Omars Perspektiv
Jag och April har inte gjort något idag, vi har legat i hennes säng och kollat på serier hela eftermiddagen. I förmiddags var vi och shoppa lite då, April tyckte hon inte hade några kläder även fast hon äger en hel WIC som är full med kläder. Men om hon ville det så visst, jag älskat henne. Jag tar ännu en godis ur godis påsen vi köpte när vi shoppa. April är helt inne i serien som vi tittar på som nu är Reign.
- Asså jag kan inte välja mellan Francis och Sebastian båda två är så vackra, på två olika sätt jag får ångest, skriker hon och trycker ner sitt huvud bland kuddarna.
- Men om det skulle vart mig eller dom? frågar jag och tar ännu en godis.
- Dom såklart! skriker hon och tittar med ett lurt leende på mig.
- Säg att du ångrar det eller så gör jag så du ångrar det, säger jag hotfullt.
- Aldrig! skrattar hon och försöket smitta i väg, men jag kastar mig på henne och börjar kittla henne.
- Okej okej jag ångrar mig du är snygga , får hon fram mellan skrattanfallen.
- Visste la et, viskar jag ock kysser hennes hals.
Jag vandrar ner för hennes hals och upp under hennes öra där hon stönar till. Jag fortsätter ner till hennes axel där jag slutar och drar av hennes t-shirt. Han möter mina läppar i en ivrig kyss. Jag drar min tunga över henne under läpp och hon öppnar villigt sin mun och våra tungor börjar brottas. Mina händer vandrar ner till hennes rumpa där jag klämmer till. Hon stönar och drar även till i mitt hår som får mig att tyst stöna till. Hon för sedan in hennes händer under min tröja och börjar smeka min mage.
Jag drar ifrån hånglet och drar av mig min tröja och hon kysser min mage försiktigt. Jag lägger mig ner i sängen och hon sätter sig grensle över mig och kysser varje ruta som finns på min mage. Jag rullar runt och drar av hennes mjukis shorts. April börjar försiktigt knäppa upp mina knappar på mina byxor. När hon fått upp alla knappar ålar jag ur mig dom. Mina händer drar jag upp för hennes inne lår och hon stönar tyst mitt namn. Jag kysser hennes mage upp mot hennes bh. Jag öppnar hennes bh med ena handen och drar sedan täcker över oss.- Omar snälla, flämta hon när jag kysser henne.
- Är du säker? frågar jag och tittar henne djupt i ögonen.
- Jag har aldrig varit mer säker, viskar hon.
Och vi älska, vi hade inte sex.
Vi älska...
---------
Senare på kvällen går jag och April ner till köket då vi blev hungriga av dagens aktivitet. I köket möter vi Oscar och Luke.
- Var det skönt? frågar Oscar med ett flin.
- Vad menar du? säger jag och känner hur mitt ansikte blir rött som en tomat.
- Sluta, hela huset hörde Mel och Nat, flydde till nått shopping center, skrattar Luke.
- Ja det var jätte skönt, säger Omar och kramar mig back ifrån.
-Nått vi borde göra oftare, viskar han i mitt öra och mitt ansikte bli rött igen.
__________________________________________________________________________
OJOJOJ!!!! (glöm att jag skrev detta)
Rösta och kommentera så e ni bror!
All the focking love/ Marmaid <3<3<3
YOU ARE READING
Just friends? |O.R|
FanfictionVi var bästa vänner allt var perfekt, en hel sommar fram för oss. Men allt förstördes av den lilla oskyldiga kyssen. Och jag saknar dig...