Supriz
"arkadaşlar ben bu imzayi atacagim ve hepimiz bu günden itibaren özgür olacagiz".
diyerek imzayi atdi cinar gün yüzü tutuldu nergis için belki de yalandi ama çok agladi .
ve hapisdeki 7ci koğuş da yer aldi. kolidorlar çok korkunç ve ürperticiydi.hem de bir. yalan yüzünden belki de doğruydu. BİLEMEYİZ.
ama o an nergisin akıldan gecen sözler bunlardi ve durmadan tekrarliyordu. "seni bulacagim ve kendi ellerimle bogarak öldüreceğim".
çocuklar evdeydi birazda mutlulardi aslinda nasil ada ve kaani kaybettiklerini düşünüyordu bazilari.
VE BİRDEN YİNE HERKESİN TELEFONU AYNİ WEKİLDE,AYNİ GUNDE, AYNİ ANDA CALDİ .
"SUPRİZ"yaziyordu mesajda.
herkes"neler oluyor allahim hani nergis artik gitmiwdi oraya telefonda birakmiyorlar, hani artik kurtulmuwtuk.
Hazal " o değildi allah benim belami versin, boş yerine ömrünün ,hayatinin sonunadek hapiste çürüyecek."
herkes bin piwmandi. ve nergisin yanina kowdular.her şeyi anlatdiklarinda nergis goruw yerini bir birine katdi.
"gidin buradan def olun.inanmadiniz bana, guvenmediniz. def olun wurdan!çıkın!ve bir daha da beni görmeye gelmeyin! duydunuMu! cikin!"
herkes ağlayarak diwari cikti ve evlerine gitdi.
ahmet eve girer girmez ciddi bir şekil alip dedi" her kes beni dinlesin. nergise omur boyuluk bir hapis cezasi verildi. buna izin vremeyiz , veremeyiz! bir tek çare kaliyor, oda,NERGİSİ HAPİSDEN KACİRACAĞİZ".
SON.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mister-X
RandomTANITIM 10 cocuk ve 1 manyak. ve en korkuncu ise bu manyakin 10luk Dan biri olmasi . bu manyak Kim ,ne istiyor.......