2.Bölüm

467 71 54
                                    

Alina mesai bitiminde bir koltuğa oturmuş ,Rus acentalarının rehberleriyle sohbet ediyor ama gözünü de Alper'den alamıyordu.Arkadaşı olan Brendy Saskhova durumu çakmış Rusça birşeyler söylemiş ve masa kahkahalarla inlemişti.Bozuk Türkçe aksanı ile "Kızım sen aşık olduuu."diye dalga geçiyorlardı.Alina kızları çimdikliyor yok öyle birşey diyordu.
     Alper otelde 4-12 çalışıyordu ve mesaisinin bitmesine uzunca bir zaman vardı.Alina gittikten sonra Brendy bara oturup Alper'le sohbet etmeye başlamıştı.Kimsin,adın ne,nerelisin,evli misin bekar mı,sevgilin var mı ?diye bi ton soru sormuş ve Alina'ya jest yapmıştı.
     Oteldeki Rus rehberler birbirlerinde karşı Türk rehberlere göre daha tutucu oluyorlardı.Yardımlaşma daha fazlaydı.Aynı acenta çalışanı olmalarına gerek yoktu.
     Alper'in mesaisi bitmiş ,motorla eve gidiyordu ama aklında hep aynı sorular.Brendy bu kadar soruyu ona niye soruyordu.İçinde çok da s...imde deyip gaza bastı.Aklında sokak dövüşü vardı.Eve vardı üstünü değişti,gecenin bir yarısı tekrar bastı gaza.Kışın dövüşüyor yazın izliyordu.Sezonluk çalıştığı için yüzünü korumak zorundaydı.Kural yoktu dövüşte.Ama Alper tüm bu sıradışılığa rağmen inanılmaz derecede kendi belirlediği kurallara sadıktı.Onu tanımayan birinin bu farklılığı idrak etmesi pek olası değildi. Aklında neler geçiyordu kim bilir ?
     Alina çalışmadığı zamanlada ney dersleri alıyordu.Türk tasavvuf musikisi onu adeta kendinden geçiriyordu ve bugün neyi bir başka çalıyordu.Aklında Alper ,dilinde tarifsiz  duygular ve inleyen ney.Gözleri kapalıydı ,başı eğik. Sanki çilehanedeydi de  etrafında semazenler dönüyordu.Semazen dönüyor ,başı dönüyor, ruhu sorguya çekilmek için sanki yeniden diriltiliyordu.Susmuştu ya da susturulmuştu kimliği belirsiz ve de kimsesiz duygular tarafından.Başını kaldırdı gözlerini açtı.Hocasının ağzı açık kalmıştı.Öğrenci değil sanki virtiözdü.Şimdi daha iyi anlıyordu.Neyi çalan kalpti,nefes bahane...

SEMAZENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin