Κεφάλαιο 7

2.8K 132 12
                                    


Ένιωθα λες και με είχαν βάλει μέσα σε ένα τεράστιο φούρνο μικροκυμάτων. Ζεσταινόμουν πολύ, ακόμα και για τα δεδομένα του Λος Άντζελες. Πάλι είχαμε κύμα καύσωνα;

Μισάνοιξα νυσταγμένα τα μάτια μου και αμέσως συνειδητοποίησα ότι δεν ήμουν μόνη στο κρεβάτι. Ο Τζέις κοιμόταν δίπλα μου. Όλη η χθεσινή βραδιά πέρασε σαν αστραπή από το μυαλό μου, ξυπνώντας με τελείως. Το χέρι του ήταν τυλιγμένο γύρω από τη μέση μου και η πλάτη μου ήταν κολλημένη στο στήθος του. Να γιατί ζεσταινόμουν.

Σήκωσα το χέρι του όσο πιο προσεχτικά μπορούσα και γλίστρησα μακριά του. Ο Τζέις άλλαξε πλευρό και συνέχισε τον ύπνο του. Σταμάτησα και τον παρατήρησα για λίγο. Ήταν κάπως περίεργο να τον βλέπω να κοιμάται. Οι γραμμές του προσώπου του είχαν απαλαίνει κάνοντας τον να μοιάζει πιο μικρός και ανέμελος. Το εκνευριστικό αγόρι που μου έσπαγε τα νεύρα είχε χαθεί και στη θέση του ήταν το αγόρι που χθες το βράδυ σχεδόν είχε παραδεχθεί πως είχε αισθήματα για 'μένα.

Διέσχισα τον διάδρομο, αναλογιζόμενη τις συνέπειες αυτού που είχαμε κάνει. Χθες ο Τζέις ήταν γλυκός και τρυφερός μαζί μου, και όλο αυτό το διάστημα με είχε στηρίξει πολύ στο θέμα της λευχαιμίας. Δεν είχα μετανιώσει για αυτό που συνέβη, όμως ήθελα πραγματικά να ξεκινήσω μια σχέση μαζί του; Περίμενε, διέταξα τον εαυτό μου. Δεν ήξερα καν αν ο Τζέις ήθελε μια σχέση, και στο τέλος του καλοκαιριού θα επέστρεφε στην Νέα Ορλεάνη. Η διάθεση μου σκοτείνιασε ξαφνικά. Μπορεί εκείνος να το είχε μετανιώσει.

Μπήκα στο μπάνιο και κλείδωσα την πόρτα. Από μικρή το έκανα αυτό, έφτιαχνα σενάρια με το μυαλό μου μόνο και μόνο για να βασανίζομαι. Θα περίμενα να ξυπνήσει ο Τζέις και θα έβλεπα πως θα εξελίσσονταν τα πράγματα. Το μόνο που ήλπιζα ήταν να μην είχαμε κάνει την μεγαλύτερη βλακεία της ζωής μας.

Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπο μου και έπλυνα τα δόντια μου. Ήταν πολύ νωρίς ακόμα αλλά ήξερα πως δεν υπήρχε περίπτωση να ξανακοιμηθώ. Όχι με έναν καυτό δεκαοχτάχρονο να έχει κάνει κατάληψη στο κρεβάτι μου. Τα χείλη μου σχημάτισαν ένα μικρό χαμόγελο στη σκέψη. Κοίταξα την αντανάκλαση μου στον καθρέφτη. Το δέρμα μου ήταν χλωμό και οι γκρίζες σκιές κάτω από τα μάτια μου κόντευαν να γίνουν μόνιμες, όμως τα μάγουλα μου ήταν αναψοκοκκινισμένα. Τα μαλλιά μου ήταν ένα μπερδεμένο χάλι. Πήρα τη βούρτσα μου από το καλάθι με τις χτένες και άρχισα να τα ξεμπερδεύω, μορφάζοντας κάθε φορά που τραβούσα πολύ δυνατά.

With YouWhere stories live. Discover now