April's Perspektiv
Flaskan snurras ännu e gång och hamnar på Alex.
- Sanning eller konsekvens? frågar den rödhåriga tjejen-
- Konsekvens of course, säger han snabbt.
- Okej, gå i den garderoben och få val fri tjej att stöna, säger hon utmanande.
- Okej jag väljer dig sa han och peka på Melisas stora syster.
Att han alltid ska haffa, alla men varför just hon? Tänk om Melissa känner sig helt på hoppade. Ja möter Mels osäkra blick. Asså detta är ju typ pinsamt. Jag tar ännu en klunk från min mugg med genomskinlig vätska i. Jag kollar runt blad alla som sitter i ringen, där är många jag inte känner igen. Då det var Alex och Tyler som släpat hit oss men inte nog med det dom var tvungna att haffa allas syskon. Kan dom inte bara hålla sig till främmande brudar. Jag, Mel, Luke, Tyler och Omar satt i ringen, Men Mel och Luke höll bara på med varandra som var ett krav. Tur man är singel, då behöver man inte tänka på att man kan såra genom att hångla eller ligga med nån random person. Dörren flyger plötsligt upp och Felix kommer in staplades.
- Eyy mannen! säger han och gör en brohug med nån kille i blont hår.
Innan han möter min blick hans ögon glittrar till och ett leende dyker upp på hans läppar. Ha slinker ner jämte mig och säger till den tjejen som starta snurra flaskan att han är med. Hans blick återgår till mig och jag ler glatt mot han.
- Tjena det var länge, säger han och kramar om mig.
- Ja, typ två dar men det beror hur mycket man längtar, fnissar jag.
- Ja men jag har längtat jätte mycket, viskar han i mitt öra.
- Eh Felix sanning eller konsekvens? frågar tjejen som håller i allt.
- Konsekvens, svarar han kort.
- Hångla med valfri tjej, säger hon och och flänger med hennes sönder blekta hår och ler flörtigt
- Ah men April vill du hänga ,med till garderob då, flinar han med han med det där leende jag bara inte kan stå emot.
-Ja, tack säger jag och reser mig för att följa efter Felix emot garderoben.
- Ehh det är upptaget där, så ni får köra här ute, säger den blonda tjejen bitchigt och ger mig en sur min.
- Ah vist, men bytt attityd snälla Sophia, fnyser Felix.
- Men det gör inget vi visar hur bra vi är bara, säger jag hån ler mot Sophia som ser pist of ut.
- Vist det är lugnt för mig, säger Felix och flinar emot mig.
Han tycker upp mig mot vägen bakom och och han läppar attackerar mina. Han vet vad han göra säger jag bara. Han tunga dras över min underläpp och jag öppnar vant munnen. Vårar tungor slås om dominans. Hans händer lägger han på min rumpa, och jag läger mina händer runt hans hals och hoppar upp och lägger bena runt hans midja. det hörs chockande och busvisslande från vår publiken.Plötsligt flängs dörren upp och en Alex kommer ut med väldigt rufsigt hår och en tjej som har en klänning som sitter lite snett på sig.
Omar's Perspektiv
Åh vad jag hatar han. Hur han tar på henne och kysser henne. Han bara utnyttjar tjejer, han bryr sig inte om doms känslor. Och han rör henne på ett sett jag aldrig gjort, men hon ska fan bli min.
Aprils'Perspektiv
- April sluta strul kom vi ska sticka! ropar han.
- Varför? frågar jag och hoppar ner från hans midja.
- Det börjar bli sent kom nu, säger han och går ur rummet. Tyler, Luke och Mel är inte långt efter med att följa efter han.
- Ja men vi ses baby, viskar Felix kysser mig.
- Det kan du ge dig på, ringer dig! skrattar jag.
Jag går springer ut för att koma i fatt dom andra, men blir stoppad av Omar.
- April vänta! skriker han.
- Ja vad är det? suckar jag och vänder mig om.
Helt plötsligt tycks Omar's läppar mot mina, han kysser mig! Inte nån puss utan känslor. Han kysser mig mjukt och passionerat.
Med känslor.
____________________________________________________
JA DET VAR ETT TAG SEN MEN NU SÅ KOMMER ETT KAPITEL OCH WOW VAD HÄNDER???
OMAR <3 APRIL WHAT
NÄ MEN NÄSTA KAPITEL KOMMER TROLIGEN SNART, OCH SOM NI KANSKE VET SÅ HAR JAG AV SLUTAT THE TEXT OCH PÅ BÖRJAT TROUBLE SÅ LÄS GÄRNA DOM!
RÖSTA OCH KOMMENTERA SÅ ÄR NI BROR!
ALL THE FOCKING LOVE/ MERMAID <3<3<3<3
P.S FRÅGA GÄRNA FRÅGOR TILL Q/A PÅ THE TEXT
YOU ARE READING
Just friends? |O.R|
FanfictionVi var bästa vänner allt var perfekt, en hel sommar fram för oss. Men allt förstördes av den lilla oskyldiga kyssen. Och jag saknar dig...