-Sàcok itt is volnànk.- apa baràtja ki kijelentette hogy nyugodtan szólitsuk Tomnak, szóval Tom megàllította az autót majd mindenki elkezdett kifelé szedelőcködni az autóbol. Körülbelül màr egy óràja hogy àthoztak minket hajóval a hosszú repülő út utàn. Maga a sziget nem túl nagy, pàlmafàkkal (előszőr azt írtam hogy pàlmafànkkal ) és mindenféle gyümölcsel, növénnyel van tele, körülöttünk a tenger a naplementében gyönyörködtet.
Mint màr mondtam ép kiszáltunk az autóbol. A sziget egyik csücskében a tengerparton voltunk.
-Na szóval fiatalok az van hogy a szigeten úgy tele vagyunk hogy csak na, ezen az egyen kívül-mutatott oldalra- az összes hàzunk foglalt.
Két emeletes narancssárga színű hàz àlt elöttünk, a föld-és az elsőszinten egyarànt erkéllyel.
-Arra szeretnék még kilyukadni hogy sajnos csak négy francia àggyal és egy kanapéval szolgàlhatunk.
Mindenki összenézett.
-Enyém a kanapé.-kiàltottam fel. Jeremy (egyébként Jinxxről van szó csak ☝csak eddig vmiért mindig csak Jinxxet hasznàltam a Jeremy helyett(eszt is csak azért írom hogy ha valaki nem tudja a teljes nevét me pl: nem ismeri a bandàt , akkor hàt tudja, egyébként hozzà kell tegyem hogy én mai napig lélekben az eladva! írónőjét àldom mint istent mert ha az ő blogja nincs akkor valszeg soha nem tudtam volna meg mi az a Black Viel Brides szóval ha esetleg olvassa a drága a blogomat akkor ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤) persze a dràga kinevetett és kijelentette.
- Kizárt dolog hogy én aludjak Andyvel aztàn még a véletlenül a reggeli merevedése az én hátsómat súrolnà.
Andrew feje kicsit paradicsom szerű lett na de nadon cuki volt. -Ez is egy plusz ok amiért nem alszom vele.
Jeremy kajànul elmosolyodott.
-Oké akkor velem alszol.
Eközben màr bementünk a hàzba melynek belseje is olyan szép volt mint külseje. Hatalmas nagy nappali hozzà dukàló hatalmas konyhàval, ebédlővel és lapos tévével. De jelenleg az emeleten az utolsó szobànàl àltunk, Tom màr a kulcsokat àt adva elment, és a gerlepàrok is elfoglaltàk helyüket ketten ketten egy szobàban.
-Àlmodik a nyomor, én alszok Linzivel.-Andy dühösen behúzott, úgy néz ki közös szobànkba majd zavart képemet làtva elvigyorodott.A hàz nappalijában tartottunk kupak tanàcsot.
-Bulizni akarok!-hisztizett Jinxx. -Pff nekem semmi kedvem.-jelentettem ki nem tetszésemet. -Jó akkor te maradjàl de nekem màr nagyon kell egy csaj.
-Oké, mi is megyünk csak lehetőleg ne elöttünk vetkőztess ribancot. -rakta ki feltételeit Roz.
A többiek (Jake, Oli, Ash, Maya, Chris) egyszerre néztek össze.
- Mi is megyünk.Az ablakból integettünk Andyvel a többieknek akik elindultak az éjszakàba.
Felindultam mert az igazat megvalva nagyon elfàradtam a nap közben. Fel baktattam közös szobànkba majd kiragadtam a cuccaim közül egy bugyi+hosszú póló kombinàciót és bevágtam magam a szobához tartozó fürdőbe és vetkőzni kezdtem. Beàltam a tus alà és magamra engedtem a forró vizet. Hirtelen nyitódott az ajtó és egy totàlra lefagyott Andy àlt a küszöbön.
Felsikítottam majd kezemből kiejtettem a tus fejet ami irdatlan nagy csörömpöléssel a földre esett és a hàtàra fordítva tovàbbra is ràm locsolta vizet.
Amit csak tudtam kezemmel takartam.
Andrew se volt sokàig zavarban perverzül elmosolyodott majd kifordult az ajtóbol.
Kicsit lefagyottan de tovàbb tusoltam, még szerencse hogy a tusoló fülke oldali nem teljesen àtlàtszó anyaggal van lefedve így igazàndiból Andy max csak egy nagy bőrszínű valamit làthatott. Hàt nem mondom hogy tulsàgosan megnyugodtam a ténytől.
Màr pizsamàban, bújtam be az àgyba 10 óra körül jàrhatott az idő de Andy még mindig sehol se volt. Nem mintha tűl hiànyzott volna hogy bebújjon mellém az àgyba. Egy ideig ezen gondolkodtam aztàn rà hagytam a dolgot és elragadott az álom vilàg.Reggel a napsugarak simogatàsára keltem. Andy most se volt az àgyban (anyàm.....mintha màr egy házaspàr életéről írnék ) de mint màr mondtam nem kifelyezetten zavart, mert francia àgy ide vagy oda nekem kettő embernek így is kicsinek tűnt. Felöltöztem és a nappaliba mentem. Màr mindenki lent volt még Andy is. Meg akartam tőle kérdezni hogy hol volt az este de ő még csak tudomást se vett rólam.
-Szóval sràcok ma egész nap fürödni fogunk.-jelentette be Jake.-Természetesen ha Linzinek nincs ellene kifogàsa.
Az egész bagàzs (kivéve persze Andyt) kutyus szemekkel nézett ràm.
Igazàndiból semmi kifogàsom nem volt a dolog ellen, szinte az összes hegemet tetkómat láttàk màr szóval értelme nem volt hogy itt kéressem magam.
-Nekem oké.
Mosolyogtam a társasàgra akik egy személyként lélegeztek föl.A sziget màsik oldalára mentünk ahol egy külön strand rész volt el kerítve ilyen olyan csúszdàkkal kicsik nagyok egyarànti szorakosztatàsára, ilyen olyan éttermek, és egy nagy rakás kajás bódé mintha az éttermekben nem árulnànak eleget, és persze vizibiciglik és kis csónakok tömkelege.
Na és persze rengeteg és rengeteg ember Tom tényleg nem hazudott a sziget dugig van tömve.
Cuccainkat egy helyre tettük majd mindenk útjára ment àtöltözni.
A lànyokkal össze beszéltünk és mindannyian fekete fürdőruhàt vettünk. Más más fazonnal, Oli-é és Mayàé egyben van, bàr az alsó felső részt csak egy a hasuk közepén végig húzódó diszítés fogja össze. Rozé úgy mint az enyém két részes csak az övé pànt nélküli.
Az enyém teljesen egyszerű, nyakbaakasztos minta nélküli.
Kilépek az öltöző fülkéből majd a többiek felé indulok, Andyn kívül màr mindenki ott van.
Sutyorászàsukból már csak pàr szót kapok el.
-.............akkor Jeremy te csinàlod rànk dühösek lennének a csajok.
Mivel a lànyok teljesen màsról beszélgetnek így elkönyvelem annak hogy a beszélgetés tàrgya a Playboy magazin beszerzése, amihez làssuk be nekem nincs túl sok közöm.Màr egy ideje a vízben fröcsköljük egymásra a vizet amikor efgy kissebb merülés utàn eltüntek mellőlem. Körös körül rengeteg ember de őket sehol se làttam.
Két kezet érzek nyakamnàl amint az kibogozza bikini felsőmet hátra kapok de az elkövetőnek nyoma sincs engemet túlságosan is elfoglal hogy felső testemet takarjam na meg hogy ne sikítsak fel. Kin a parton meg pillantom a sràcokat és Jeremyt amint fekete bikini felsőmet himbálja majd megszakadva a röhögéstől. A hét ember (mivel Andy be se jött a vízbe) ''barátaim és baràtnőim'' az ügy érdekében semmit se téve sétàlnak tova.
Fejem csak úgy gőzölög a dühtől. Legalàbb a víz mély így úgy ahogy eltudok rejtőzni.
Feltűnést nem csapva úszom a csónakok mögé.
Màr vagy húsz perce rejtőzködöm megoldást keresve amikor meglàtom Andyt erre sétàlni.
-Psszt!
Próbàlom felkelteni figyelmét.
-Linzi te mit csinàlsz ott?
-Csak légy szíves gyere ide és ne hangoskodj!-próbàlom lecsitítani.
Ciccegve beugrik a vizbe és hozzàm úszik.
-Mi van?!
-Hàt őőőő Jinxx leszedte rólam a felsőt ééééés hàt nem tudom hogy jutok ki a vízből.-vöröslik be fejem, neki meg még csak most tűnik fel egy bizonyos ruhadarab hiànya.
Egy percig hezitàl, érzem hogy próbàl többet làtni mint amit a víz mutat majd perverzül el vigyorodik.
-Kulcsold a làbadat a derekam közé és ölelj àt úgy nem látszik. Picit lefagyva de teszem amit mond. Àtölelem ő pedig föl kapja làbaimat. Kebleim fedetlen testéhez simulnak.
Szemei azokon cikàznak, felnyög érzésétől. Szorítàsàbol kicsit lejjebb csúszom és megérzem merevedését.
Elpirulok.
Tekintete tovàbra is rajtam jár ide meg oda de közben. Kiúszik velem a partra és a szàrazföldön is tovàbbra is rajta lógok mint egy pióca.
-Tudod ha nem akarod hogy làssàk mennyire làzbahozol kicsit csússzàl lejjebb.-suttogta fülembe. Úgy is tettem így màr tényleg jobban kellett tartania és így én màr tényleg éreztem làbam között erekciójàt.
Ahogy mentünk az emberek megbàmultak és kajànul vigyorogtak. De a java még csak akkor jött amikor egy velem egy idős csoport mellett haladtunk el ahol tapssal és füttyögéssel 'szépítették' utunkat.Helló!!!!! Hàt ennyi lett volna a móka màra.
Kiemelném hogy PLEASE olvassátok el a másik blogomat az: Ez van, babyt lécci az is BVBs fanfict szóval PLEASE
KOMIKNAK ITT IS ÉS OTT IS ÖRÜLNÉK!!!!!!!
KÖKI
Puszi ENCSI❤
YOU ARE READING
Összezàrva velük!? [Befejezett]
Fanfic"-Be kell vallani jó kis segge van az asszonykànak!-vàgott pajzàn mosolyt és hàtsómat méregette. -Na vége a gyereknapnak!-morcogott dühösen Andy majd rendesen betakart minket."