Selam!Cok gecmeden bir bolum yaziyim dedim.Sondaki aciklamayida okursaniz...
Taylor swift-Safe and sound
Öneririm*)
***
Yeryünün öğretmeni olabilmek için,gökyüzünün öğrencisi olmak lazim..***
ADA'DAN...Cemi karsimda agzi gozu morarmis bir sekilde gorunce ne yapacagimi sasirmistim.Yuzundeki morluklara ragmen piskin piskin siritmasi
Ondan bir kez daha nefret etmeme sebep olmustu.Pic herif!
Atesi fark etmemle ona dondum.Bana bakiyordu.Verecegim tepkiyi merak edermis gibi yuzume odaklanmisti.Atesi bastan assagi inceledigimle sadece ustu basi biraz hirpalanmis ve dudaginin kenari kanamisti.Belliki kavga etmislerdi.
Daha dogrusu Ates Cemi dovmustu.
Mudurun "Cem'i taniyormusunuz Ada Hanim?" sorusuyla kendime gelip "Evet ailesiyle bir aralar is yapmistik."
Dememle mudur kafasini sallayip elindeki kalemi masaya indirdi.Bende bu sirada mudurun oturmam icin isaret ettigi sandellyeye oturmustum.
"Cem artik bizim okulumuzda okuyacak.Ateste ona 'hosgeldin' demek istemis."Mudurun imali konusmasiyla Atesin cenesi kasilmisti.Eger bu konuyu kapatmassak Atesi kimsenin durduramayacagini bildigim icin
"Bence buyutmeye gerek yok.İkisinede revirde bakilsin.Olayi da kapatalim."
"Pekala oyle olsun.İlk sefer oldugu icin ama bir daha boyle bir sey olursa ceza alirsiniz beyler."
Mudur ardindan Ceme "12/D'desin.Once revire ugrayin sonra birlikte sinifa cikarsiniz."deyince bir an idrak edememistim.Ne yani Atesle ayni sinifta miydi?!
Ates kulagima'Hadi cikalim' diye fisildayinca ucumuzde odadan ciktik.Herkes coktan derse girmisti.Ates Cemi kolundan cekerek bodrum kata goturunce arkalarindan ilerlemeye basladim.
Ates bodrum katina gelince Cemi yakalarindan tutup duvara yapistirdi.Her ne kadar Atesi durdurmaya calissam da beni gormezlikten gelip Ceme saldirmaya devam ediyordu.
"Ne isin var lan senin burda?Geldigin cehenneme geri siktir ol!"
Demesiyle Cem siritip bana bakarak
"Buraya Ada icin geldim ve gitmeye hic niyetim yok."
Deyince bir hisimla Ceme sert bir tokat attim.
"Sen benim icin bittin!Beni aldattigin gun sen bittin!Benim icin artik sadece Ates var ve sadece o olacak!"
Diye bagirmamla sola donen yuzunu yavasca bana donup "Artik ben olcam guzelim bana alismaya baslasan iyi olur" dedikten sonra Atesin elinden kurtulup yanima geldi kulagima "Bu tokat canimi bir nebze olsa bile yakmaz.Sen beni biraktigin gun asil aci ne demekmis anladim ben"demesiyle saskina ugramistim.
Benim ne acilar cektigimi kimse bilmiyordu.Gercekleri ogrendigimde,bana ihanet ettigini ogrendigimde en cok canimi yakan seyin aslinda en kotu zamanimda yanimda olmamasinin degilde bas dusmanimla olmasinin oldugunu bir tek ben biliyordum.Onu unutmak icin yaptiklarimdan sonra kalbimin kapilarini kilitleyip kilidini dipsiz kuyuya atisimi bir tek ben bilirdim.Tekrar ihanete ugrama korkusuyla yasamayi bir tek ben bilirdim.
Simdi onu biraktigimi soylemesi...Cok sacmaydi ve haksizlikti...
Ama ona bir aciklama yapmadim yapmak istemedim.
Tek yaptigim yuzsuzlugune cevap verir gibi yuzune bakip cok yazik der gibi gulumsememdi.
Oda hic bir sey yapmadan bodrumu terk etti.Atesle yalniz kalinca yanina gidip ellerinden tuttum.Dudaginin kenarindaki yarasina minik bir opucuk kondurup
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM(!) ÖĞRETMENİM
Fiksi RemajaOnlar her zaman her seyleriyle birbirlerinin ilkleri oldular.Birbirlerine zarar verirken ayni zamanda merhemde oldular.Onlar birbirlerini tamamlamalari icin yarim yaratilmis ama mukemmel donatilmis asiklardi.Birbirlerini yeni yeni kesfederken, ask v...