Bab 7

990 60 0
                                    

Irene pov

Di taman...

Irene sudah pun sampai ditaman..dia melihat kawan-kawanya sedang memanaskan badan..Irene pergi kearah mereka..."asal lambat??"..soal Wendy.."biar lah..sibuk je"...ujar Irene dengan selamba...member yang hanya mendengar sahaja..Selepas memanaskan badan mereka mula berlari sebanyak 3 pusingan..

skip

Exo pov

Kini exo sudah sampai di Incheon Airport..mereka mengambil beg masing2 dan keluar dari balai ketibaan..mereka menaiki sebuah van dan bergerak ke Bangunan SM

Sampai di Bangunan SM..menager mereka berkata.."ok guy..tahniah korang konsert dengan baik..saya nak cakapkan..saya bagi kamu semua cuti selama 2 minggu untuk berehatkan diri"..ujar menager...semua member exo bersorak gembira..mereka memang memerlukan masa untuk berehat.."ok tu sahaja nak bagitahu..so..enjoy you all holiday"..ujar menager lagi dan terus masuk ke bangunan SM

"Akhirnya..dapat jugak cuti..yey"..sorak Sehun."tapi 2 minggu x cukuplah..aku nak cuti sebulan"..ujar Tao dengan nada sedih.."ala..kira bersyukur menager kita bagi cuti..kalau x aku x thu lah"..ujar D.O memandang Tao..member yang lain hanya tersenyum melihat mereka.."ok dah2..cuti lama ke sekejap ke..yang penting kita dapat berehat puas"..ujar Suho sebagai leader..Kai bersuara pulak.."kalau macam tu..apa kata kita pergi bercuti nak??..soal Kai...member yang lain mendiamkan diri tidak menjawab persoalan Kai..

Tiba2..seorang bersuara.."kalau kau nak pergi bercuti..kau pergi seorang2 ye..aku x nak"..ujar Baekhyun..semua member exo setuju dengan kata2 Baekhyun..mereka sendiri pun mahu menluangkan masa bersama keluarga.."mmm..yelah"..ujar Kai..member yang lain tidak menghiraukan kata Kai..bak kan mereka masuk ke kereta masing2 untuk pulang..Tinggal Kai keseorangan di situ dan dia bergerak pulang..

Irene pov

Selepas pulang dari jogging..Irene duduk di ruang tamu melayan cerita runningman..Dia ketawa terbahak-bahak sampai tercekik makanan yang dimakan

Petang ni..dia dengan kawan-kawanya berbincang untuk keluar..masa dia taman tadi Wendy mengajak mereka semua pergi shopping..member yang lain setuju sahaja..dan mereka bergerak pulang...

Bersambung...

My Husband Do Kyung Soo?? ▶(COMPLETE)Where stories live. Discover now