Bab 9

955 56 4
                                    

D.O pov

Sampai di Sungai Han..D.O keluar dari kereta dengan memakai mask dan topi untuk mengelakkan dari fans..dia pergi ke sebuah bangku untuk dduk berhadapan dengan tasik..D.O melihat suasana malam yang cantik dengan bintang2..dia berasa sangat tenang..

Irene pov

Irene keluar dari kereta berjalan di sekitar Sungai Han..semasa Irene berjalan tiba2 ada seseorang berlari dari belakang Irene dan meragut beg tangan Irene..peragut tersebut melarikan diri..Irene x sempat nak kejar dengan memakai kasut tumitnya..Irene menjerit "Tolong!!ada peragut!!!.. Tolong!"..jerit Irene dengan kuat

D.O pov

D.O terdengar ada orang menjerit meminta tolong..dia pergi kearah perempuan yang jerit itu.."cik..kenapa ni?..soal D.O.."handbag saya kena ragut"..ujar Irene sambil teresak-esak nangis.."kemana dia lari?"..soal D.O lagi..Irene menunjukkan jari kemana peragut itu lari..D.O berlari kearah peragut dengan lari selaju mana yang boleh..semasa dia berlari D.O ternampak peragut tersebut..

Walaupun kawasan itu agak gelap sikit..dia dapat melihat dengan mata besarnya⊙_⊙..dia mengejar peragut tersebut dan akhirnya D.O dapat menangkap peragut itu..

Dia menumbuk muka peragut itu dan mengambil handbag..D.O terus beredar dari situ dan menuju ke arah perempuan yang sedang menangis

"nah..handbag cik"....ujar D.O..Irene terdengar suara lelaki dan mengelap air matanya menggunakan hujung jarinya.."gomawo..encik"..ujar Irene..Dia memandang muka lelaki itu dengan terkejut..."awak D.O exo kan"..ujar Irene..D.O terkejut bila orang mengenal dirinya tanpa fikir pnjang D.O beredar dari situ..dia tidak menjawab soalan yang ditanya oleh Irene..Irene melihat pemergian D.O..dia yakin itu D.O exo yang amat diminati.

Selepas D.O sampai rumah..dia naik ke atas dan menghempaskan badannya dikatil..D.O terfikir kejadian yang berlaku tadi..'macam pernah nampak yeoja tadi tu...tapi kat mana??'..soal D.O dalam hati..

Skip

Irene pov
Irene masuk ke dalam rumah dan menuju ke biliknya..Irene pergi membersihkan diri..usai mandi dia mengambil novel di atas meja belajarnya..semasa membaca novel Irene berasa ngantuk..tanpa sedar Irene tertidur bersama novelnya..

Bersambung..

My Husband Do Kyung Soo?? ▶(COMPLETE)Where stories live. Discover now