Bab 2

1.4K 78 2
                                    

             D.O pov

D.O melihat jam loceng di tepi katilnya menunjukkan pukul 10.00 pagi..Mata bulat besar kerana dia sudah lambat pergi practice..D.O segera bangun menuju ke tandas..

Selepas membersihkan diri dan bersiap D.O menuruni anak tangga dengan laju.."D.O..kamu nak ke mana tergesa-gesa ni"..."D.O dah lambat nak pergi practice..mungkin D.O balik lambat..ok lah omma D.O pergi dulu..Anyeong"..ujar D.O.."nae..hati2 bawa kereta tu"ujar omma D.O..

Dalam peerjalanan D.O bawa kereta dengan laju..nasib semua lampu isyarat hijau dan tiada traffic jam..

Di dorm Exo

"Yah..mana lah D.O ni...lamanya takkan masih tidur lagi"..ujar Baekhyun.."Sabarlah mungkin dia tersekat kat traffic jam ke..ok,sementara tunggu D.O datang kita practice dulu"..ujar Suho..yang lain hanya mengagukkan kepala..

Irene Pov

"Mama..mana list barang nak dibeli?".."Nah..pastikan kamu beli barang yang betul dan jangan balik lambat"..pesan mama Irene.."Ok mama,Irene janji Irene balik awal..Bye mama"..ujar Irene..dia menhidupkan enjin kereta dan memulakan perjalanan...

D.O pov

D.O memparking keretanya di hadapan bangunan SM..D.O berlari masuk ke dalam dan menekan butang lif.Setelah sampai di tingkat 5 dia terus berlari masuk ke practice room.D.O melihat member exo sedang berlatih...Member exo terhenti menari apabila D.O dihadapan pintu masuk..

Suho bersuara.."D.O,kanapa lambat??"..ujar Suho tegas.. "sorry lah Suho..aku lambat bangun"..ujar D.O.."ni kau dah breakfast belum??"..soal Suho..D.O menggelengkan kepala tanda dia belum makan.."okee..jum kita pergi makan dulu..nanti kita balik ..kita sambung lagi practice"..ujar Suho,yang lain bersorak gembira kerana semua dalam kelaparan..

Skip

Irene pov

Irene turun dari kereta..dia masuk ke Mall Lucky dan bergerak ke tingkat 3..dia mengambil troli dan menuju barang2 dapur yang disuruh oleh mamanye

skip

Selepas Irene membayar semua barang diambil..Irene pergi ke tempat2 menjual baju dia memilih pakaian yang sesuai denganya...Selesai membeli pakaian tadi Irene membeli bubble tea dan pulang ke rumah..semasa perjalanan ke tempat parking kereta.Tiba2..

Bersambung...

My Husband Do Kyung Soo?? ▶(COMPLETE)Where stories live. Discover now