Június - part 4.

677 33 3
                                    

Hellobello. Köszönöm a szavazatokat. Így érzem, hogy van értelme ide is feltennem a storyt. Megjegyzem, ezt a rész is különösen vicces volt írni. És sok inspirációt adott az erkélyem.

Enjoy! x.


Pár körrel később már eléggé mártósak voltunk a pálinkának köszönhetően. Én voltam soron, hogy visszafizessem a Tequila Challenge-t

- Harry! Felelsz vagy....

Merek! - vágott a mondandómban és kihívóan nézett a szemembe.

Nyalj le egy flakon tejszínhabot Liamről!

Harry felkuncogott. - Nem nagy dolog! Leeyam? - nézett bandatagjára, aki csak megrázta a fejét és lehúzta magáról a pólóját.

Egy igazi boszorkány vagy Sophie! - mormolta ingerültséget tettetve, de a tekintete elárulta, hogy nem mérges rám. Rányomtam a fél flakont a hasára, mire Harry már ott is termett és elkezdte erotikusan lenyalni Liam kockáiról a habot, közben nyögött, meg mindenféle hangot adott ki, amitől mind fetrengtünk a röhögéstől. Gyorsan végzett.

Olyan ízletes vagy haver! - nevetett és megtörölte habos arcát. Dia következett.

- Louis! Felelsz vagy mersz? - villantotta rá ártatlan mosolyát.

A kék szemű fiú egy pillanatig összeszűkült szemmel méregette a barátnőmet, végül egy "Merek"-et mondott.

Adj Harrynek egy öltáncot! - kacagott fel.

Ugyan kérlek! - nevetett Louis, mire máris Harry ölében termett, a fiúk pedig rögtön dúdolni kezték Joe Cocker You can leave your hat on-ját. Arra lettem figyelmes, hogy nem kapcsolódok be a dúdolásba, hanem feszülten figyelem, ahogy Louis pólója Niall ölében köt ki, a fiú pedig félmeztelenül mozog Harry ölében. Kezdett kiszáradni a torkom és gyorsan lehúztam az előttem lévő sör maradékát.

Elég lesz édes, mert a végén még az ágyamban kötünk ki. - kacsintott Tommora, aki szomorúan, de legurult Harryről. A göndör fiú azonnal a barátja után nyúlt és arconcsókolta.

Hangosan eresztettem ki a levegőt és reméltem, hogy Dián kívül senki sem vette észre. Mint kiderült sajnos Zaynek feltűnt a feszültségem.

Szofi! Felelsz vagy mersz? - kérdezte.

Merek, természetesen.

- Csókold meg Liam-et. - mondta a fekete hajú fiú nevetve.

Egy pillanatra megfagyott a levevő.

Bocsi Liam, ne vedd sértésnek, de nem foglak megcsókolni, amikor tudom, hogy barátnőd van. Nem vagyok akkora ribanc, szóval iszom! - mondtam majdnem egy szuszra, és lehúztam a következő kör tequilámat, lévén a pálinka már elfogyott.

Aww, de aranyos vagy! - mondta Liam és felállt, hogy megöleljen.

- Hidd el, csak a becsületem nem engedi. - kacsintottam rá és viszonoztam az ölelését, mire Harry elköhintette magát.

ÉN JÖVÖK! - kiáltotta Niall - Hazza, felelsz vagy mersz? - húzogatta a szemöldökét a szőke fiú.

Merek, mint mindig.

Oké. Csókold meg Sophie-t!

Először felnevettem, aztán rájöttem, hogy kit is mondott.

Nem vagyok egy directioner!Where stories live. Discover now