28 1 1
                                    

Şu sikik beynimden bir saniye bile çıkmıyosun lan. Birisine sarılırken, bakarken sürekli aklımdasın. Her şey seni hatırlatıyor ve bu boktan bi durum. Beraber oturduğumuz yerlere gidiyorum tek başıma. Tek başıma içiyorum sigaraları. Tek başıma deli gibi gülüp ağlıyorum orda, omzuna yatabileceğim sen yoksun çünkü. Elini tutabileceğim sen yoksun. Saçma konuşmalarını bile çekerim ama yeter ki yanımda ol lan. Keşke diyorum bana söylediğin güzel sözlere kanmasaymışım. Ama sen benim başıma gelen en güzel şeysin be olum! Nasıl olur da sevmem seni? Bana sarılışın nasıl yalan olur anlamıyorum, öpüşün bakışın. Her şey yalan olabilir fakat bana o sarılışın varya onu ölsem de unutmam. Sıkıca sarmıştın beni. O sarılıştan birçok anlam çıkarmak isterdim fakat o an hiçbir şey düşünmedim, düşünemedim. Sadece ikimiz vardık ve bu bana yeterdi. Gözlerine bakamazdım senin, kıyamazdım ki zaten bakmaya. Ben senin gözlerine bakmaya kıyamazken kimler bakıyor şimdi gözlerine, kim tutuyor şimdi elini? Çok özledim be, cidden çok özledim. Arkadaşlarım bir şey anlatırken aklıma geliyorsun, yemek yerken, ders dinlerken, ödev yaparken, yoldayken. Lütfen gelmeyeceksen çık aklımdan, artık gelmeyeceksen cidden git aklımdan. Çünkü ben artık seni düşünmeye dayanamıyorum. Boş yere hayal kurmaya artık dayanamıyorum. Beraber sigara içmeye gittiğimiz yerde tek başıma ağlarken sigara içmek istemiyorum.

"Geldin hiç gitmeyecekmiş gibi ama şimdi gittin hiç gelmeyecek gibi."  -ej

acıma'sızdıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin