Kisa bir bolumdu ama yinede yaziyim dedim...İyi okumalar
Bolum sarkilari;
Pera-Sarab-ı ızdırap
Sebnem Ferah-Yağmurlar
***
"Bazen canın acısada 'GİT' demen gerekir.İleride ölmemek için..."
***
ATES'TEN...Son bir nefes cektikten sonra sigarami yere atip ayagimla ezerek sondurdum.Tek elimle sacimi duzelttikten sonra arabama dogru ilerlemeye basladim.Okula bugun biraz gec gidicektim.Adanin dersi vardi ve onu gormek yeterince aci veriyordu.Okula geldigimde derse girmislerdi.Arabami park edip okulun kapisina dogru ilerlemeye basladim.Tam merdivenlere yonelmistim ki bagrisma sesleri durdum.Adanin sesiydi bu!
Yonumu degistirip hizli adimlarla bodruma ilerlemeye basladim.Yaklastikca sesler daha da artiyordu.Sonunda kapinin arkasina gizlenip onlari izlemeye basladim.Adanin yuzu bana donukken Cem sirtini bana donmustu.Ada kollarini gogsunde birlestirip "Ne istiyorsun?" deyince Cem "Bisey istemiyorum sadece artik uzulmeyi birak ve bana alismaya basla.Bu senin icin daha iyi olur."Bu cumlesiyle gozlerimi kapatip sakin kalmaya calistim.Ada nin "Sirf Atese zarar verme diye ondan ayrildim.Simdi beni oldursen bile sana geri donmem." sozuyle beynimde simsekler cakmaya baslamisti.Biliyordum bu iste Cem denen pic kurusunun bir parmaginin oldugunu!
Bekle beni Cem simdi sikicem seni!
Ada bodrumdan ciktiktan sonra arkasindan bodruma girdim. Arkasi donuk bir sekilde pencereden disari bakiyordu.Bir kac saniye bekledikten sonra arkasini dondugunde beni gormeyi beklemedigi belliydi.Suratina yedigi ani yumrukla yere dustu.Uzerine cikip ardi ardina yumruklarimi siralarken o sadece nefes almaya calisiyordu.Mayistigi zaman ayaga kalkip karnina tekme atmaya basladim.
"Demek Adayi tehdit edersin ha?"
Tekrar basina comelip boynunu sikmaya basladim.
"Bizi rahat birakicaksin!"
Gozlerini acip usulca kapattiktan sonra zorlanarak "Vazgecmem.Ada'dan asla vazgecmem"
Bu sozleriyle iyice sinirlenmistim.Onu bir guzel dovdukten sonra adamlara haber vermistim.Cemi okuldan cikardiktan sonra oldureceklerdi...
Tek kursun..Kalbinden
Benim gibi kalbi acisin istiyordum.Adayi bulmak icin ogretmenler odasina ciktim.Odaya girdigimde cam kenarindaki masada oturmus bir kagidi inceliyordu.Yanina yaklasip iyice ustune egilerek "Konusalim" dedim.Beni beklemedigi belliydi.Hizlica kafasini salladi.Onden ciktim.Arkadan beni takip ettigini biliyordum.Biraz ilerledikten sonra sokagin sonundaki bos alana gelmistik.Ona donup karsisinda durdum.Gozlerime bakmamak icin herseyi yapiyordu.Ama o da beni ozlemisti.
Kalplerimizin cekimini biz bile engelleyemiyorduk ki...
"Gercekleri ogrendim." deyince
"Gercekler?"
"Cemin seni tehdit etmesi"
Sasirmisti.Devam ettim.
"İcabina batim o picin artik ayri kalmak yok." dememle direk boynuma atlamisti.Kollarimi etrafina sararken kokusunu icime cektim.Nasilda ozlemistim?
"Ozur dilerim"
Gozundeki yaslari silip alnina bir opucuk kondurdum.
"Gecti birtanem"
ADA'DAN/Ertesi gun...
Son ses muzik acmis bir yandan soylerken diger yandan deli gibi dans ediyordum.Cok cok mutluydum.
Barismistik!
Cok ozlemistim onu.Dun butun gun hasret gidermek icin birlikteydik.Odaya giren Helin direk bana eslik etmeye baslamisti.Sarkinin sonuna kadar sarkiya eslik edip deli gibi dans ettikten sonra kendimizi yataga attik.Deli gibi kahkaha atarken Helin birden ayaga kalkip
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM(!) ÖĞRETMENİM
Roman pour AdolescentsOnlar her zaman her seyleriyle birbirlerinin ilkleri oldular.Birbirlerine zarar verirken ayni zamanda merhemde oldular.Onlar birbirlerini tamamlamalari icin yarim yaratilmis ama mukemmel donatilmis asiklardi.Birbirlerini yeni yeni kesfederken, ask v...