A várva várt folytatás! Szeretném megköszönni mindenkinek aki szavazott meg annak a soksok embernek is aki csak olvassa. Nem tudjátok elképzelni mennyit jelent nekem Csak így tovább és remélem nem okozok csalódást most sem.
P.S.: Annak a csodálatos egyben marha makacs leányzónak akiről DIát mintáztam és aki ma 75%-os angoldogát írt! I'm so proud of you Bibs! LB<3
Much love - Lia x.
"-Később befejezzük. Mert nem adom fel az ostromot Sophie. - kacsintott"
- HARRY! - rohant hozzánk vagy 15 lány és körülvették a bandatagot, aki bocsánatkérően tekintett rám; mire én mosolyogva bólintottam és visszaléptem a lányokhoz.
- El kapták, mi? - kérdezte Lou.
- Aha, de nem vészes. - nekidőltem az egyik falnak visszatekintve Harryre; hogy szemmel tartsam. Nem azért mert féltékeny lettem volna, csak nem akartam hogy bármi baja legyen, hiszen ismertem a rajongókat.
A langaléta fiú fotózkodott és kedvesen beszélt a rajongólányokkal, majd egyszerre észrevétlenül felpillantott rám és elmosolyodott; én vele együtt.
- Hally? - nézett rám Lux zsiráfnyálas kezeivel - Sok lány. - tette hozzá.
- Tudod Lux, a rajongók - nyögte Lou, mire a kislány bólintott.
- Hova menjünk édesem? - néztem rá.
- TIGRIS - kiáltotta hangosan, mire a rajongók megpillantottak minket is és 1-2 bátortalanabb lány felénk lépett.
- Lou, készíthetünk veled is képet? - kérdezték és kihallottam, hogy magyarok. Lou csak bólintott, én pedig felkaptam Luxot, majd mivel mindenáron Hallyhez akart menni, odaléptem hozzá.
- Menni kéne - súgtam Harrynek, mire bólintott.
- Sajnálom lányok. Öröm volt veletek találkozni, de szólít a kötelesség - mosolygott szívdöglesztően a rajongókra, akik szerencsére nem a pánikolósan-sikítós fajtából származtak. Luxért nyúlt, én meg mosolyogva odanyújtottam neki a kislányt. Ekkor hallottam meg a tiniket a hátunk mögött összesúgni.- Ő meg ki?
Az egyiknek - mint minden lánycsoportban - nagyobb volt a szája.
- Harry, ki az a lány veled? - Harry visszafordult és rám pillantott elkerekedett szemekkel. Erre nem volt felkészülve; de én készségesen kisegítettem.
- Lou barátnője vagyok - mondtam nekik magyarul; mire mind megdöbbentek.
- Magyar vagy? - kérdezték az egyértelműt, mire csak mosolyogva bólintottam.
- Bizony, színtiszta. De, ha most megbocsátotok. - gyorsan követtem Harryt és Louékat akik csak pár méterre voltak előttem.
- Ugye maradtál a tervnél? - kérdezte tőlem kicsit aggódva Lou - Mert én mindenkinek azt mondtam, aki megkérdezte.
- Milyen terv? - kérdezte Harry értetlenül.
- Lou barátnője vagyok, ha nem tudnád - néztem rá csípőre tett kézzel, ő pedig csodálkozva tekintett rám vissza.
- Zseni vagy Sophie! Most nagyon szeretnélek megcsókolni, de akkor felfednénk, hogy több vagy mint holmi haver - nézett rám, és beharapta az ajkát.
- Hé! Ne oltsd a barátaimat! - kiáltott fel tetetett sértettséggel Lou és Lux után sietett, aki a tigriseket vette célba.
Több sem kellett Harrynek, gyorsan körülnézett, majd átölelte a derekamat és úgy vezetett a lányok után. Az arcom megint pirosra váltott; de közben valahogy kényelmesen éreztem magam.
- Szóval ott tartottam, hogy igazad van abban, hogy gyorsan történt minden, de Helló ez az életem. Azonban azt megtanultam, hogy a gyors dolgok általában nem tartanak sokáig. Ezért kitaláltam valamit és örülnék, ha beleegyeznél, mert úgy érzem, veled működne.
KAMU SEDANG MEMBACA
Nem vagyok egy directioner!
Fiksi PenggemarSzofit legjobb barátnője (Dia) elrángatja egy koncertre. De nem is akármilyenre. SPOILER Vajon mi történik amikor főhősnőnk összefut a banda göndör hajú tagjával? Tarts Szofival és Harryvel és vészeld át velük kalandok sorát! :) A szereplők nagy r...