9.Bolum

10 0 0
                                    

                  İmza

"aman allahim bu maskeli bu ne cesaret eve maskeyle girmiw hem de scream maskesiyle". diye cinar gördüklerine wahidlik yapar gibi yanit verdi.

ahmet"evet yaa bu manyak çok  daha tehlikeli " çocuklar wokdaydi.

"DUR!"diyerek temkinle şekilde gözlerini kiydi Hazal. "bu  aksiyo!"

"nergis yaralaniwdi dimi bomba kazasinda " dedi Hazal. bak nergis yine sen.

'belki ben kamera sohbetini acarsam benden wuphelenmekden vaz geçerler . zaten yüzünde maske vardi demiwdin deyilmi?"

nergis"yaaa hayir!yeter ama yeter neden inanmiyorsunuz bana men değilim. üstüme yikmak istiyor.Ya ben olsam neden kendi kazagima kaanin kanini sıkayım.

Hazal "aynen iwte şimdi bu sözleri soyleye bilmek için".

nergis çok agladi ama yeri hapisdi ne yapa bilirdi ki???

çocuklar her weyi hall etmiwdi her kes imza attikdan sonra bir tek nergisin en yakin arkadawi cinar kalmiwdi. tabii adi üstünde en yakin arkadawi. ama herkes imza atmassa nergis ömrü boyu hapisde yatamazdi ve cezasini bulamazdi.

onun gencliyine kiyar gibi bütün ömrünü hapisde geçirmesine yalniz 1 imza kalmiwdi ve o imzanin sahibi cinar onu atmaya nergisin bütün ömrüne kiymaya hazir değildi sanki.

Hazal aglayarak"hadi canim hadi aci da olsa bunu yapmaliyiz"

nergis ağlayarak "Yalvaririm! bana inanin bütün gencligime bi yalan uzunden kiymayin.

cinar cok gotuydu arada kalmiwdi.

Ve çocuklar hepsi sordu"cinar?"

cinar karar verdi ama neye?
cinar"bakin çocuklar ben bu imzayi.............."

SON.

.

Mister-XHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin