...a něco hledal.
I hope you enjoy it :D
Za chvíli vytáhl světlice.
"Musíte si vzít jednu do dvojice, nemám jich tu s sebou tolik.." Řekl a čekal na jejich reakce. Neodporovali mu a tak si řekl, že je rozdělí do dvojic sám.
"Chci, aby byli ve dvojcích vždy kluk a holka, dvě holky by se nemusely ubránit." Řekl rázně. "Buď se rozdělte sami, nebo vás rozdělím já sám."
Chris stál u Ashley, Matt pořád u Emily, Sam stále držela Joshe za rameno, jenom na Mikea nikdo nevyšel.
"Ty budeš ve dvojici se mnou." Nakázal Mikeovi pyro. Pak dal každé dvojici světlici a znovu se začal hrabat v brašně. "Plamenomety bohužel už nemám, ale tady máte ještě do dvojic pochodně." A rozdal i je. Bylo udivující, kolik toho v brašně měl. "A jen tak mimochodem, neviděl někdo náhodou můj deník se zápisky o nich."
"Myslíte o Wendigovi?" Zeptala se Sam.
"Ano, myslím. Tak co, neviděl ho někdo? Nerad bych, aby ho našli a rozsápali na kousíčky."
"Já ho mám, našla jsem ho u vaší brašny.." Zamumlala Sam a deník mu podala.
"Bezvadně. Předpokládám že je to dobře, protože jinak by to odpykal tenhle mladík za tu blondýnku."
"Chci světlo, stativ, dobrej záběr, objektiv mám na očích." Začal si prozpěvovat Josh a všichni se na něj udiveně dívali.
"Myslím že je celkem hodně mimo." Zašeptal pyroman směrem k Sam a ta jenom přikývla a dodala, že vysadil léky.
Mike k němu došel a zatřepal s ním. Josh okamžitě přestal zpívat.
"Teda brácho, jsem netušil, že sleduješ Vláďu. Ale zkus trochu ovládat tvoji mysl, nechce se mi dávat ti facku." Pronesl a pomohl mu zvednout se ze židle. "Tak vzhůru za Jess a nějakou pomocí."
Pyroman přikývl a znovu zopakoval, že pokud po nich Wendigo půjde, nesmějí se pohnout a že je možné, že se budou muset rozdělit a nebo že někdo nemusí přežít. Běhal jim z toho mráz po zádech. Potom je naposledy přejel pohledem a pomalu otevřel dveře. Všude panovalo naprosté ticho a chlad. Vzduch byl čistý. Pyroman s Mikem vyrazili jako první, za nimi Sam a Josh, potom Ashley a Chris a nakonec Emily a Matt, který držel světlici i pochodeň a zavřel dveře. Postupovali velmi potichu a pomalu, protože se Wendigo mohl kdykoliv objevit. Bylo to skoro k zbláznění, ale po delší době konečně došli k nějakému východu nahoru na zem. Chvíli šli opatrně, protože tam na ně bylo lépe vidět a došli k obří skále. Pyroman jim pokynul ať jdou za ním. Obešli skálu a tam byl průlez tak akorát pro jednoho člověka. Emily ohrnula nos, ale šla taky dovnitř. Za průlezem byla trošku širší chodba. Pyroman však nešel po chodbě ale otočil se doprava. Tam byl další průlez, dobře schovaný, takže si ho nikdo nemohl všimnout, pokud o něm nevěděl. Emily dokonce tupě zírala, dokud pyroman neprolezl dovnitř a jí to došlo. Za průlezem byla menší jeskyně a v rohu stála dřevěná budovu, kolem které bylo ještě kamení pro zamaskování.
"Je tady jen ten jeden vchod, jinudy se zde nedostanete, zkoušel jsem najít jiné cesty, ale nejsou. A Wendigové nechodí do úzkých chodeb." Ujistil je pyroman a za chůze došli k domku. Otevřel dveře a všichni vešli dovnitř.Tak opět se toho moc nestalo :D Ale musíte uznat, že na mě je to zase výkon a dlouhá kapitola (na MĚ! :D) Ale snad se líbilo a užili jste si a mám otázku:
Chcete abych napsala dva možné konce (se smrtí + bez), nebo jeden konec (se smrtí)? Je to na vás ;) (pokud bude vůbec nějaký koment, kdyžtak se rozhodnu podle sebe).
Zatím au rovoir ❤ Marki
ČTEŠ
Until Dawn CZ (Jinak)
FanfictionJak by to mohlo dopadnout, kdyby jedna z postav zjistila užitečnou věc a mohla ostatním zachránit život? Pokusila jsem se vymyslet, jak by to mohlo být.. No a vznikl z toho příběh :) Snad mě nezabijete za pár sprostých (vyhvězdičkovaných) slov a mo...