Κεφαλαιο 1

316 23 14
                                    

Ιασονα POV:

Το ξυπνητηρι αρχισε να χτυπαει σαν τρελο υπενθυμιζοντας μου οτι εχω σχολειο. Και ναι, αλλη μια συνηθισμενη βαρετη μερα ξεκινησε.

Ετοιμαστηκα, εκανα μια γρηγορη επαναληψη για το διαγωνισμα φυσικης το οποιο γραφουμε σημερα, και εφυγα.

Στον δρομο συναντησα τους δυο κολλητους μου, τον Μαρκο και τον Φιλιππο.

Φ: γεια σας παιδες.

Ι: Μαρκο, η αδερφη σου?

Μ: Τι?

Ι: που ειναι δεν θα ερθει μαζι μας?

Μ: ααα λεει οτι θα παει μονη της.

Φ: Μαλιστα

Μ: διαβασατε φυσικη?

Ι: εμμ ναι.

Φ: εγω δεν προλαβα.

Μ: τιι? Και πως θα γραψεις?

Φ: σιγα μωρε ενα τεστ ειναι.

Ναι οπως καταλαβατε ο Φιλιππος δεν δινει τοση σημασια στα μαθηματα οσο ο Μαρκος. Εγω παλι ειμαι πιο νορμαλ. Ετσι θελω να πιστευω τουλαχιστον.

Γενικα η δευτερα λυκειου δεν ειναι κι απο τις πιο ευχαριστες ταξεις.

Μετα απο λιγη ωρα φτασαμε στο σχολειο. Πηγαμε στο σημειο οπου καθομαστε συνηθως και περιμεναμε να χτυπησει το κουδουνι για να μπουμε μεσα. Εβγαλα το βιβλιο της φυσικης και εκανα ακομη μια επαναληψη διοτι γραφουμε πρωτη ωρα και θελω να τα παω καλα.

Φωνες και γελια ακουστηκαν στην εισοδο του σχολειου. Μια ομαδα απο παιδια, αγορια και κοριτσια, κρατωντας το καθενα απο ενα σκεϊτ, εισηλθαν στον χωρο του σχολειου. Οι σκεϊτερς. Ολα τα βλεμματα ειχαν στραφει πανω τους. Οπως παντα δηλαδη. Μετα την ασπουμε θεαματικη τους εισοδο, προχωρησαν προς το μερος οπου καθονται παντα, το οποιο αποκαλουμε: η γωνια των σκεϊτερς.

Καλο ειναι να μην μπλεξεις με αυτους. Το παιζουν μαγκες, ειναι αναισθητοι, αδιαφοροι, δεν ξερουν την λεξη 'διαβασμα', καπνιζουν και το μονο που τους νοιαζει ειναι το σκεϊτ και το πως θα κανουν χαβαλε και θα προκαλεσουν μπελαδες. Εγω παντως δεν θελω να εχω καμια σχεση με αυτους.

"Που 'σαι ρε Φιλιππε!" Ενας σκεϊτερ ηρθε προς το μερος μας και χτυπησε στην πλατη φιλικα τον Φιλιππο. "Που 'σαι ρε Αρη!" Με την σειρα του κι αυτος τον χαιρετησε. Εγω και ο Μαρκος απλα καθομασταν και τους κοιτουσαμε καθως μιλουσαν. Σε αντιθεση με εμενα, ο Φιλιππος εχει καποιες φιλιες με αυτους...και παλι ομως προσπαθει να μην εχει πολλα παρε δωσε μαζι τους.

Αόρατη Πληγή Where stories live. Discover now