Σημείωση:Οι χαρακτήρες αυτής της ιστορίας δεν έχουν καμία σχέση με τους χαρακτήρες του ''Το να είσαι έφηβος είναι σαν να βρίσκεσαι σε πόλεμο'' . Απλά μου αρέσουν τα ονόματα ;-)
''Άρυα περίμενε, πρέπει να σου πω κάτι'' άκουσα τον πατέρα μου να λέει καθώς ανέβαινα βιαστικά τις σκάλες.
''Σε ένα λεπτό'' φώναξα και ανέβηκα δυο-δυο τα σκαλιά λες και το σπίτι είχε πιάσει φωτιά. Έτρεξα στο δωμάτιο μου και έκλεισα τη πόρτα. Ο λευκός φάκελος ήταν βαρύς στην τσέπη μου. Είχα φύγει πάλι τις τελευταίες ώρες από το σχολείο για να πάω να πάρω τις τελευταίες μου ιατρικές εξετάσεις. Τουλάχιστον δεν θα χρειαζόταν να ανησυχώ μήπως ο πατέρας μου μάθαινε για τις κοπάνες μου για λίγο καιρό. Σήμερα ήταν η τελευταία μέρα του σχολείου πριν τις καλοκαιρινές διακοπές.
Έβγαλα τον τρομαχτικό φάκελο από την τσέπη μου και τον εξαφάνισα κάτω από το στρώμα του κρεβατιού μου, μαζί με τους υπόλοιπους. Ο πατέρας μου δεν έμπαινε συχνά στο δωμάτιο μου και αμφέβαλλα για τον αν η Άννι, η δεύτερη σύζυγος του, θα έψαχνε αλλά ήθελα να είμαι απολύτως σίγουρη πως κανείς δεν θα τα έβρισκε. Πήρα μια βαθιά ανάσα και άνοιξα τη πόρτα για να πάω να δω τι με ήθελε ο πατέρας μου....
...Και αυτό που αντίκρισα με έκανε να κοκαλώσω στη θέση μου από την έκπληξη.
Στη μέση του διαδρόμου στεκόταν ο Τζέις.
''Τι κάνεις εσύ εδώ και μάλιστα με βαλίτσα'' απαίτησα να μάθω κοιτάζοντας με φρίκη το γκρι σακ βουαγιαζ που κρατούσε στο χέρι του.
''Ναι, ούτε κι εγώ χάρηκα που σε είδα'' αποκρίθηκε με το συνηθισμένο υφάκι του, ένα μείγμα ειρωνείας και συγκαταβατικότητας. Με αγνόησε επιδεκτικά και πήγε στον ξενώνα.
''Μπαμπά!'' φώναξα και έτρεξα κάτω. ''Τι κάνει ο Τζέις εδώ;''
''Αυτό ήθελα να σου πω. Ο Τζέις θα μείνει μαζί μας. Δεν είναι υπέροχο;'' Το είπε με ένα ύφος λες και ήθελε να μου μεταδώσει ενθουσιασμό.
''Συνέχισε'' τον παρότρυνα.
''Τι να συνεχίσω;''
''Αυτό είναι το σημείο που μου λες πως μου κάνεις πλάκα'' Έπρεπε να μου κάνει πλάκα αλλιώς θα έτρωγα μεγάλη φρίκη. Με τον Τζέις δεν συμπαθιόμασταν, ούτε καν αντέχαμε ο ένας τον άλλον. Βασικά ήταν πάρα πολύ κακή ιδέα να μας βάλεις μαζί στο ίδιο δωμάτιο. Μπορεί να ήταν κούκλος, αλλά ήταν εκνευριστικός, αλαζόνας, ανυπόφορος, ψώνιο...
YOU ARE READING
With You
Teen FictionΣτην αρχή η Άρυα δεν συμπαθούσε τον Τζέις. Παρόλο που είναι κούκλος είναι επίσης ανυπόφορος, αλαζόνας και ενοχλητικός όσο δεν παίρνει. Και αδελφός της.... Όχι κανονικός. Ούτε καν άντεχε να μένει στο ίδιο δωμάτιο μαζί του και τα αισθήματα είναι αμοιβ...