Multimediada su ana kadarki olan karakterler var...
ADA' DAN...
Sabah kalktiktan sonra Atesle birseyler yemistik.Hava duzelmisti ve simdi Atesin buldugu bir arabayla evimize donuyorduk.Cama basimi yaslayip disari seyrediyordum.Disarda bulutlarin arkasinda ki gunesin altinda oyun oynayan cocuklar,acelesi olan insanlar,kaldirim kenarinda oturan gencler ve daha bircok insan sikintiyla derin bir nefes aldim.Atesin sorusuyla dusuncelerimden siyrilip ona dondum
"Cok mu sikildin?"
"Evet"
" Az kaldi zaten"deyince basimi sallayip tekrar cama dondum...
Helin' den...
Uyandigimda kalkmak icin harekete gecicegim sirada etrafimi saran guclu kollarla neye ugradigimi sasirdim.Korkuyla basimi sol tarafa dondurdum.
Dırı dırı dırı dırı...
Aman tanrim!Boranin burda ne isi vardi?! Hemen kollarinin arasindan cikip bagirmaya basladim.
"Ulan irz dusmani! Ne isin var burda?!Tahmin etmistim zaten sapik oldugunu!"
Bora bagirmamla yataktan sicradi.Etrafina bakinarak
"Noluyo lan nerde irz dusmani?!"
"Gerizekali sensin irz dusmani ne isin var yatagimda?!"Siritarak bana yaklasti
"Dun oyle soylemiyordun ama hayatim.Hatirlamiyor musun dun ki ozel gecemizi?" deyip elini kalbine goturerek"Darilirim ama"dedi.
Gozlerim dolmustu.Ne yani bu picle mi?Ah!Su an kendimi balkondan asagi atip uzerimden tirla gecmek istiyorum.Gozumden dusen yasla Bora hemen
"Hey hey!Aglama sakaydi.Sen korktugun icin yaninda kalmistim sadece.Agladigini duyunca senle yatmami istemistin"demesiyle kan beynime sicramisti!Nasil sakaydi bu allah askina odum koptu benim burda!
Bana sarilmaya kalkinca hemen yataktan cikip karsisina dikildim
"Senin yapacagin sakayi sikiyim!Beyni cukunde herif! aklim cikti burda!"deyip ustune ciktim.Oda bu hareketimi beklemeyince hemen devrilmisti.Karnina oturup aldigim yastikla suratina vurmaya basladim.
"Oglum simdi seni kimse elimden alamaz!Demek saka ha! Lan seni kopekler siksin basina kuslar etsin uzerine kediler isesin!Mal insan!"
Beni kollarimdan tutup altina aldi ustume cikip ellerimi basimin ustunde sabitledi.Dizlerinden destek alarak bana bakmaya basladi.Yuzunu burusturarak
"Kizim sen ne bicim kizsin ya!Seni yapamamislar herhalde?"
"Bana laf eden adam olsa!Hah! Zaten sende Meric,ediz cagiran ya da kivanctin ?!"
Kaslarini catarak
"Onlar kim kizim elin adamini mi savunuyorsun ?!"
Siritarak"Meric ex askim Ediz yavuklum Kivancta benim kocam tamam mi?!Elin adami degil onlar benim adamim!"
"Yuh!Manyak misin kizim sen ucunu bi arada mi idare ediyosun?Hepsini gebertirim gorursun"
"Kivanc senin gozunu midene sokar tamam mi?!"
Kahkaha atarak yanima uzandi
"Haa!Sen su sacma sapan kitap karakterlerinden bahsediyorsun!Ben de bir sey sandim be guzelim"
Yataktan kalktiktan sonra banyoya ilerlerken arkami donup
"Onlar gercekten varlar biliyorum ve ben bir gun hepsiyle evlenicem sen de carpilcaksin onlarda ozur dile"
Dedim.Oda gozlerini devirip 'Yav he he' bakisi atarken ben banyoya girmistim ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM(!) ÖĞRETMENİM
Novela JuvenilOnlar her zaman her seyleriyle birbirlerinin ilkleri oldular.Birbirlerine zarar verirken ayni zamanda merhemde oldular.Onlar birbirlerini tamamlamalari icin yarim yaratilmis ama mukemmel donatilmis asiklardi.Birbirlerini yeni yeni kesfederken, ask v...