Selam...Bu bolum benim pek icime sinmedi o yuzden simdiden hepinizden ozur dilerim...
Sabah uyandigimda Ates yanimda degildi.Gitmisti.Cadirdan ciktigimda otobuslerin hazirlanmaya baslandigini gordum.Tekrar cadira donup esyalarimi toplayip cantama koydum.Altima bilekten siyah darpacami giyip ustumdeki tisortu cikardim.Tam o sirda birinin cadira girmesiyle arkami donup gelene baktim Atesti...
ATES' TEN...
Adayi cagirmak icin cadirina gittim.Cadiri acmamla Adanin ustunde sadece ic camasiri vardi.Saskinlikla bana bakiyordu.Suan kendime hakim olmakta zorlaniyorum.Cunku bembeyaz ve puruzsuz tenine dokunmak istiyordum.Sertce yutkunup Adanin gozlerine baktim.Oda o arada tisortu ustune gecirmisti.
"Gidiyoruz seni cagirmak icin geldim".Kafasini sallayip cantasini aldi.Cadirdan ciktiktan sonra cantayi elinden alip otobusun bagajina koydum.Adada diger hocalarla ve otobus soforleriyle birsey konusuyordu.Otobuse binip eski yerimize oturdum.Arabaya binen Melis gulumseyerek yanima oturmaya calisinca kaslarimi kaldirarak
"Ada Hoca oturcak"dememle agzindan bir'hay ben Ada hocayi'kacinca kaslarimi catarak ona baktim.Gozlerini devirip ondeki kizin yanina oturdu.Arabaya binene Adayi gorunce 'eksik yok'deyince gulumseyerek basini salladi.Gulumseyince cok guzel oluyordu ve bu bende onun basina cuval takip gezdirme hissi uyandiriyordu.'İyi yolculuklar'dileyip yanima oturdu.Ona hemen kollarimi dolayinca bana bakti.Ama bisey demedi.Ona iyi geliyordum ve o da bana iyi geliyordu.Cenemi basinin ustune koydum.Radyoda Zimba - Kaybolup Gidelim caliyordu.O disari seyredirken ben gozlerimi kapatmis kokusunu icime cekiyordum.
ADA' DAN...
Aksam olmustu ve biz zamaninda yetisememistik.Tekerlek patlamisti. Yarim saattir yoldaydik.Hava yagacak gibiydi.İlk gorunen tesiste dururken cantami alip assagi indim.Hemen bir sigara yakip tesisin arkasina gittim.Ateste ordaydi ve oda sigara iciyordu.
"İyi misin?"diye sorunaca kafami salladim.Biten sigaramdan son bir nefes cekip yere atip ezdim.Ona baktigimda bana bakiyordu."Gidelim?" deyince kafasini sallayip ilerlemeye basladi otobusun olmasi gereken yere baktigimda yoktu.Bizi unutmuslardi!Atese baktigimda cevresine bakiniyordu.
"Otobus yok"deyince soforu aradi ve o sirada saganak basladi.Sofor merkeze yetistiklerini bu havada donup digerlerini risk edemiyecegini soyleyince ikimizde ayni anda kufur savurmustuk.
"Napicaz?"
"İlerde bir pansiyon varmis burda kalalim bu aksam"deyince hizli hizli kafami salladim.Hava soguktu ve cok usuyordum.Gorevlilerden biri bizi arabasiyla pansiyona birakinca ona tesekkur edip gorevliye ilerledik
"Buyrun?"
"Tek kisilik iki oda ayircaktik"
"Uzgunum ama hava sartlarindan butun odalarimiz dolu sadece bir tek kisilik odamiz var"deyince cevreme bakindim Atese donup
"Baska sansimiz yok alalim."deyince kilidimizi alip odamiza gittik.İcerde somine vardi ben yataga oturup kollarimi ellerimle isitmaya calisiyordum.Ates somineyi yakti ve bana dondu
"Dolapta daha kalin kiyafetler vardir.Sen ustunu giy.Ben geliyorum"
Dolaba baktim.Temiz gorunen kalin bir taytla kalin orgulu kazagi giydim dolabin kenarinda duran coraplari alip dizimin biraz assagisina kadar cektim.Dolabin.altindaki ev puflarindan giydim.Kapi calinca 'Gir' diye seslendim.Atesin elindeki sicak cikolatalari gorunce gulumsedim.Beni suzup
"Cok tatli olmussun"deyip sicak cikolatalarin birini bana uzatti.
"Hala usuyor musun?"
"Biraz"
"Sicak cikolata iyi gelir" deyince bos bardagi yan taraftaki komidine biraktim.Sasirmisti e napiyim usuyunce sicak etki yapmiyordu.Oda bitirince koltuga uzandi.Bende yataga girdim.Ates hicte rahat gozukmuyordu ve ben yatagin sogukluguyla Atesin sicak kollarini ozlemistim.
"Ates?"
"Ada?"
"Benimle uyur musun?"
"Noldu usuyor musun?"
"Evet hem sen hicte rahat gozukmuyorsun"Hemen yanima geldi.Ve kollarini etrafima sardi.Bende iyice ona sokuldum.İsinmistim.
"İsindin mi?"
"Evet"Gulumseyip basimi optu.
"İyi geceler bitanem"
İyi geceleler demek yerine ona biraz daha sokuldum.
Helin' den ...
Ada o kadar endiselenmemden sonra sonunda bana haber vermisti.Gelmiycekti ki bendeki sansa sicayim gokgurultusunden cok korkardim.Suan yorganin altina girmistim ve ellerimle kulaklarimi kapatmistim.Zil calinca kosarak kapiyi actigimda Bora yi beklemiyordum"Selam"
"Selam?"
"Adanin kiyafetle-"
Aniden gelen gokgurultusuyle Boraya siki siki sarildim
"Ne olur beni birakma ne olur beni birakma..."
Bora beni kucagina alip saclarimi oksarken kulagima sakin olmamla ilgili sozler fisildiyordu.
Ben sakinlestikten sonra derin nefes alarak ellerimi saclarimin arasindan gecirdim
"Kusura bakma ya oyle birden korktum."
"Sorun degil belliki bayagi korkuyorsun istersen senle kaliyim"
"Cok iyi olur"
Ayaga kalkip "o zaman bana odami goster"onu yan taraftaki misafir odasina yerlestirdim.Odama gidip yorgani tekrar basima kadar cektim hla korkuyordum ve aglamaya basladim.
"Helin?"
Kapidaki Boraya bakinca agladigimi gorunce yanima gelip yuzumu ellerinin arasina aldi.
"Ne oldu?"
"Korkuyorum"dememle yanima uzandi ve simdi hic korkmuyordum.Kendimi cok huzurlu ve guvenli hissediyordum.
"Ozur dilerim senide bi uyutmadim"
"Sacmalama uyu artik"Kafami gogsune dayayip Boraya
"iyi geceler Bora"dedim.O da o yumusak sesiyle
"İyi geceler Prenses"dedi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM(!) ÖĞRETMENİM
Novela JuvenilOnlar her zaman her seyleriyle birbirlerinin ilkleri oldular.Birbirlerine zarar verirken ayni zamanda merhemde oldular.Onlar birbirlerini tamamlamalari icin yarim yaratilmis ama mukemmel donatilmis asiklardi.Birbirlerini yeni yeni kesfederken, ask v...