I hope you enjoy it :) (vyznačené tučně je to z minulého dílu)
...rozrazily dveře.. (Nevím jestli tam náhodou nebyl vykřičník.. :D )
"*AAAAA* zaječeli skoro všichni. Jenom Mike uskočil a popadl pistoli která ležela na stole, tu kterou tam připravil Josh. Mike věděl že nikomu neublíží, ale věděli to jenom oni.
"Psst!" Zamumlala postava a zavřela dveře.
"Není to ten týpek?.." Zašeptal Mike a Sam jenom pokrčila rameny.
Emily by pořád křičela, ale Matt ji chytil za pusu aby ji ani neotevřela-a ušetřil tím všechny jejího sprostého slovníku a blbých keců.
„Týpek" vypadal trochu podivně. Jakoby měl místo jednoho oka jenom bílou kouli, v ruce držel plamenomet, přes pusu měl šátek a byl teple oblečený.
"K-kdo jste?" Vykoktala Ashley a pohledem zůstávala na plamenometu, jakoby je co nevidět měl zapálit.
"To není podstatné, buďte zticha. Máte tu závažný problém, neměli jste sem vůbec jezdit." Řekl potichu ale zároveň rozhodně.
"Ale jak jsme to mohli vědět?" Zeptal se Chris a měřil si „týpka" pohledem.
"No ty dvě dívky přece nemohly zemřít jen tak od sebe.." Odpověděl Chrisovi a oplácel mu pohled, i když jen jedním okem.
"Vy jste je viděl? Co se jim stalo? Zabila je.. ta věc venku?" Sam mluvila raději šeptem, mohlo by je to slyšet.
"Ano. Zrovna jsem bojoval s tím nejsinějším z nich. Obě se mi do toho připletly, i když omylem. Nestihl jsem jim pomoct, ale wendiga jsem zabil."
"Ehm.. Za tu smrt teda nemohli oni?" Zeptal se trošku zaraženě Josh a rukou obsáhnul skoro všechny v místnosti.
"Cože?" Samozřejmě že o jejich a Joshovu pranku nemohl „týpek" nic tušit. "Nevím o co jde, ale určitě za to nemůžou. Byla to jen nešťastná shoda náhod."
Sam si celkem oddechla, protože si to pořád dávala za vinu, že nestihla Hanah varovat. Nikdo jim nikdy neřekl, že za to nemůžou, Josh byl pořád rozrušený a částečně naštvaný.
"Poté co jsem ho zabil jsem odešel.. Později jsem sešel dolů, ale těla tam nebyla, takže jsem myslel, že je už nějaký jiný wendigo sežral nebo jenom odtáhl pryč." Dodal ještě „týpek", kdyby se někdo chtěl zeptat.
Všichni chvíli mlčeli, protože nikdo nevěděl co říct. Nakonec to ticho prolomil Josh. "Omlouvám se lidi.. Ehm, pane, a něco o Jessice nevíte?"
Mike při jejím jménu ztuhnul a upřeně se podíval na „týpka" aby mu odpověď neunikla.
"Možná myslíte tu velice potlučenou a polámanou blondýnku.. To vám asi udělám radost-našel jsem ji v dolech a odnesl ji do skrýše, kde se schovávám i já, wendigové tam nikdy nejdou." Při řeči se díval na Mika, protože na něm viděl, že mu na ní záleží.Taak :D Zase to není extra dlouhý příběh, ale nechci všechno napsat do jedné kapitoly, bych pak neměla co psát.. :D Snad se díl líbil, byl takový nezáživný no :D V dalším se snad něco zajímavého objeví :)
ČTEŠ
Until Dawn CZ (Jinak)
FanfictionJak by to mohlo dopadnout, kdyby jedna z postav zjistila užitečnou věc a mohla ostatním zachránit život? Pokusila jsem se vymyslet, jak by to mohlo být.. No a vznikl z toho příběh :) Snad mě nezabijete za pár sprostých (vyhvězdičkovaných) slov a mo...