Mr.X
adrese geldiler cok dar bir aralik vardi. oradan gecerek bir kapali yere geldiler ve iceride omerle cinar bayqin yatiyordu.
kapi kapandi ve bayiltici qaz her kesi bayiltdi tabii mr.x manyakinin bu olay icin onlemi vardi.
30 dakika sonra ;
Herkez uyandi, HERKES SADECE YUKARISI BIW OLAN Bir wiwe oval bir famousun icindeydi. famaus cok yuksek oldugu icin cikmak mumkun degildi. kapisi vardi ama kilitliydi. famauslar ayri ayriydi. cocuklar qazin etkisinde olduklari icin aralarinda kimin oladigina bakib mr.x ni kolayca bula bilecekleri akillarina bile gelmiyordu.
projektorun duvara vurdugu ekran herkezin dikkatini cekdi ve yazilar yazilmaya bawladi
yazilar;
MERHEBA COCUKLAR, ARKADAWLARIM VE BENI UZEN PISLIKLER...
SIZI INANDIRAYIMKI BIRINIZIN BURDAN SAG CIKACAGINA ASLA IZN VERMEYECEGIM. WIMDI BENI BULMAK ICIN SIZE BIRKAC IPI UCU VEREYIM SALAKLAR.BEN WU ANDA SIZI BU KARANLIK ODADA KAMERA ILE IZLIYORUM. VERILEN SORULARIN CEVABINI KAMERAYA DOGRU VERE BILIRSINIZ
BAWLAYALIM O ZAMAN...
-MR.X;
CEYHUN, AHMEDIN OLDUYUNU BILE BILE NEDEN HICKIMSEYE HABER VERMEDIN
MR,X COCULLARI OLUM ONCESI BIR BIRLERINDEN NEFRET ETMESINI SAGLIYORDU. AMA TABII DEDIYI HERWEY DOGRUYDU
-CEYHUN:
ALLAH KAHR ETSIN SENI PISLIK NEREDEN BILIYORSUN. CUNKU ONU KISKANIYORDUM HERKEZ TARAFINDAN SEVILIYORDU.
NEYSE MR.X BIR COK GERCEKI ACIKLADI
" NERGIS KAANIN OLDUGUNU PENCEREDEN GORDUN MASKELI BIRI ONU VURUYORDU GORDUN AMA SOYLEMEDIN CUNKI ONUN PARASINI HER ZAMAN KISKANDIN"
LEYLA BAWINDAN BERI KIM OLDUGUMU BILIYORDUN AMA SENDE BENIM GIBI BU COCUKLARI COCUKLUKDAN BERI SEVMIYORDUN. AMA SANA BIR WEY SOYLEYIM BEN ARKADAW MARKADAW SALLAMAM CANIM. BU SOZLERDEN SONRA LEYLANIN FAMOUSUNUN ICINDE ALEVLER KALKDI. LEYLANIN CIGLIKLARI HER YANI BAWINA ALDI. ARKADAWLARI RESMEN FAMAUSUN WIWESINI KIRIYORCASINA YUMURUKLAYIB, PERIWAN OLUYORDU.
ama famaus cok kalin oldugu icin yumuruklar famausda hic bir etki yaratmiyordu.
Mr.X
EVETT, DEVAM EDIYORUZ GELELIM OMERE. OMERCIM AHMETI KENDINI ASMADI, ASILDI! BEN ASDIM. VE BUNU GORDUN AMA HIC KIMSEYE SOYLEMEDIN CUNKI ONU OLMESINE SEVINDIN, CUNKU O U KISKANIYORDUN. BAKALIM, ASILMAYI BU KADA KOLAY BIR WEY GORUYORSAN BAKALIM ASILMA BECERIYIN NASIL
WIMDI ALTINDAKINI ARALAYACAGIM VE COK SIVRI TAHTALARIN USTUNE DUWUB PARCA-PARCA OLACAKSIN. EYER OLMAK ISTEMIYORSAN OZAMAN BAWININ USTUNDE GORDUGUN DEMIRDEN ASIL!
EVET MR.X DEDIGINI YAPDI AMA OMER IYICE ASILIYORDU. MR,X IWLERI BIR AZDAHA ZORLAWDIRDI VE OMERIN TUTUGU DEMIRI ISITDI DEMIR OMERIN ELINI YAKIYORDU OMER CIGLIKLAR ICINDE ELINI BIRAKIP PARCALANDI.
COCUKLAR PERIWAN OLMUWDU.
CINAR VE CEYHUNUN FAMAUSU AYNIYDI.
-MR.X
EVET LAFI UZATMAYACAGIM SIRA CINARLA CEYHUNDA.ikinizinde eli gordugunuz gibi eliniz famausun kenarina bagli hanginiz guclu olub daha cok cekerse hayatda kalacak. yani sizi duwman etdim canlarim arkadawlarim.
oyun bawladi ve cinar maglub olub yere kafasi uste duwdu ve OLDU.
YA BEN COK SIKILDIM CIKIYORUM
KAPI ACILDI VE MASKELI BIRI MASKESINE ELINI UZATIB MASKENI ACDI MASKENI ACARKEN KIRMIZI SACLAR HER TARAFA UCUWDU VE HAZALIN BEM BEYAZ SURATI ORTAYA CIKDI.
-COCUKLAR;
ALLAH BELANI VERSIN NASIL YAAA NASIL YAAA NASIL YAAA NASIL OLUR ALLAHIM SEN AKIL FIKIR VER - GIBI LAFLAR SOYLUYORDU.
HERWEY O GUN OLDU;;;
kaaanin kahvesine uyku ilacii koydum ve o uyurken adayi bayildip ormanda oldurdum. hatirlarsaniz o gece ormana.cikmaya razi olmamiwdim. ama siz cikdiniz. ben kendimi bayqinliga vurdum ama yine devam etdiniz. sonra sizi ormanda kaybetdirdim. ama yine gidib onu buldunuz. beni cok awwaladiniz.
cok encokda ada onun icin baw rol adayi yaptim. beni awwalamanin ne demek oldugunu oyrenecektiniz. ve oyrendinizde. evet davam edelim o kazagin ustune kani ben vurdum cunki kameranin cektigini unutmuwdum ama.
kaanida ben bicakladim, tabii.
hmm sonra gelelim ahmete onu da ben asdim ve o mektubuda ben yazdim ki mr.x erkek diye ki benden wuphelenmeyin.
evet wimdi bu elimde gordugunuz kumandayin duymesini basiyorum. be iceride 30 saniyelik olan bomba gerisayima bawliyor. zaten 4 kiwi kaldiniz dilara, ceyhun, nergis, guney
siz geberin bende artik parise ucacagim. biletime az kaldi. hadi BAY BAY!
hazal gitdi ve gerisayimin bitmesine 10sn kaldi
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
0-BOMSON
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mister-X
RandomTANITIM 10 cocuk ve 1 manyak. ve en korkuncu ise bu manyakin 10luk Dan biri olmasi . bu manyak Kim ,ne istiyor.......