BÖLÜM 4 RÜZGAR

18 3 0
                                    

Mavi gözleri o güzel gülümsemesi hafif kirli sakalı dolgun dudakları ile tam karşımda bana gülümseyip çok eşsiz sesin var seninle bir grup yapalım dedi. İşte ben en çok aşık olmaktan korkuyordum ve şimdi ben aşık oldum bunun üstesinden nasıl gelicem hergün onu görüp onu asla farketmeme numarasını nasıl yapıcam Allah' ım neden başkaları gibi gerçekten gülüp eğlenip aşık olamıyorum benim ne suçum var ki offf.
    Yok teşekkür ederim bir grupta yer almak için yeterli değilim belki biraz daha ilerlersem olabilir dedim. Çocuk bana bakıp"öncelikle adım Rüzgar okuldaki en iyi müzik grbunda solistim grubumun adı Yalnız kanatlar seni grupta görmek isterim yarın için düşün bana haber verirsin" dedi. Kısaca başımı sallayıp oradan uzaklaştım.
Öğle yemeği için birşeyler atıştırmak amacıyla kafeteryaya indim boş bir masaya oturup tam yemeğimi yiyeceğim zaman çok tatlı bir kız gelip oturabilir miyim dedi tabiki dedim kız "merhaba adım Çisil aynı sınıftayız konuşkan bir tip değilsin ama iyi birine benziyorsun eğer grubu kabul edersen sevinirim seninle arkadaş olmak çok isterim dedi
_ Ne çalıyorsun Çisil?
_ Bateri, sen ne çalıyorsun?
_ Gitar, çello, piyano ve keman.
_ Ciddi misi? Epey yeteneklisin
Gülümseyip hoşçakal yarın görüşürüz dedim öğleden sonra ders olmadığı için evin yolunu tuttum. Eve vardığımda çok düşünceliydim ben aşık olmaktan dost olmaktan korktum ben kendimden çevremdekileri zarar vermekten korktum peki şimdi ne yapmalıyım aşık olduğum adam benim bir ucube olduğumu öğrenirse daha çok üzülürüm en iyisi yarın hayır demek.

Ertesi Sabah
 
(Rüzgar' ın ağzından)
Ecril adı Ecrilmiş çok güzel saf ve gizemli duruyor öğrendiğim kadarıyla dört tane enstrüman çalabiliyormuş oldukça yetenekli seside kendisi gibi saf ve güzel o kızı elimden kaçırmamalıyım bana ihtiyacı var gibi duruyor hem onu aç kurtları teslim edemem farkında değil ama okuldaki herkes onun güzelliği hakkında konuşuyorlarmış sanırım ondan hoşlanmaya başladım.

(Ecil' in ağzından)
Siyah tişörtümün altına bordo bir etek giydim gümüş sonsuzluk işaretindeki kolyeme taktım saçlarımı düz bir fön çektim ve evden çıktım artık kate kendi isteği ile evde kalıyor Bulut'u bakmak için bu çocuk ikimize de iyi geldi.
  Sınıfa girdiğim de boş bir yere oturdum ardından Rüzgar gelip kararımı söylememi istedi tam olumsuz birşey diyecektim ki işte yine aynı sey etrafta bir ruh var lütfen şimdi olmaz aşık olduğum çocuğun önüne olmaz olamazz.

      Resimdeki RÜZGAR :-) İNŞALLAH BEĞENEMİŞSİNİZDİR.

GÜN IŞIĞIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin