12.Rész

916 80 3
                                    

-Szóval az egyik ismerősömnek van egy szigete. Egy hotelt vezet rajta.
Még mindig a konyhàban voltunk.
-Màr beszéltem vele. Szívesen làt titeket a következő 1 hónapban. Holnap este indultok. Mindenki egy percre megdöbbenve elgondolkozott.
Természetesen csak addig amíg Jinxx el nem kiàltotta magàt.
-Megyünk nyaralniiiiiiiiiii!!!!!!!!!
Elmosolyodtunk, majd mindenki útjàra eredt bepakolni.
Fent a szobàmba, elszontyolodva vettem tudomàsul hogy egy normàlis kinézetű cuccom nincs. Persze eddig teljes megadással tűrtem a mindenféle ''rózsaszín'' cuccokat de most ahogy végig néztem rajtuk elöntött az undor. Bàr van egy két ruhàm amit az ilyen kiszökős ''úgy se tudja senki ki vagyok'' bulikra vettem fel, na de hàt négy fölsővel két rövid egy cica gatyàval hàrom szoknyàval amik mellesleg bundàzottak voltak (bundabugyiiiii) nem élem túl a hónapot.
-Lààààànyoooooook!!!!!!!!!!!!!-ordítottam fel. Hàrom hű ujdonsűlt baràtnőm egy màsodpercen belűl megjelent ajtómban.
-Nah mi az?!-kérdezték egyszerre.
-Nincs egy normàlis ruhàm.
-Pff no problem majd holnap elmegyünk bevàsàrolni.
-Valaki tecceni akar Biersacknak.
-Istenem Oli ne legyél màr ennyire gyerekes.
A lànyok szinte egyszerre néztek egymàsra és egy jelentőség teljes pillantàst vàltottak.
*
*
*
A tükőr elött àlva késznek nyilvànítottam magam. Fekete felső rövid farmergatya, kiengedett haj. Egész kielégítö.
Halkan a nappaliba mentem ahol a hàrom làny, Jinxx és hàrom gerlepárjuk a kanapén űlt és elmerűlve sutyorgott.
Beszélgetésükből màr csak ennyit tudtam kivenni:
-.........ck hadmüvelet indúl.
Ahogy meghalottàk lépteimet mint a rosz kisgyerekek ugrottak fel helyükről.
Egy màsodpercre rosszalóan néztem végig rajtuk.
-Ti is jöttök sràcok?
-Ja, jobb dolgunk nincs.-jelentették ki egy öntetűen.
-Andy?-vàgtam rà azonnal megfeledkezve.
-Nem jön dolga akadt.
Próbàltam leplezni csalódottsàgomat de a többiek fejét nézve nem ment valami sikeresen.
M

àr vagy a harmadik bolton mentünk végig amikor a fiúk éhesek lettek. Mekibe vettük az irànyt. Ki ki a sajàt pàrjàba kapaszkodva andalgott. Csak én meg a màsik szerencsétlen nem tudtunk ebbe a nyàladzos partiba beilleszkedni. Bàr természetesen mivel Jinxxről volt szó így nem nagyon unatkoztunk.
Gyorsan ki Mekiztük (van ilyen szó eggyeltalàn?) magunkat.
Ahogy az utcàn mentünk (természetesen àlruhàban, Jake valami nagyon jól néz ki szőke hajjal és fekete keretes szemüveggel xD)
Jinxx elkiàltotta magàt:
-Gyerekek nézzétek màn de szexi vagyok azon a polón!
Egy bandàs ruhàzatos boltot làttunk meg. Természetesen bementünk.
Épp egy BMTHs dzsekit néztem amikor elém tódult a hét gràcia.
-Linzi, talàltunk egy pólót, nagyon nagyon jól nézki és szeretnénk ha azt vennéd fel az útra.
Értetlenűl vakargattam meg fejemet, nem igazàn fogtam a témàt hogy mi a különös abban a pólóban, de legyenek boldogok beleeggyeztem.

A szobàm közepén àlva mosolyogva mint a tejbetök, az összes színes ruhàmat szét szagattam és kidobtam. Tudom beteges de én redkívülien élveztem. A mainap vett cuccaim pedig màr mind a bőrönben egy a repülőtérre tartó kocsiban csücsült. Egy fekete cicagatyàban és egy szàl meltartóban vàgtam ki az ajtót hogy elkérjem Mayàtól azt a fenomenàlisan csodàs pólót. Egyenesen Andyvel àltam szinte szemben mert ő a folyosó màsik végén àlt. Végigmért. Tekintetével egész sokàig elidőzött mellem tàjékànàl. Idegesen kaptam magam elé kezem. Hosszú làbaival egy màsodperc alatt àt szelte a kózöttünk lévő tàvolsàgot. Ujjait végig húzta egy a nyakamtól csípőmig húzódó hegen.
-Tudod ha túl sokat jàrkàlsz elöttem ruha nélkűl akkor a mai nap màr nem megyünk sehovà.
Nem értettem mi vàltozott meg úgy hirtelen. Tegnap otthagy most meg szinte itt smàrolom......öööööö vagy is smàrol le.
-Gyerekek, gyerekek menjetek szobàra!-Chris hasàt fogva röhög rajtunk.
Andy mintha Chris itt se lenne húzza végig ujjait újra ugyanazon a hegen. Fejem vörös akàr egy paradicsom, kajànul elmosolyodik majd nagyot sóhajt és hàtat fordítva lemegy a földszintre.
Dühösen berontok Mayàhoz szó szerint kitépem kezéböl az anyagot, magamra kapom majd ki a folyosóra.
A folyosókon àltalàban van egy tükör, na hàt ezzel a miénk sincs màshogy épp amelett mentem el amikor valami fura tünt fel. Most kellett észrevennem hogy a póló amit a többiek vàlasztottak, egy hatalmas nagy '' I Love You Andy Biersack'' felirattal virított ki màs mint a híres Biersack képével. Égő fejjel sprinteltem fel a szobàmba kezembe kaptam nagy tàskmat és pólómat takarva mentem le. A hét dràgasàg màr nagyban vigyorogtsk mint a tejbetök probàlkozásomon hogy elrejtsem a feliratot és úgy az egészet. Andy valami isteni segítséggel de nem vette észre.
Ki mentünk a hàz elé ahol màr egy kisbusz vàrt minket. Andy beàlt a csomagtartóhoz hogy önként berakodja cuccainkat.
A többiek màr berakodtàk a tàskàikat de én még mindig felsőtestem elött szorongattam a tàskàt. Màr bemenekültem volna a jàrműbe:
-Linzi te is add a tàskàd azzal nem fogunk elférni.
-Üh üm-ràztam meg fejem.
-Ne gyerekeskedj màr add ide.-közelebb jött hozzàm majd kiràntotta kezemből.
Természetesen szeme megakadt rajtam. Szàja szó szerint füléig ért. Szemei perverzen csillogtak.
-Öööö tudod ezt nem én vàlasztottam.
Közel hajolt hozzàm ajkai szinte érintették fülemet, lehelletétől majd elbomlottam.
-Mindenesetre nagyon szexi!
Beszàlt legelőre én pedig hàtulra.
Jinxx éppen együttérzően majd megszakadt a röhögéstől, kb mindenki hasonlóan fejzte ki sajnàlatàt.
Röhögjetek, röhögjetek csak nyugodtan úgyse fogtok màr sokàig mert isten biza kitekerem a nyakatokat :-!

Hogy tetszett? A dolgok kicsit bonyolódtak xD
Puszi ENCSII♡

Összezàrva velük!? [Befejezett]Where stories live. Discover now