Bab 15

1K 51 3
                                    

waktu malam..

Selepas Irene keluar dari bilik mandi..D.O pula membersihkan diri...Irene berasa bosan..dia mengambil majalah yang berada di rak buku di dalam bilik D.O...dia membelek majalah tersebut...Semasa Irene membaca majalah itu D.O keluar dari bilik mandi dengan memakai tuala separuh badan..Irene terpandang badan D.O terkejut...dia melihat bdan D.O dengan terpaku kerana D.O mempunyai six packs yang sangat sexy..

D.O perasaan Irene memandang dia..."kalau nak cakap..aku boleh bagi.."..ujar D.O dengan selamba..Irene terkejut..'macam mnalah mamat ni boleh perasan aku tengok dia'..ujar Irene dalam hati.."x nak lh..x ingin pun"..ujar Irene sambil membelek majalah itu.."betul x nak..rugi lah"..ujar D.O yang sedang mencari baju sesuai dengannya.."memang x nak pun"...ujar Irene..D.O mendengar kata2 Irene seperti itu..dia pergi kearah katil baju nak dipakai tdi diletak balik dlm almari..dia naik keatas katil berhadapan dengan Irene..Irene merasa seperti ada orang naik atas katil..dia mengalihkan majalah itu dan melihat dengan terkejut kerana D.O betul2 di hadapan muka Irene..

D.O mencampak majalah itu sehingga jatuh ke tepi katil..D.O mendekatkan wajahnya ke muka Irene hanya berapa inci sahaja lgi bibir mereka akan bersentuh.."apa tadi kau kata x nak..kalau aku nak jugak sekarang ni..adakah kau bagi?"..ujar D.O..Irene diam dia dah mula berasa takut dan gelisah...dia mahu sahaja lari dari situ tapi badannya seperti terkunci..D.O makin dekat wajahnya tiba2
ada orang mengetuk pintu bilik mereka....mereka berdua terdengar ketukan pintu itu..aktiviti D.O yang dilakukan tadi terhenti..D.O bangun dari katil tu.."kau gi buka pintu"..arah D.O kepada Irene..Irene bangun pergi kearah pintu..dia membuka pintu terlihat ommanya.."ye,omma ada apa?"..soal Irene.."jum..turun makan..appa dengan omma tunggu kat bawah"..jawab omma.."ok..jap lgi kitorang turun"...jawab Irene dengan menutup pintu semula..

skip

Di meja makan

Kini keluarga D.O menjamu selera makanan yang di masak oleh pembantu rumahnya..keadaan di disitu sunyi hanya bunyi sudu dan garfu sahaja.."so...korang berdua nak pergi honeymoon kat mana dan bila??"..omma D.O bersuara.."ntah lah omma..belum fikir lagi"..jawab D.O...Irene disebelah D.O hanya diam..

"omma x kisah kamu nak pergi honeymoon ke x..yang penting omma nak cucu dengan cepat"..ujar Omma D.O..Irene tersedak..D.O disebelah pelik.."chagi ok x ni..nak air"...ujar D.O menghulurkan air kepada Irene..ibubapa D.O hanya tersenyum.."Irene..ni kamu dah kahwin kamu nak anak berapa?"...soal omma D.O lagi..kali ni bukan Irene tersedak malah D.O tercekik tulang ikan(author:kesian suami isteri ini..seorang tersedak..seorang lagi tercekik..nasib dua orang suami isteri ni x pengsan...hahahaha)..."D.O..kamu kenapa ni?"..soal omma.."x ade apa lah omma...cuma tercekik tulang ikan ni"...jawab D.O..Irene mahu shaja ketawa tapi ditahan..

"Irene..jawab lah soalan omma tadi"...ujar omma D.O.."Irene x kisah nak anak berapa..kalau ade rezeki Irene nak tiga orang anak"...ujar Irene dengan malu..D.O disebelah terbesar mata kerana terkejut..Dia memandang Irene.."omma pun x kisah kamu nak ramai ke sikit..yang penting omma nak cucu dengan cepat"...ujar omma D.O dengan tersenyum

skip

Selesai sahaja makan..mereka sekeluarga menonton tv bersama-sama sehingga pukul 11 mlm..Irene dah mula ngantuk..D.O melihat Irene yg kadang2 terlelap.."D.O..bwalah Irene pergi naik tidur..omma tngok dia asyik terlelap je"..ujar omma D.O.."ok..omma..jom,chagi"..ujar D.O menghulurkan tangan..Irene menyambut huluran itu..sampai di atas tangga D.O melepaskan pimpinan itu..'cer..ingat kan nak pimpin aku sampai ke bilik..ni x..depan appa dan omma je buat2 mesra'..marah Irene dalam hati

Sampai sahaja di bilik D.O...Irene mengosok gigi dan membasuh muka dan kaki begitu jugak dengan D.O..semasa Irene hendak ke katil..seorang menarik tangan dia..sapa lagi kalau bukan suami tercinta dia.."tadi bagus jugak jawapan kau masa jawab soalan omma..aku setuju dengan kau kata begitu..Jadi kau tahu kan apa yang harus aku buat kalau nak ada anak 3 orang kan"..ujar D.O..belum sempat Irene menjawab D.O sudah pergi kearah pintu dan mengunci..D.O kembali lagi ke arah Irene..Irene masih lagi blur..tanpa berfikir pnjang D.O menutup suis lampu dan mengangkat Irene naik ke atas katil dan...............(thukn apa terjadi...author takut nak ceritakn...so fham2 kn je lah ye)

Bersambung...

My Husband Do Kyung Soo?? ▶(COMPLETE)Where stories live. Discover now