Era speriată. Terorizată. Toate gândurile ei erau despre anii horizi petrecuţi între acei pereţi împreună cu monstrul care se uita acum şi el şocat la roşcată.
Christian puse instant paharul cu vin spumant pe o tavă oarecare şi începu să păşească spre Miss, ură citindu-i-se în ochi. Aceasta stătea nemişcatăşi privea cum Tristan îl oprise şi începuse să vorbească cu el.
În stânga ei, Thai încerca săîşi dea seama la ce anume se uita Miss cu atâta dispreţuire. Ochii i se aşezaseră pe Christian care acum zâmbea şi râdea cu Tristan, privind-o pe roşcată din secundăîn secundă cu coada ochiului.
- Îl cunoşti? Pe Christian. o întreabăîntr-un final Thai pe prietena ei cea mai bună.
- Ce? Da...da. L-am cunoscut cândva. Am pierdut legătura acum trei ani. răspunde Miss absentă.
Într-un final, Christian reuşi să se desprindă din conversaţia care părea să nu mai aibă sfârşit. Începu să reia pasul către roşcată, mâinile fiindu-i în buzunarele pantalonilor eleganţi.
- Domnişoarelor. O plăcere să vă revăd pe amândouă. Prietene, observ? Ce mică e lumea. zice acesta, pe un ton cald.
- Domnule Crusher, plăcerea e la fel de mare. răspunde Thai, zâmbind.
- Ev- Miss. Nu ai de gând săîţi întâmpini tatăl cu o îmbrăţişare caldă? spune Christian, deschizându-şi braţele şi uimind-o pe Thai.
- Nu eşti tatăl meu. Ai fost, eşti şi vei fi un monstru. mârâie Miss printre dinţi.
- Nu cred că aşa te-am învăţat să vorbeşti! Acum taci şi îmbrăţişează-mă. zice el, ridicând tonul, făcând-o pe Miss să râdă.
- Cum m-ai învăţat tu?! Ce m-ai învăţat tu, nemernicule?! Dacă răspunsul e să spargi sticle de whiskey de capul şi spatele meu atunci nu vreau săîţi aud răspunsul! ţipă Miss exasperată, lacrimile ameninţând să cadă. E-Eu trebuie să merg să iau puţin aer. continuă ea, frecându-şi ochii şi îndreptându-se spre uşile gigantice.
Cum ieşi din clădire, aceasta începu să fugă, tocurile balerinilor fiind singurul sunet care se auzea în liniştea nopţii.
Faţa ei era deja inundată cu lacrimi, roşie şi umflată pe alocuri. Se opri când văzu că se aflăîntr-un loc pustiit, cu câţiva copaci înalţi pe alocuri.
Se sprijini cu spatele de trunchiul unuia dintre ei şi se lăsă să alunece în jos, până când atinse pământul. Genunchii îi erau ridicaţi iar capul ascuns între ei; umerii i se mișcau din cauza plânsetului iar mâinile îi erau pe faţă.
Aceeaşi mână ca şi ieri se strecură din nou peste spatele ei, trăgând-o în corpul misteriosului. Cuvinte de alinare se auzeau ieşind din gura lui, o voce suavă liniştind-o din nou.
Ridicându-şi capul, aceasta văzu un bărbat de vreo 25 de ani, cu ochii închişi, respirând uşor şi şoptind "Totul va fi bine...".
Inconştient, mâna ei ajunse pe faţa acestuia, aşezandu-i-se pe obraz şi mângâindu-l blând. Ochii lui se deschiseră imediat şi se uitau disperaţi la aceasta. Într-un final, îşi puse mâna peste a ei şi înclină capul, ploapele închizându-i-se din nou.
- Evelynn a mea... murmură el, absent.
- K-Kaiden? încercă ea, şocată.
- Speram că ne vom întâlni în alte circumstanţe dar se pare că soarta are alte planuri...spune el, râzând uşor. Mă aşteptam să ne întânim într-un parc, seara, în faţa unui lac...luându-te-n braţe...nu aşa, când plăngi din cauza unui nemernic. continuă acesta, dezamăgit.
- Şi totuşi eşti aici pentru mine...spune uşor Miss, îmbrăţişându-l.
- Tot timpul voi fi aici pentru tine. I-am promis lui tata şi mamei tale. Ştii...înainte de a muri, l-a făcut pe tata să promită că va avea grijă de tine. La rândul lui, tata m-a făcut să promit că voi avea grijă de tine. Dar nu trebuia săîmi zică nimeni. Aveam oricum de gând să am grijă de tine. zice el, privind-o cu dragoste.
- Te iubesc, ştii asta, nu? murmură ea, cu faţa în umăr lui Kaiden.
- Nu. Nu ştiu. zâmbeşte el, strângând-o puternic.
______________________________
Update: 20.01.2014 editata
COMMENT (Mai ales critici. VREAU CRITICI :O), FAN, VOTE!
CITEȘTI
Miss
Novela JuvenilŢine minte cum în clasele primare, gimnaziale, la liceu, iar acum la facultate, profesorii o aveau şi o au trecută în catalog ca "Miss". Colegii o ştiu ca Miss. Toată lumea o ştie ca Miss. Nimeni nu merită să îi ştie numele, iar după ea, după ce va...