"Sen seni seveni
Sevdiğini görmeyecek
Kadar körsen eğer
Seven seni
sevdigini söyleyecek kadar
Gururludur "
Demiş usta can yücel ama benin sana gururum delik deşik oldu zaten yorgunluktan artik yeri geliyor da solumuda hissetmiyorum ama senin tabi ki de umrunda değil. Sen beni görmüyorsun umursamıyorsun ya hani aslinda ben de tam yokum diyorum tam kendimi alıştiracakken olmadiğima, sen bir şey yapip varliğimi hissettiriyorsun bana ve ben sonra yine başa sarıyorum yine tam kabuk bağlamaya baslayan yaralarım kanamaya başliyor .Bu sefer diğerinden daha fazla canımı acıtip dindirmeye çalışıyorum ..Ve böylece nefes alıyorum hala... Hani ben güçlü bir kızdim ya canım acıdikça güçleniyorum sanirim güçlenip daha küçük ayrintilarla yikiliyorum ve toparlanamiyorum kaybediyorum kendimi kalabalikliğimin yalnizliğinda mavilere dalıp uzaklaşiyorum sonra bir bakiyorum senide kaybetmişim hem seni hem de kendimi aramaya koyuluyorum bu sefer ve ben sana kizamiyorum bile beni görmediğin için görmüyorsun tabi ki suç bendedir senin işin falan çoktur çok olmasa mutlaka gelir bulursun beni biliyorum ve bekliyorum.Sen öğrettin bana beklemeyi ve sabretmeyi seni kaybetsemde bana kazandirdiklarini unutmayacağim. Nasil sabirla beklediğimi ve ne kadar da becerebildiğimi unutmayacağim mesela.. Bana ne öğrettin bir de bilsen gözlerinden nasil uzaklaştiğımi beni senden nasil nefret edeceğimi ben nefret etmem zorlama kendini bak beni küçümsüyor olabilirsin küçümse umrumda mi sandin beni vazgeçirebileceğini mi sandin? Çok uğraşirsin ben böyleyim ama neyse sen beni tanimaya uğraşmiyorsun ben neden uğraşayim ki kendimi anlatmak için..