Repaired Heart

75 8 2
                                    

Aprils Perspektiv
Jag tar ännu en klunk av min röda, kalla drink som Felix beställt åt mig. Denna dagen var varm och solen strålar var som eld. Felix och jag hade gått ner till stranden för att slippa allt stök som var på gång där. Ikväll var det födelsedags fest för Natasha, och det var runt 50 pers. Den skulle vara den största fest någonsin säger hon. Felix och jag hat umgåtts ända sen sen kvällen vi mötes på festen dör jag bröt ihop, som nu vart 4 månader sen.
- Gud vad varmt det är! Suckar Felix.
- Ja jag måste bada, säger jag och går ner emot vattnet. Felix steg hördes en bit bakom mig, när jag var en bit ut i vattnet dök jag ner i det svala vattnet. Det klara, blåa vattnet var skönt emot min överhettade kropp. När jag kommer upp till ytan mötet jag Felix busiga flin. Innan han tog tag i mig och lyfte upp mig på han axlar.
- Ahhhh Felix släpp mig! Skriker jag.
- Aldrig, skrattar han och börjar gå ut längre i vattnet.
- Snälla Felix, skriker jag och sprattlar.
Han kastar plötsligt av mig ner i det djupa vattnet. Det grumliga vattnet far om kring mig innan jag ställde mig på fötterna så mitt huvud kom upp ovanför ytan igen.
- Fuck you, säger jag och skvätter vatten på han och hoppar upp i hans famn och lägger bena runt hans höfter och armarna runt hans hals.
- Älskar dig med, skratta han.
Jag blev helt paff, älskar mig? Han förstod nog nu vad han sagt så hans kinder hade blåsta upp i en röd nyans. Jag tittade han djupt in i ögonsa och kände en konstig varm känsla i magen. Älskar jag han? Men plötsligt slank det bara ur mig.
- Älskar dig med sa jag och lekte med hans nackhår. Hans ansikte sken upp i ett leende.
Hans läppar trycktes emot mina och dom sval läpparna masseras mjukt mina. Och jag kysste han tillbaka. Det var en härlig känsla som spred sig i hela mig. När jag en stund sedan drog ifrån. Och andades in luft  som jag inte gjort under hela kyssen. Felix såg nästan drogad ut, han var helt röd mosig i ansiktet han ögon lyste som ljus.
- Du har inget val April, jag vill ha dig snälla bli min flickvän, säger han och hela hans ansikte såg ut att be om det han sa.
-  Jag kommer inte göra det han gjorde, så snälla låt mig behandla dig såsom du förtjänar, säger han och ser uppriktigt på mig.
- Om jag säger ja till det, så gör inte det han gjorde för jag orkar inte med det en gång till, viskar jag.
- Jag lovar, viskar han.
- Jag är bara din säger jag och kramar och han kramar mig tillbaka.
- Och jag är bara din, viska han i mitt öra innan han kysste mig. Hans kyssar och kärlek reparerade mitt krossade hjärta. Det hjärta han hade krossats har nu Felix börjat göra helt igen. Felix gjorde mig hel.
________________________________
Ja detta var ju ah😂
Rösta och kommentera så e ni bror.
All the focking love/ Mermaid ❤️❤️❤️

Just friends? |O.R|Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang