9. Bölüm

56 4 0
                                    

Mekana gittiğimizde güzel bir parça çalıyordu. Melisa ve Emre dans etmeye piste gitmişlerdi. Bardaki sandalyelere oturduk. Daha oturur oturmaz Umut'un bakışlarının bir yere sabitlendiğini gördüm. Birasını kaldırıp birine selam verdi. Bakışlarını takip ettiğimde kızların oluşturduğu masayı gördüm. Kanım damarlarımda daha hızlı akmaya başlamıştı. Barmenin getirdiği birayı tepeme diktim. Tadını pek sevmezdim. Ama bu manzarayı kaldırabilnem için daha fazla alkol almam şarttı. Umut'la pek konuşmuyorduk. Daha doğrusu birbrimizi yok sayıyorduk zaten bakışlarını o masadan çekebilmek imkansızdı. Gözlerim yanmaya başlamıştı. Barmenin önüme bıraktığı içkileri tek seferde tepeme dikiyordum bünyem alışkın olmadığından olsa gerek başım dönmeye başladı ama bütün sıkıntılarım uçmuş bedenim gevsemişti. Umut'un yanımda olmadığı farkettim o kızların madasına gitmişti. Sürtük cocuğun kucağına oturacaktı neredeyse. Umut ona karsı harekette bulunmasa da itiraz da etmiyordu. Tabi işine geliyordu beyefendinin. Daha fazla sıkılmayı bırakıp kendimi piste attım. Deliler gibi dans ediyordum. Alkolün etkisiyle su an eğlensem de ayılınca yaptığım herşeyden pişman olacağıma emindim. Ben çılgın dansımı sürdürürken yanıma biri yaklaştı. Beraber dans etmeye başladık. Umut'la göz göze geldiğimde çenesini sıkmış alev gibi bakışlarını bize sabitlemişti. Demek canı oyun oynamak istiyordu. Karşımdaki adama biraz daha yaklaştım. Çok yakın dans etmeye başlamıştık ve ben bundan rahatsız olmaya başlamıştım. Elini belime koymuştu. Kafamda alarm zilleri çalıyordu. Elini itelemeye çalıştım. Ama o daha da yaklaşmıştı. Sanırım oyunumun sonu iyi bitmeyecekti. Alkol kokan nefesini yüzümde hissettim. Tek kelimeyle iğrençti. Ben çabaladıkça belimdeki elini daha da sıkılaştırmıştı. Yardım istemek için etrafıma bakıyordum ki birisi adamo tutup masalara fırlattı. Şok içinde kalmıştım. Adam önümden çekilince ona vuran kişiyi görebilidim. Umut. Öyleyece bakakalmıştım. Masalara çarpmanın etkisiyle yere düşmüş adamın üzerine eğilip ardı ardına yüzünü yumruklamaya başladı. Bir an hiç durmayacak sandım. Tamam adam pisliğin önde gideniydi ama ölmesini başımıza bela olmasını istemezdim. Umut'un kolunu tuttum gözlerinin içine bakarak " Yeter dur Umut öldüreceksin adamı" dedim. Bakışları hiç görmediğim kadar tehlikeliydi. " Ölmeli sana dokunmaya nasıl cüret eder." dedi. Sesi adeta kükreyerek çıkmıştı. " Umut bak iyiyim hadi gidelim lütfen" dedim yavaran bakışlarla. Aniden adamın üzerinden kalktı ve bikeğimi tutup beni ordan çıkardı. Dışarya çıktığımızda soğuk havanın etkisiyle tenim ürperdi. Yürümeye devam ediyordum ki Umut beni durdurup bir binanın duvarına yasladı. Dudaklarımı dudaklarına hapsettiğinde o an ki şokla donup kalmıştım. Israrla öpmeye devam ederken ben hareket edemiyordu. Bütün vücudum kaskatı olmuştu. Dudaklarını dudaklarımdan çekmeden " öp beni" dedi. Vücudum anında verdiği emre itaat etti. Onu öpmeye başladığımda genzinden küçük bir inleme sesiyle belimden tutup beni iyice kendine yasladı ve öpüşünü derinleştirdi. Elleri sırtımda belimde kalçamda gezinirken öpüşmemiz daha ateşli bir hal almış ikimizide yakıyordu. Dudakları kor bir ateş misali tenimi dağlarken iki ayrı vücut değildik artık tek bedende hayat bulmuştuk. Kendini bir anda geri çektiğinde başım döndü ve pna yaslandım. Yarattığı boşluk hissinden hoşlanmamıştım. Alnıma yaslanmış alnıyla öylece duruyorduk nefeslerimiz birbirine karışmıştı. Gözlerinde pırıltılarla " Hadi eve gidelim" dedi.

Gönülçelen Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin