4.Kapitola

81 13 1
                                    

Doporučuju si přečíst příběh od začátku, aby jste se neztratili v ději, ale pokud si pamatujete děj, tak nemusíte.




Zatočí se mi hlava a probudím se vedle něho v ložnici. K posteli přiběhne dítě a křičí: ,,Mami! Mami! Vstávej!" Zatřepe se mnou. Cože já jsem maminka?! Jsem Maminka! JSEM MAMINKA!!! Dostala jsem záchvat štěstí a nekontrolovaně poskakuji na posteli až vzbudím Jamese. ,,Co se děje miláčku?" zeptá se rozespale.

REALITA

Vyletím z postele a uslyším nějaký křik. Až po chvíli si uvědomím, že je vlastně můj. Pak někdo vyrazí dveře. James a za ním jeho osobní stráž. ,,Co se děje?!" vykřikne rozespale.

Já vypuknu v záchvat smíchu, protože má oblečený triko na ruby a jeho vlasy, o tom radši ani nemluvím. Nechápavě mě pozoruje. ,,Kdy..Kdyby ses.. ses viděl!" dostanu ze sebe mezi smíchem. James zrudne a výhružně zavrčí, ale já propuknu v ještě vetší záchvat. Rezignovaně pokrčí rameny na znamení, že se vzdává, otočí se a odejde.

Tak zase jsem zůstala sama. Co budu dělat? Než se mnou Salom něco podnikne tak se tu unudím k smrti. Pokud mě teda někdo nezachrání, což pochybuji.




Z POHLEDU ELISABETH

v době anabethina zhroucení u mrtvého strýce

Uprostřed kuchyně se srazím s Anabeth. Omluvíme se navzájem a já pokračuji ještě pro nějaké oblečení. V půli schodů si vzpomenu, že jsem zapomněla otvírák na konzervy. Vracím se do kuchyně a vidím záda nějaké postavy a vzlykající An v její náruči. Rozběhnu se za nima, ale cestu mě zatarasí vojáci od Salom.

Pak mě uhodí krutá pravda. My jsme přišli o alfu! O Aarona i jeho následníka, Anabeth. Teď tady nastane zmatek, to nesmím dopustit. Asi se ujmu vedení já, i když... nejsem úplně nejvýše postavená. Snad mě budou tolerovat a jako první provedu záchranou misi!

Ale kdo unesl Anabeth? Asi Salom. Kruci! Potřebuju důkazy a fakta!

Vlčí zrádceKde žijí příběhy. Začni objevovat