid'i hafif geri çeker)
As"İşe yarar sanmıştım...."
H"......"
As"Gitmemi çok mu istiyorsun?"
H"Özür dilerim ama evet"
As"(ağlar)Hiccup! Sadece Bil ki bütün bu yaptıklarım seni sevdiğim içindi"
H"Sevmeseydin daha iyiymiş"
As"Böyle düşünme-...."
(Birden Merida ortaya çıkar)
M"İSTEDİĞİ GİBİ DÜŞÜNÜR SANA NE!!!!!"
H"Sen gitmemiş miydin?"
M"Gitmiş gibi yaptım! Seni onunla bırakacak değilim! "
As"Benden sonra bu domatesi bulman saçma olmuş..KIZIM ÖZEL KONUŞUYORUZ?! YANİ ANLIYOR MUSUN? (Heceleyerek konuşmaya başlar..Sanki bir yabancıya bir şey anlatırmış gibi..)BEN DE DÜNYALI..ANLADIN?..(Normal konuşur)Sana söyleyeyim Hiccup..Bu kızın sahiden durumu pek iyi değil..Git diyorsun anlamıyor..Özel diyoruz saygı göstermiyor-.."
H"Lafların dikkat et Astrid! Senden 1000 kat daha dürüst biri olduğu kesin en azından!"
M"Ayh..Astrid..Sen bana karşı bunları söylüyorsun ya..Yüzüme yüzüme..Bi' özelliğimi daha öğrenmiş olacaksın galiba.."
As"Çok korktum(!) Neymiş o?"
M"Ben biraz çabuk sinirlenirim ve A! Bi' özelliğim daha varmış..Sinirlenince çabucak yatışamam da..Elim de ağırdır benim..Çok güzel saç da Yolarım..Bir sürü özelliğimi öğrenmiş oldun..Bi' de uygularken görmek ister misin? BENCE ÇOK İSTERSİN!!!!!!"
As"Gel gel! Senden korkan senin gibi olsun!"
(Merida Astrid'in Saçını çekmeye başlar..Astrid de Merida'nın saçlarını çekmeye başlar)
H"SİZ İYİCE MANYADINIZ!!!!! NE YAPIYORSUNUZ?!"
As"Ne gibi görünüyor?"
M"APTAL SARIŞININ O APTAL SAÇLARINI YOLUYORUM!!!!!!"
As"ASIL BEN SENİN O DOMATES GİBİ OLAN SAÇLARINI YOLUYORUM!!!!!!"
H"Ay..Sanki benim için kavga ediliyor..İzlesem mi ne?! NE DİYORUM YA?! AYRILIN!"
(Diğerleri de gelir)
R"Bu bağırışmalar ne ya?"
J"Kız kavgası!"
(Merida Astrid'i iter)
M"Tamam duralım!"
As"Sana fazla geldim değil mi?"
M"Hayır!!!! Rapunzel filan burada..Hamile kadın!"
As"Hee..Başka bi' sebep yok yani?"
M"Ben sana soruyor muyum neden buraya geldin? Hiccup'ı görmek için biliyorum..Başka bi' sebep de yok zaten!!!!!(!) Değil mi?"
As"Y-Yok(!)"
M"BEN DE SAFTIM! HİCCUP'I İSTİYORSUN SEN KESİN!!!!HİCCUP BENİM! KİMSEYE VERMEM!"
H"N-Nasıl? Yani sen-...."
E"Havada aşk kokusu var"
M"Ben öyle demek istemedim! Yani-..Ay neler dedim ben ya!? Ben gideyim!"
(Merida gidecekken Hiccup Merida'nın kolundan tutup kendine çeker)
H"Gitme!"


Bu bölüm sahiden kısa oldu..En kısa bölümümü de yazmış oldum..Bunun için özür dilerim..Ders çalışma saatlerim arttı ve daha artacak..Diğer kitaplarımda da gecikme olur..Çok özür dilerim..😥

Sizleri çooooooooooooook seviyorum....Takipte kalın:))))😀💚

Sıcacık Kar Taneleri(ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin