Merhaba arkadaşlar.
Hikayemizin bu ilk bölümünde,karakterleri tanıtmadan ne iş yaptıkları ve muhtemel tanışma yerleri ile ilgili bilgi vereceğim.Amacım sizleri yormadan ve sıkmadan konuya yavaş yavaş girmek.
Bu yazdığım hikaye'nin bende senaryosu var. Film olacaktı ama bütçeyi fazlasıyla aştığı için sürekli erteliyorlar.Sizlerden ricam takip edip yorum yapmanız. Belli bir kitleye ulaştığımda belki istediğimi elde etme fırsatım olur.
1. Bölüm
Alina Vorobyeva
Alper Eren
Brendy Saskhova
Antalya'da sezon yine facia ile başlamış ve binlerce ağaç yanarak kül olmuştu.Bu durum birçok insanın içini acıtsa da kimsenin elinden birşey gelmiyordu.Birkaç gün sonra herşey unutuluyor ve insanlar yine kendi telaşlarını yaşamaya başlıyordu.Mevsim Yaz'dı ve şehir kalabalık...
Her tarafta bir müzik sesi.Otellerde ,kafelerde, büfelerde,restoranlarda ve tabiidir ki diskolarda.Kısacası bütün sesler birbirine karışıyor ve ortaya anlamsız tek bir ses çıkıyordu;gürültü.
Alper bu kalabalık ortamda kendini biraz olsun soyutlamış ve farklı bir mesleğe yönelmişti.Aslında meslek demek doğru olmazdı. Onunkisi daha çok hobi gibi bir şeydi.Önceleri sokak dövüşlerine merak salan ve barmenlik yapan bir adam için oldukça ilginçti.Asıl ilginç olan ise eşiydi.
Alina Rus'tu.Antalya'ya tur rehberi olarak gelmiş, Türkçe'yi öğrenmiş ve sonrasında rehberliği bırakarak beş yıldızlı lüks bir otelde guast relations olarak çalışmaya başlamıştı.Sürekli kendini geliştiren ve farklı dilleri ve kültürleri merak eden biri olduğu için anadili Rusça ile birlikte Türkçe İngilizce ve Almanca da bilmekteydi.Alper'i ilk gördüğünde onu sanki yıllardır tanıyormuş gibi birşey hissetmişti.Türkler'i iyi tanırdı ve bu hissettiği şey onun peşinde koşanlara verdiği sert tepkinin tam tersiydi.Alper elinde şişeler ile şov yapıyor etrafına toplanan kimseyi umursamıyordu.Yakışıklıydı ve biraz da duygusal.Barın etrafı yemek çıkışlarında kızlarla dolup taşardı.O ise hep bir arayış içindeydi.Farklı birşey arıyordu.Peşinde koşanları değil koşturanları;burnunu yere sürtecek birini.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEMAZEN
General FictionHayatını, 5 yıldızlı otellerin düzenlemiş olduğu Türk Geceleri'nde semazen gösterisi yaparak kazanan bir adam. Yabancı uyruklu eşi Alina Vorobyeva ve dünyalar tatlısı 8 yaşındaki çocuğu Enes... Hayatın onlara karşı hazırladığı sürprizden habersiz ya...