5.Bolum

21 1 0
                                    

Kim oldugunu biliyorum...

Evet gerçekten de orada bir bomba vardı ve çocuklar bunu duyar duymaz Herkes bir yana kaçtı. Bir bomba patladı ama şükürler olsun ki hiçbir ölen olmadı.

ama guvenin durumu çok kötüydu dizi çok ağır yaralanmışti.

hazalda patlamadaydi ama iyi olan bu ki o hic bir wey olmamiwdi.
Ceyhun "kim olduğunu bilsem şimdi yaşamıyordun ama hala ne yazik ki bilmiyorum"

3 GUN SONRA..

mr.x hic bir haber yokdu cocuklarsa bir biri ile hic konuwmuyordu her kes kendi odasinin mr.x-nin kim olduğunu düşünüyordu.

ve birden nergizin sesi evi bawina aldi. "her kes odasından cikip buraya gelsin" Hemen..diye bagirdi herkes s kendi odasindan cikarak salona doğru kowdu...

"adanin ceseti paramparca , zaten paramparcaydi, bomba daha da atewi komurledi.., hepimiz dagildik hic kimse bir biriyle konuwmuyor, ve artik bu mr.x belasini aramizdan sokup atmak vakti geldi..."

"benim bir teom var mr.x in kim olduğunu biliyorum ..."
"ne? biliyormusun? hemen soyle, kim???
diye bagirdi Ceyhun ve ahmet.

mr.x in üreyi titriyordu ama secilmesin diye kendini kontrol ediyordu..

"evet biliyorum" diye nergiz devam etdi..

"bu manyakligi yapan bir kiz olamaz..
ve soyluyorum...
bakin mağarada bi tek aglamayan kaandı. ve tabii ki de o uykuya kaldi yada öyleymiş gibi yapdi.. yani aslinda uykuya falan kalmadi.. adayi oldurup wimwek sesine uyandim bahanesi ile bizi kandirarak bütün iwini tamamladı.

ve bu benim gunahim siz arasanizda aramasanizda ben arayacagim dedi hic kimsenin onu yalniz birakmayacagini biliyordu tabii.

bizi lewin yanina götürüp orda bizi mağaraya tikmam istemiwdi ama kendiside içeride kalmiwdi çünkü zamanlamasi hic iyi gitmemiwdi.

ama iyiki bizim diğer çocuklar acmayi bawardi.

benim fikrim bu bawka türlüsü mümkün değil. artik kendiniz bilin bur çocuk bu. gün bu evden gidecek nereye gider ne yapar diyorsaniz ben soyleyim HAPİSHANEYE."

SON.

Mister-XHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin