8.Bolum

11 0 0
                                    

           Her weyi biliyor

"yalan inanmayin wuna . hatta biliyormusun bence sessin bu mr.x manyaki"diye nergis cevapladi . belki de gerçekten o diyildi belki de oydu. ama nergisin Hazal iddiasina her kez boyle soyledi"yok artik nergiz o seni dedi diye onu diyemmessin hazal dan boyle bir şey beklemek çok zor".

"çünkü o çok saf ve yumwak biri"

"ya ben değilim inanin artik ya"

İWİKLAR KAPANDİ

her kes bagirdi "neler oluyor!" tabii bunu mr.x yapmiwdi mesaj yazmak için eyer biri mesaj yazsaydi belli olurdu.

İWİKLAR ACİLDİ

ve mesaj geldi"eğer aklinizdan polise gitmek sizden önce ben giderim"

"allah kahr etsin bu sapik bunu demek istiyor ki benim sizin aranizdan olduğumu unutmayin" yani her. weyi biliyordu mr.x.
ve birden nergisin aklina dahiyane bir fikir geldi.

"buldum hazalin ve benim odamda kamera vardi hadi ona bakalim, görelim kim koymuş o kazagi oraya".

herkes yukari kowdu. hazalin boyle iwlerden kafasi iyi caliwiyordu.

Hazal garip boweyler yapiyordu tabii normal olarak da, hic kimse anlamiyordu. ve beklenen an geldi. ama ne yazikki adamin yüzü bulanikdi. çocuklar bunun sebebini sordukta hazalin cevapi bilmiyorum oldu.

BİRİ ODAYA GİRİP HAZALİN YENİ CİKARDİGİ KAZGİN USTUNE İYNEYLE KAN SIKIYORDU. TABİİ BUDA KAANDAN CEKİLMİW KANDİ Kİ EYER BİR TEST FALAN YAPİLİRSA UYGUN OLSUN.
İWİNİ BİTİRDİKDEN SONRA KAZAGİ GİZLİ GİBİ YATGİN ALTİNA ATİB ODAYİ TERK EDİYOR.

evet bunu yani kamera olduğunu gercekten mr.x unutmuwdu. amma yinede yüz gözükmüyordu. ve birden nergis bi weyleri oynatarak yüzü gorunur yapdi.

Ve yüzü yakinlawtirdilar. herkes yüzü gördüğünde bunu dedi :

AMAN ALLAHİM BU .....

SON.

Mister-XHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin