Sam si prohlížela nějakou rodinnou fotku, než Josh otevřel dveře do sklepa. Josh se na ni chvíli díval a pak si odkašlal. Sam se rychle otočila a vešla dovnitř. Trochu si povídali o horách. Když nahodili bojler, našla Sam baseballovou pálku.
"Baseball ve sněhu?"
"Jak jinak?" Zasmál se Josh a opřel pálku o zeď. Najednou zaslechli nějaké šramocení.
Šli se tam pomalu podívat a Sam chytla Joshe za ruku. Na polici tam seděla krysa. Šli ještě kousek a najednou na ně vyskočila nějaká postava v plášti s kapucí přes hlavu.
Sam zakřičela, ale Josh ji pevně chytil a postavil se před ní. Pak začal rychle couvat k bojleru a vzal baseballku do volné ruky. Sam byla vyděšená, ale byla ráda, že ji Josh nenechal přímo před postavou. Josh napřáhl pálku, ale pak uslyšel známý smích. Chris si sundal kapuci a prohýbal se smíchem. Josh na něho chvíli zlostně zíral, ale pak se taky začal smát. Sam to ale vtipné nepřišlo a tak, zatímco Josh chválil povedený prank-už bez smíchu aby moc neurazil Sam, šla nahoru. Josh a Chris ji došli u dveří.
"Proč je zamčeno?"
"Aby se tady nemohl nikdo nevítaný dostat."
"No.. Zřejmě to moc nefunguje.." Řekla Sam a podívala se na Chrise. Pak se všichni začali smát.
"No,ten sklep nemá jediný vchod. Tak dejme tomu, že to je proto, aby ty krysy nešly tady. OK?" Rychle bránil sklep Josh.
Pak už dveře nechal odemčené. Chris vytáhnul spiristickou desku a ptal se Sam, jestli bude vyvolávat s nima. Sam ale takocé věci zrovna nemusí, tak odmítla. Šla si nahoru dát konečně horkou vanu. Josh se za ní chvilku díval a pak šel s Chrisem a Ashley do jiné místnosti, kde si sedli ke stolu. Rozhodli se, že Ashley bude mluvit a ptát se.(Aspoň trochu se to tentokrát lišilo, teď tenhle díl píšu podruhé-první se mi nějak smazal, ale myslím že se tolik nelišil od tohohle :D ano, pořád tam bude i většina stejných částí,ale opravdu v každém díle by se měla část lišit.. :'D Doufám že se vám to zatím líbí, protože mě to psaní neskutečně baví :) Brzo bude další díl :D)
ČTEŠ
Until Dawn CZ (Jinak)
FanfictionJak by to mohlo dopadnout, kdyby jedna z postav zjistila užitečnou věc a mohla ostatním zachránit život? Pokusila jsem se vymyslet, jak by to mohlo být.. No a vznikl z toho příběh :) Snad mě nezabijete za pár sprostých (vyhvězdičkovaných) slov a mo...