3.Bölüm

324 61 26
                                    

Brendy sabah otele gelir gelmez Alina'ya herşeyi anlatıvermişti.Sevgilisi yoktu,Antalya'lı ve yalnızdı.Babası ve annesini uzun yıllar önce kaybetmiş,babadan kalma bir evde yaşıyordu.Motora biner sporu severdi. Alina'nın ağzı açık kalmış ,Rusça "sen manyak mısın bunları nasıl öğrendin bir günde."demiş masa yine kahkalarla çınlamıştı.Öğrendikleri Alina'yı mutlu etmişti etmesine de heyecandan ölüyordu.
     Alper'in mesaisi başlamış barın etrafı yine kızlarla dolmuştu.Alper anlatıyor dinleyenler gülmekten yerlere yatıyordu.İçlerinden biri ,şu gece çorbasını veren gececi personeli  tekrar anlat deyince Alper başladı anlatmaya.
     O zamanlar turizme yeni başlamış otelde restoranda çalışıyordum.Geceye kalmıştım.Gececi çorbayı çıkardı,gelenlere verdik tam tezgahı toplarken resepsiyondan aradılar.Otele giriş yapan bir grup varmış ve karınları da aç.Bizimki başladı sövmeye.Tam gelecek zamanı buldular  amk...larım diye.Yapacak birşey yok,mecburen bekledik.Tekrar servis açtık ekmekleri filan kestik.Derken geldiler.Ben gülmekten yerlere yatacağım ama kendimi zor tutuyorum.Bizimki bir çorba dolduruyor bir sövüyor ardından da geç anam diyor.Misafirlerden orta yaşlı, top sakallı kulağında küpe boynunda dövme olan biri kaseyi bizimkine uzattı.Bizimki kaseye uzandı "Ver  amk .sen de ver."dedi.Tipini si...tiğim diye devam ediyor.Adam çorbayı aldı "Eyvallah birader elinize sağlık."dedi ben kendimi içeri attım yerlere yatıyorum gülmekten.Bizimki lafı değiştirecek ya ,"Alper beeeyyy masalara ekmek verir misin."dedi ama iş işten geçmişti.
     Alper anlatıyor millet yıkılıyordu gülmekten.Alina da  bara geçmiş anlatılanlara gülüyordu.Alper Alina'ya gest rileyşın sen birşey içmez misin diye takılmıştı.Alina da teşekkür ederim barmenn  bey iş saatinde alkol içmiyorum diye imada bulunmuştu .Oysa ikisinin üstünde de isimleri yazıyordu.Alper o esnada bakışları yakalamıştı.Başını Alman ihtiyara çevirip yakışıklı siz ne alırsınız deyip Alman'ın içkisini dolduruyordu...
     Alper dayanamadı bari çay kahve birşeyler için deyince Alina o zaman kolaya kaçmak yok,Türk Kahvesi istiyorum dedi.Alper durur mu ,o zaman fala da sen bakarsın artık dedi.Yanıbaşlarında biten Brendy atladı söze;ben bakarım.Alper Allah canını almaya gene mi sen diye takıldı Brendy'ye.
     Ortam gittikçe ısınıyor Alper hem Alina hem de diğer misafirler ile sohbet ediyordu. Alper her ne kadar duygusal olsa da rahat ,sempatik ve güleryüzlüydü.Kolay kolay neşesi bozulmuyordu.
     Alina iyiden iyiye Alper'e alışmış müşteriler ile ilgilenmediği zamanlarda loby barda Alper'in yanına takılıp çay kahve içiyor muhabbet ediyordu.
     Alina'daki farklılık Alper'in hoşuna gidiyordu.Kız resmen her telden çalacak kadar kültürlüydü.Üstelik o Alper'den bile rahattı.Sadece yer Zaman mekan kavramına dikkat ediyor,kişiliğinden ödün vermiyordu.Alışılmış Rus'lardan farklıydı.
     Zaman geçtikçe daha da samimi oluyorlar,biri izinli olsa veya işe gelmese o gün akşam olmuyordu .Alper arada bir kendini sorguluyor içindeki heyecanın adını koymaya çalışıyordu.Aşk mıydı yoksa ???

SEMAZENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin