...a zároveň vlastně i daleko.
Konečně jsem se dokopala k psaní další a zřejmě i poslední části. Kdo nechce číst tady tuhle verzi konce, nemám mu to za zlé :) Snad se bude líbit .."Tak jdem." Řekla Emily, aby už to měli za sebou. Pyroman vylezl po žebříku jako první a za ním Emily. Matt šel poslední.
Když vylezl Matt nahoru, pyroman už měl vyřízený „hovor" ohledně pomoci a mračil se jako bouřka.
"Co se děje?" Podivil se hned Matt. "Pomoc snad nakonec nemůže?" Při tom pomyšlení se neznatelně zachvěl.
"Přijedou až za úsvitu." Zavrčel nevrle pyro. "To je až příliš dlouho na to, aby jsme všichni přežili."
Emily se třásla po celém těle, ale určitě to nebylo zimou.
"Tady opravdu zůstat nemůžeme, musíme dát vědět ostatním. Aspoň jsem těm záchranářům řekl, kde by měli hledat přeživší, ldyby se cokoliv stalo." Už nezněl tak nevraživě, ale pořád jakoby vrčel. Pyroman šel zase první, potom Emily a Matt.
"Nezapomeňte, kdyby cokoliv, nehýbejte se!" Připoměl pyroman a zaposlouchal se. Zřejmě ale nic neslyšel. Matta s Emily nechal, ať si klidně jsou v pevném objetí, věděl že by to mohly být jejich poslední společné chvilky a tudíž se zdržel komentáře.
Pak se zničehonic zastavil a přitiskl si prst ke rtům, respektive k šátku v místě kde byly rty, a nehlasně jim naznačil, ať je ani nenapadne se pohnout. Nachystal si plamenomet, byl připravený vystřelit kdyby se cokoliv stalo.
"Áááá..!" Zaječela Emily, než jí Matt zacpal pusu, protože se k nim blížil wendigo. Naštěstí se zrovna nedíval na Matta a pohyb neviděl. Zato zvuk zřejmě ano, protože se vydal směrem k Emily a Mattovi, který jí zacpával pusu a pevně ji držel, aby se nehýbala. Pyroman nechtěl dovolit, aby se jim něco stalo a tak na wendiga zařval "Hej ty anorektiku, tady!" A vzápětí zalehl na zem a nehýbal se. Wendigo se samozřejmě otočil, ale neviděl nic. V tu chvíli se ale Emily pohla a wendigo pohyb viděl přihnal se k ní a ona se snažila utéct. Wendigo jí probodl břicho a utrhl jí hlavu. Mattovi se začaly valit slzy do očí a chvěl se, protože se nechtěl hýbat. Pyroman se pomalu plížil k obludě, aby ji zabil, ale stál tam Matt a on nemohl nic dělat.
"Sakra střílejte plamen! Já nemám důvod žít, prosím, nenechte tu stvůru přežít!" Zaječel Matt, než ho wendigo taky stihl probodnout. Pyroman na nic nečekal a wendiga zapálil. Zabil ho a vyhrál, ale za jakou cenu? Vydal se znovu na cestu a pobral nějaké věci těch dvou, myslel že by kamarádi chtěli památku. Po dlouhé době konečně došel k jeskyni a k chatce. Byl celý malátný, když otevřel dveře.
Sam vyskočila z pohovky. "Co se stalo? Emily a Mat..?" Hlas se jí vytratil. Pyroman jenom přikývl a ukázal pár těch věcí, které pobral.
"Zabil jsem toho nejsilnějšího z nich, pro ně už jsem nemohl nic udělat, Emily začala hysterčit a Matt se obětoval, abych mohl tu stvůru zabít." Pyro vypadal trochu rozhozeně, nejspíš proto, že si už pamatoval jejich jména. Sam se sesunula na pohovku a rozbrečela se Joshovi do ramene.
"Ehm.. Záchrana přiletí za východu slunce.. Musíme čekat." Řekl pyroman a sedl si na stoličku vedle krbu.
Do místnosti se vřítil Mike. "Panebože, co se stalo. Kde jsou Matt a Emily? Proboha ne? To ne!" Pyroman na to jenom zasmušile přikývl a Mike byl šokovaný. Sam se zvedla a vrávoravě zašla říct ostatním, kdy přijede záchrana a co se stalo. Všichni se usadili v hlavní místnosti. Ashley brečela a choulila se ke Chrisovi. Jess jenom seděla a zírala před sebe, Mike ji hladil po zádech a taky zíral před sebe. Josh byl nejvíce vykolejený a chvilkami měl halucinace ("Prosím ne, zachraňte mě, ta obří pizza mě chce sníst") a chvilkami si mumlal nesmysly a nebo si zpíval ("Nesnáším Červíčka", "Čím blíž jdu k tobě tím víc tě miluju.."), takže ho Sam musela napomínat a párkrát mu vrazit. Pak mu vrazila jednu hodně silnou facku a Josh se uklidnil a choulil se na kraji pohovky.
Čas utíkal hodně pomalu, no, utíkal, spíš se plazil asi tak tisíckrát pomaleji než šnek.
Konečně zaslechli helikoptéry a pyroman je pobídl, ať jdou za ním. Vzduch byl čistý, nikde žádný z těch trošku slabších wendigů (myšleno jako slabší než „Hannah").
Vyšli tedy ven a jejich záchrana-helikoptéra-byla usazená před vchodem a už vyskakoval jakýsi záchranář.
"Jste všichni?" Křikl na ně.
Pyroman všechny obhlédl a přikývl. Pomalu začala nastupovat Ashley a za ní Chris, potom Sam a Josh, kterého trochu musela podpírat. Pak tam Mike skoro vhodil pyra a Chris ho chytil. Pak se ale objevil wendigo. Jessica byla daleko od helikoptéry na to, aby tam stihla doběhnout a Mike taky. Pyroman se vytrhl Chrisovi a vyskočil jim na pomoc. Popadl je oba a táhl je k helikoptéře. Záchrana byla pěkně vyděšená, ale Sam na ně křičela ať je ani nenapadne odletět a pohnout se.
Pyroman je rychle dostal k helikoptéře a popadl plamenomet. Střelil po wendigovi, ale minul a ten se vrhl na Jessicu, která byla nejvíce zesláblá. Mike se k ní chtěl vrhnout a zachránit ji, ale pyro ho popadl a křičel na ty v helikoptéře, ať ho drží. Potom se rychlostí blesku přesunul mezi wendiga a Jess, která nemohla chodit, udělala si něco s páteří, když ji táhla „Hannah".Znovu vystřelil na wendiga a ten ucouvnul, takže měl čas Jessicu vzít pod paží a pomoct jí dostat se až ke dveřím helikoptéry. Jeden záchranář se vrhnul ven na pomoc, ale wendigo ho podříznul. Jessica a Ashley se daly do hlasitého breku. Sam rychle pomohla Jessice dovnitř a Mike se vytrhl Chrisovi a rychle ji posadil. Pak se chtěl vrhnout k pyromanovi, ale Sam s Chrisem ho zadrželi. Pyroman znovu šlehl plamenem a tentokrát se trefil. Bohužel ne dost rychle před skokem wendiga a wendigo ho při letu stihl probodnout.
"Leťte!Rychle!" zaječela Sam a zhroutila se na podlahu. Mike jí pomohl do sedadla a zabouchl dveře, protože přicházel další wendigo. Helikoptéra se konečně rozletěla. Všichni byli v šoku a pilot jakoby nevnímal, jenom letěl tam, kam měl. Jessica se třásla po celém těle a vzlykala, jak bolestí, tak i událostmi které se stihly udát za takovou chvilku. Ashley se choulila ke Chrisovi a propadala se do hysterie. Chris ji tiše utišoval a Josh se posadil vedle Sam, která se o něj opřela.Takže tak, tohle už je konec :D Ještě mě napadl další takový "konec" jako pokračování tohohle, ale taky by to tak samozřejmě nemuselo být. Pokud už toho umírání máte dost, tak asi nečtěte dál. Samozřejmě konec by mohl být i jiný-návrat šťastně domů, svatba, děti a prostě tak. To už si domyslete vy ;) Já si to samozřejmě budu domýšlet tak, ale chtěla jsem to napsat ještě i takhle, tak se nezlobte :) :D
Najednou se cosi ozvalo a pilot omdlel. V helikoptéře bylo najednoj plno jeku a paniky. Helikoptéra začala klesat a pak Sam viděla wendiga běžícího za ní.
"Joshi, já se bojím." Zamumlala a objala ho. Pak se po celé té době taky rozbrečela.
"Neboj se." Řekl Josh a hladil ji po zádech. "Pokud nebudeme křičet a hýbat se, tak nás neuvidí." Sam věděla, že se ji jen snaží utěšit. Nevěřila, že by přežili pád helikoptéry.
Najednou se ozvala rána a panika se ještě zvýšila-wendigo skočil na spodek helikoptéry. Záchranáři panikařili ze všech nejvíc a jeden se snažil probrat pilota, protože nikdo neuměl řídit helikoptéru.
Josh se zvedl a pár skoky byl u pilota. Odstrčil ho a snažil se vyrovnat let. Povedlo se a oni zase začali mírně stoupat. Pilot se probral a okamžitě převzal řízení.
Josh se vrátil a znovu si sedl k Sam. Zapoměli na wendiga, který tam byl s nimi. Najednou se helikoptéra začala otřásat, wendigo šplhal nahoru a trhal části helikoptéry. Ta začala znovu klesat. Pilit se snažil, ale pořád klesali. Slyšeli nějaký divný zuk a viděli, jak dvě půlky wendiga spolu s ocasem helikoptéry letí dolů, vrtule ho zřejmě přesekla.
"Sam" díval se na ni Josh a v jejích očích viděl hrůzu, kterou cítil i on. "Miluju tě." Zamumlal a Sam tekly slzy proudem.
"Já tebe taky." Zašeptala a obejmula ho. Pak mu dala pusu.
Ucítili prudký náraz, helikoptéra to naprala do země a rozsekala se na kousky.
Všude byla krev a křik. Sam se opatrně narovnala a pocítila ostrou bolest v noze a na hlavě. Tekla jí krev z nosu a nohu měla zlomenou, naštěstí to nebyla otevřená zlomenina. Viděla před sebou ležel Chrise a Jessicu, byli mrtví. Ashley byla asi deset metrů od nehody a taky byla mrtvá. Sam tekly slzy takovým proudem, že snad tolik vody není ani v oceánu. Josh vedle ní kašlal a vypadal že je na tom o něco hůř. Mike na tom byl asi o trochu líp, objímal teď Jessicu a křičel.Josh se zkusil postavit, ale měl něco s oběma nohama -možná si trvale poškodil páteř a už se nikdy nepostaví, blesklo hlavou Sam- měl je naštěstí jenom přelámané. Malíček na levé ruce byl v podivném úhlu a měl ránu na hlavě. Jeden ze záchranářů to přežil a asi na tom byl nejlíp. Vzal svoji vysílačku a volal pomoc. Pak začal zjišťovat, jak jsou na tom přeživší a dal jim pár rad. Po chvíli dojela sanitka, nebyli daleko od cesty. Mike odmítal opusti Jessicu a Sam zase odmítla nechat tam Ashley a Chrise. Tak naložili do sanitky všechny a okamžitě se jelo do nemocnice. Mike odmítl opustit Jessicu a zůstal v sanitce. O Sam, Joshe a přeživšího záchranáře bylo postaráno.
Po několika týdnech je propustili z nemocnice a konal se pohřeb a vzpomínky na zesnulé v Blackwood Pines. Sam brečela Joshovi na rameni a Mike byl duchem nepřítomný.Tak jo, napadlo mě další pokračování, tak ho tu máte, jo a jakýsi dodatek k tomu či další vysvětlení a kdoví co všechno, tak tady další pokračování, které by mohla být:
"Sam. Sam! SAM!" Zakřičel Josh a Sam se prudce posadila, cítila všude po těle chladný pot a měla sucho v krku.
"Jak jsem se dostala do postele?" Divila se Sam a slzy jí pořád tekly. "Kdy jsem odešla z pohřbu?"
"O čem to mluvíš?" Ptal se udiveně Josh. "Šla jsi spát a teď jsi asi poslední hodinu křičela jako šílená a slzy ti tekly proudem. Nemohl jsem tě probudit, co se stalo?"
"C-cože? Ty nevíš jaký pohřeb? Přece Jess, Ash, Chris a vzpomínání." Sam byla naštvaná, jak Josh mohl zapomenout? "A.. Počkat. Kde je tvoje sádra?" Zarazila se a dívala se na Joshe.
"O čem to sakra mluvíš Sam? Asi se ti zdál hodně ošklivý sen."
"Cože? A kde teď jsme?"
"Přece na mojí chatě, v Blackwood Pines, vzpomínáš, přijeli jsme včera."
"Cože?! A proč, vždyť Hannah.." Hlas se jí vytratil.
"Hannah? Co je s ní? Čeká až se konečně vzbudíš, ať si má s kým povídat."
"Hannah je živá?" Vykulila oči Sam.
"Jasně, proč by nebyla?"
Sam Joshovi tedy vylíčila všechno co se stalo.
"Sam. To musel být hodně zlý sen." Prohlásil Josh a usmál se. Pak jí pomohl vstát a šli k ostatním. Sam cítila, že si užijou skvělou dovolenou.Tak a hotovo :D Berte to třeba tak, že v téhle kapitole jsou vlastně 3 příběhy, snad chápete jak to myslím.. :D No, komu by se nelíbil takový konec U.D? Omlouvám se, pokud za celou dobu psaní objevíte chyby. A pokud překlepy, tak ještě víc, ale všechno jsem to psala přes mobil a někdy si toho překlepu prostě nevšimnu.. :D Tak děkuji za čtení tohoto příběhu a chci poděkovat hlavně luckas104 , protože hlavně díky jejím komentům jsem to psaní nevzdala a psala jsem dál :) Užívejte života a čauký :D
ČTEŠ
Until Dawn CZ (Jinak)
FanfictionJak by to mohlo dopadnout, kdyby jedna z postav zjistila užitečnou věc a mohla ostatním zachránit život? Pokusila jsem se vymyslet, jak by to mohlo být.. No a vznikl z toho příběh :) Snad mě nezabijete za pár sprostých (vyhvězdičkovaných) slov a mo...