BÖLÜM 2 OKUL

21 5 0
                                    

Yeni okulum için altı buçukta kalktım rahatlamak için önce bir duş aldım saçlarımı kurutup su dalgası şeklinde fön çektim, siyah elbisemi giyip üstüne çok kalın olayan askeri yeşil ceketimi aldım mavi gözlerimi ortaya çıkartmak amacıyla sade bir göz makyajı yaptım.kahvaltımı yapıp uyandığımdan beri ölüler hakkında dedikodu yapan yanımdan hiçbir zaman ayrılmayacağını kanaat getirdiğim kate ile konuşup başımdan savmaya çalışıyorum. Kate ne alaka diyeceksiniz ruhlar hangi dilde konuşursa konuşsun bende istem dışı o dille konuşuyorum.
Okula vardığımda saat sekizdi, sınıfa girip hocayı bekledik. Geldiğinde derse başladık en önde oturduğum için ilk ben çıktım gitarımı alıp Zeynep Casiliniden duvar şarkısını söyledim hoca ve sınıftakiler sesimi mest oldu. Ders çıkışı hoca beni yanına çağırıp aynen şöyle dedi:
- Kızım sesin kulağın ve enstrüman çalışın çok iyi sen bu sınıf için fazlasın senin üçüncü sınıfa geçmen için müdür ile konuşacağım yarından itibaren üçüncü sınıfa geçiyorsun. Dedi
Birde bu eksikti zaten yalnızlık yetmiyor bir de kendimden iki yaş büyüklerle okuyacağım neyse en fazla ne olur ki birşey desene kate offf şimdide susasın mı geldi deyip kate'in baktığı tarafa baktım küçük ölü bir ruh ağlıyordu en fazla dört yaşında bir erkek yanına gidip ne oldu diye sordum çocuk çok yalnızım ve korkuyorum dedi anlaşılan bundan sonra kate dışında şuan karşımda ağlayan çocukta benimle kalacak. Çocuğa adın ne dedim Bulut dedi çocuk anlaşılan Bulut bundan sonra bizimle kalacaksın ister misin dediğimde başını salladı bu küçük tatlı şey belki beni mutlu edebilirdi diye düşünürken çok yakışıklı tabiri caizse bir meteor bana doğru bakıp salak mısın yarım saattir yere bakıp ne konuşuyorsun dedi ve gülerek gitti süper işte daha okulun ilk günü rezil olmuştum hemde bir taş tarafından iyi yaptın Ecril tam senden beklenildiği gibi off ne yapcam ben.

GÜN IŞIĞIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin