Λοιπον, αυτο ειναι ενα κεφαλαιο για τους πρωταγωνιστες μας. Πιο πανω ειναι και οι φωτογραφιες τους. Κουκλια δεν ειναι? Ας πουμε μερικα λογια για αυτους:
Ιασονας: 16,5 χρονων, δευτερα λυκειου. Οι κολλητοι του ειναι ο Φιλιππος και ο Μαρκος. Ειναι απο τους καλυτερους μαθητες του σχολειου. Αποφευγει τα "κακα παιδια" και συγκεκριμενα τους σκεϊτερς. Ενα καλο, ευγενικο, αθωο αγορι. Τι θα γινει οταν μπερδευτει στον κοσμο των σκεϊτερς και συναντησει την Ευα και ποια θα ειναι η σχεση μεταξυ τους? Θα γνωρισει αραγε το συναισθημα του ερωτα? Θα μαθει τελικα οτι δεν πρεπει να κρινουμε τους ανθρωπους απο το πως φαινονται αλλα απο το πως ειναι?
Ευα: 16 χρονων, δευτερα λυκειου. Οι κολλητες της ειναι η Ναταλια και η Αννα. Δεν εχει ιδεα τι σημαινει η λεξη 'διαβασμα'. Ειναι ενα απο τα bad girls του σχολειου και επισης, μια skater. Κανει παρεα με τους υπολοιπους skaters αλλα κυριως με τις δυο κολλητες της και τον Βαγγελη, τον Αρη και τον Μαριο. Τα εχει με τον Βαγγελη μονο για φαση. Καπνιζει εδω και εναν χρονο. Μενει με την μητερα της, η οποια λειπει σχεδον ολη μερα λογω της δουλειας της. Εχει εναν αδερφο, τον Θανο, ο οποιος σπουδαζει στην Θεσσαλονικη. Ο πατερας της εχει εξαφανιστει απο τοτε που η Ευα ηταν 10 χρονων. Με λιγα λογια: τους παρατησε. Εκτος απο αυτο, η Ευα εχει περασει πολλα τα οποια τα κραταει μεσα της, που θα τα ανακαλυψουμε αργοτερα. Αν και δεν της φαινεται, ο ψυχολογικος της πονος ειναι μεγαλος. Τι θα γινει αραγε στο τελος? Θα καταφερει καποιος να την κανει να ανοιχτει? Θα αλλαξει ποτε προς το καλυτερο? Ή μηπως θα γινει χειροτερα?
Ναταλια: 16,5 χρονων, δευτερα λυκειου. Οι κολλητες της ειναι η Ευα και η Αννα. Ανηκει κι αυτη στην παρεα των skaters. Αδιαφορει για το σχολειο και το μονο που την νοιαζει ειναι να καλοπερναει. Ειναι μια απο τους λιγους skaters που δεν καπνιζουν. Ακομα τουλαχιστον. Αργοτερα θα την δουμε να τρεφει αισθηματα για τον Αρη, αν και δεν το εχει καταλαβει ακομα. Κατι ή καποιος ομως θα αλλαξει τα αισθηματα της για αυτον...
Επισης, ενα ομορφο χαρακτηριστικο της ειναι τα μοναδικα μπλε μαλλια της τα οποια τα εχει εδω και 6 μηνες!!Αννα: 17 χρονων, τριτη λυκειου. Οι κολλητες της ειναι η Ευα και η Ναταλια. Ο αδερφος της ειναι ο Αρης, ο οποιος ειναι εναν χρονο μικροτερος. Κι αυτης ο ερωτας ειναι το skate. Για το μονο που ενδιαφερεται ειναι τα ξενυχτια και να πηγαινει καθε μερα και με αλλον. Καπνιζει και εχει ενα τατουαζ στο αριστερο της χερι. Ομως, ενα απροσμενο ενδιαφερον για τον Μαριο θα φερει τα πανω κατω στην ζωη της...
YOU ARE READING
Αόρατη Πληγή
Teen Fiction"Not all scars show. Not all wounds heal. Sometimes you can't see, the pain someone feels." Αυτός αθώος και ξενέρωτος. Αυτή θλιμμένη και αναίσθητη. Ένας σπασίκλας και μία skater. Πως θα μπερδευτεί ο ένας στη ζωή του άλλου? Αυτός θα κολλήσει με την μ...