Június part 7.

349 24 5
                                    

Bocsánat az újrapostolásért de volt benne 1-2 égbekiáltó helyesírási hiba amit ki kellett javítanom! :D

Sziasztok! Itt az újabb fejezet, ahogy látom, egyre többen olvassátok és jeleztek vissza szavazatokkal, amit nagyon köszönök, mert iszonyat sokat jelent! <3 Így úgy döntöttem, hogy a maratoni részek helyett inkább olyan hosszú részek lesznek, mint az előző kettő volt, így gyorsabban tudok új részt hozni és ti sem felejtitek el, hogy "Previously on I'm not a directioner..." XDXD

Közben megvolt a születésnapom(ami egy napra esik Zayn-ével, damn it XD) és a barátaimtól kaptam egy 1D-s twistert meg egy 1D-s faliórát és egy mini Harry kartonbábut! (lecsekkolhatjátok őket a twitteremen: *kukac*LiaBarber vagy instagramon: LiaBarberx-en :D - yup, önreklám XD)

Szóval ez a fejezet még kicsit csak kitöltő rész, de lassan beindulnak a dolgok! ;)

Warning! A dőlt betűs részek kivételesen flashback-eket(visszaemlékezések) jelez, nem a angol/magyar eltérést.

Illetve, káromkodások újfent előfordulhatnak, erre is figyelmeztetek mindenkit! XD

Szofi szemszöge

Életemben nem éreztem magam annyira feszültnek, mint most. Úgy éreztem semmit sem tudok; de nem akartam megbukni. Ez egy mérföldkő volt az életemben; és még ha nem is akartam egy ideig tanítónéni lenni; meg akartam szerezni a diplomámat. Az a fránya bizonyításvágyam. Fel-alá mászkáltam a folyosón és csak egyre ingerültebb lettem. Utáltam várakozni és kivételesen se Dia se Áron nem volt velem, hogy megnyugtasson. Előbbi állásinterjún volt; utóbbi workshoppon. Alexet nem is említve;aki tökéletes testét süttette valahol messze délen. Hirtelen megcsörrent egy telefon, mire a velem együtt várakozó sorstársaim felkapták a fejüket és rám néztek. Ekkor döbbentem rá, hogy az én zakózsebemben rezeg a készülék. Remegő kézzel oldottam fel a záróképernyőt, ami engem, Diát és Áront ábrázolta pár évvel ezelőttről. Egy SMS-em jött egy ismeretlen külföldi számról, amitől rögtön megdobbant  a szívem.

"Hey babe! Hagytam egy videóüzenetet twitteren csak Neked! 

                                                             All the love - H.

P.S.: Tényleg én vagyok; Liam telefonjáról írok, mert az enyém beleesett a levesbe.  x."

Elmosolyodtam. Csak Harold Edward Styles képes beleejteni a telefonját a levesbe és ezzel használhatatlanná tenni. Damn it, gazdag kölyök. Gyorsan megnyitottam a Twittert, pedig megígértem magamnak, hogy egy ideig nem megyek fel oda. Tele voltam értesítésekkel és privát üzenetekkel is; de én csak Harryével foglalkoztam. Gyorsan bedugtam a fülesemet; majd lejátszottam a videót.

"Szia Szofi! - mosolygott az én tökéletes majdnem-pasim a kamerába. Az egyik fehér Rolling Stone-os pólója volt rajta, amit nagyon kedveltem és látszott rajta, hogy nem rég kelt - Csak remélni tudom, hogy még időben látod ezt. Szeretnék nagyon nagyon sok szerencsét kívánni az államvizsgádhoz. Be kell valljam, már nagyon hiányzol. Már keresem a szabad időpontjaimat, hogy találkozhassunk és ünnepelhessünk; de most nem úgy mint a múltkor, ha érted mire gondolok - kacsintott - Még egyszer nagyon nagyon hiányzol és most inkább abbahagyom a fecsegést. Csóközön" - itt mosolygott egyet, majd intett a kamerának és a videó véget ért.

Mosolyogva gépeltem neki vissza gyorsan:

"Köszi Harry, még épp időben láttam. Éppen várakozom, de írok, ha végeztem, bár szerintem hangpróbán leszel, de ki tudja. :* <3"

Lezártam a  telefont, zsebre vágtam és lezuttyantam egy fotelbe, majd elővettem a tételeimet, hogy átfussam őket még egyszer. Gondolataim azonban túlságosan gyorsan el is kalandoztak, így a virágzó fákat nézegettem inkább, majd teljesen az emlékeimbe merültem, idült mosollyal az arcomon. Újabb pozitívumnak tartottam Harrynél, hogy nem felejtette el az államvizsgám.

Nem vagyok egy directioner!Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora