Gecenin karanlığı hayatın bu yaşta yorgunluğu genç dinamik ama dert çok hayat o kadar farklı seyler karşınıza çıkarır ki ne beyin alabilir onu ne de kalp.
Gece demiştik demi yani karanlık fatih o öyle biri ki hayatı ne için yaşadığını bilmiyor ve lise 4.sınıf hayatın aslında en zor kısmı neden mi şöyle düşünün kazanman gereken bi okul var ve o okul hayatına yön verecek.
Fatihin lisede 4 tane arkadaşı var ve bunlar lise boyunca dost diye geldiğini arkadaşlar arkadaşlarında her türlü pislik var ve kendi de o pisligin içinde idi.
Fatih bi gece yine arkadaşları ile eğlenmeye çıkmıştı gittikleri bi kafe idi öyle bi kafe ki hersey var içinde ve orda oturup içki içip oyun oynayıp eğleniyorlardı saat gece 11 idi fatihin midesi bulandı önce bi lavaboya gidip geldi hala bulanıyor du arkadaşları gitmem gerek deyip eve doğru yürüdü evin 2 alt sokağına tam geldi sokağın başında yola doğru kustu midesi alt üst olmuş tu sokağa bi sakallı bi amca indi fatihin yanına dogru geldi
-iyimisin evladım doktora götüreyim mi ?
- Yok amcam sağol iyiyim ben eve gideyim.
Fatih o amcanın nur yüzüne bakıp yoluna devam etti ama aklında o amca kim diye aklında kaldı eve gitmeden bakkala uğrayıp ağzının kokmasını engellemek için sakız alıp eve geçti direk odasına gitti yatağa uzanıp o sakalı amcayı düşünüyordu.
Sabah okul vardı okula yine geç kalmış tı öğretmen derse almadı fatih'te okuldan çıkıp eve doğru gidiyor du aklına sakallı amca geldi yine o sokağa gitti dolaşırken gördü ki cami gibi bi yer var içeri göz ucuyla baktı içerde çay icip muhabbet ediliyor çoğu sakallı idi önce bi garipsedi tam içeri girecekken bi anda vazgeçti çıktı ordan.
Eve geldi kafası karışmış tı ne yapması gerektiğini bilmiyor gibiydi arkadaşlarından haber aldı yine kafeye çağırıyor lardı ama kendini gitmesi gereken bi dershanesi vardı yinede arkadaşlarının yanına gitmek için yola çıktı yine o sokağa geldi bu sefer sakallı amcayı gördü amca tanıdı ve uzaktan yanına çağırdı fatih kararsız şekilde yanına gitti.
- Nasıl oldun evladım
- iyiyim amcacım
-Gel sana burda bi çay içireyim
-Sağol amcacım
Adam biraz daha ısrar etti gel biraz şifa bulursun biraz muhabbet edelim dedi.
Fatih arkadaşlarının yanına gitmekte istemiyordu ve adamla içeri girerler oturup çay içmeye başladılar adam
-öğrenci misin evladım?
-evet lise son sınıfım bu sene üniversite sınavına gireceğim
-Maşallah inşallah hayırlısı olur
Hangi bölümü okuyacaksın diye sordu adam fatih bilmiyorum pek düşünmedim neresi olursa artık
Ve burda muhabbet de girerler diger bölüm de görüşmek üzere