Ευας POV:
"Ευα." Του απαντησα καθως εκεινος ξαναμπηκε μεσα στο κλαμπ.
Μετα απο λιγο μπηκα κι εγω μεσα και προχωρησα προς την παρεα μου.
Αννα: Αντε που ησουν τοσες ωρες?
Ευα: Σιγα πως κανεις ετσι? Ηρθα.
Βαγγελης: Μωρο μου σε εψαχνα.
Ειπε και με πλησιασε. Το φιλι του με συνεπηρε στον δικο του ρυθμο, καθως η συνοδεια της δυνατης μουσικης του κλαμπ εδινε στο φιλι μας περισσοτερη ενταση. Υστερα απομακρυνθηκε και η καφτη του ανασα χτυπησε τον λαιμο μου.
"Μην ξεχνας, εχεις και μια δουλεια για αποψε." Μου ψιθυρισε. Το βλεμμα του σκληρο και απαιτητικο. Εγω κουνησα καταφατικα το κεφαλι μου, χαιρετησαμε τους υπολοιπους και φυγαμε.
Προχωρησαμε προς την μηχανη του. Πηγα να φορεσω το κρανος μου, οταν με επιασε και με κολλησε στο διπλανο αμαξι. Επιτεθηκε βιαια στα χειλη μου, κανοντας το δικο του παιχνιδι με τις γλωσσες μας. Τα χερια του αριστερα και δεξια μου πανω στο αμαξι με ειχαν παγιδεψει. Δαγκωνοντας το κατω χειλος μου, διεκοψε το φιλι μας και συνεχισε στον λαιμο μου. Τα απαλα, υγρα φιλια του μετατραπηκαν σε βιαιες και πεινασμενες δαγκωματιες. Δαγκωνε και πιπιλουσε καθε σημειο του λαιμου μου κι υστερα το εγλυφε, σιγουρευοντας πως θα αφησει σημαδι. Απο την πολλη ενταση, δεν προσεξαμε πως αρχισε να βαραει ο συναγερμος του αμαξιου.
Αμεσως σταματησαμε και ανεβηκαμε στην μηχανη, φευγοντας με μεγαλη ταχυτητα. Μετα απο λιγη ωρα, φτασαμε σπιτι του. Μπηκαμε μεσα και με οδηγησε στην κρεβατοκαμαρα του.
Εκλεισε με δυναμη την πορτα του δωματιου και με στριμωξε στον διπλανο τοιχο. Με σηκωσε κι εγω τυλιξα τα ποδια μου γυρω απο το γεροδεμενο κορμι του. Με φιλουσε σε καθε προσβατο σημειο του κορμιου μου, ενω με το ενα του χερι με κρατουσε και με το αλλο χαϊδευε την περιοχη μου. Αναστεναγμοι ηδονης εβγαιναν απο μεσα μου, απολαμβανοντας αυτη την στιγμη εξαψης.
Προτου το καταλαβω, ειχε προχωρησει και με ειχε ριξει στο κρεβατι. Ηρθε απο πανω μου και πηρε θεση αναμεσα στα ποδια μου. Μου εβγαλε την μπλουζα και αρχισε να με φιλαει γυρω απο το σουτιεν και αναμεσα στα στηθη μου. Τα χερια του μετακινηθηκαν στην πλατη μου και ξεκουμπωσαν το μαυρο σουτιεν μου. Με μια κινηση το εβγαλε και το πεταξε στο πατωμα. Με περιεργαστηκε για λιγο κι υστερα αρχισε να αφηνει απαλα φιλια στο στηθος μου. Στη συνεχεια, ενιωσα να φιλαει την ρογα μου και να την πιπιλαει, ενω με τον αντιχειρα του χαϊδευε την αλλη.
ESTÁS LEYENDO
Αόρατη Πληγή
Novela Juvenil"Not all scars show. Not all wounds heal. Sometimes you can't see, the pain someone feels." Αυτός αθώος και ξενέρωτος. Αυτή θλιμμένη και αναίσθητη. Ένας σπασίκλας και μία skater. Πως θα μπερδευτεί ο ένας στη ζωή του άλλου? Αυτός θα κολλήσει με την μ...