...vteřiny před katastrofou

130 16 5
                                    

... a všichni vešli do domku.
Zaprvé vám chci popřát šťastný nový rok. Je okolo 2:30 ráno 1.1.2016 a už chci spát, ale slíbila jsem, že tenhle díl zkusím napsat do včerejška, takže už tak mám spoždění.. :D No nic.
I hope you enjoy it ;)

Pyroman natáhl ruku a zabránil tak zesláblé blondýnce v tom, aby ho praštila kusem dřeva. Nejspíš se bála Wendiga a i když by takhle nic nesvedla, musel uznat, že odvaha jí nechybí.
"Jess" Vydechl Mike a rozběhl se k ní. Domek byl větší než vypadal zvenku, zřejmě byl vsazený do skály. Jessica ho opatrně objala, vypadala opravdu příšerně.
"Holka, lehni si, neměla by ses tolik namáhat." Nakázal pyro a Mike Jessice pomohl dojít k posteli, protože se celá klepala zimou, bolestí nebo strachem. Nebo taky vším dohromady, to nebylo zcela jasné.
"Co teď budeme dělat?" Zeptala se Ashley a pořád držela Chrise za ruku-jako celou cestu.
"Měli bychom přivolat pomoc, ale museli bychom dojít k rádiové věži. Nevím jestli jste schopni to všechno ujít a případně zvládnout smrt někoho z ostatních."
Tato slova ve všech zanechala strach a pochybnosti, pyroman to říkal s jakousi lehkostí či nezaujatostí, až z toho běhal mráz po zádech. Josh na tom byl nejhůř, dělalo se mu z takových slov hodně špatně a tak trochu zavrávoral. Sam ho chytila a pomohla mu udržet se na nohou. Josh se na ni vděčně usmál a s její pomocí dopajdal ke křeslu, protože cestou si něco udělal s nohou, asi vymknutý kotník nebo něco takového. Pyroman je všechny přeletěl zkoumavým pohledem, jakoby se sám v duchu dohadoval, jestli by mělo cenu brát někoho z nich. Pak docela neznatelně zavrtěl hlavou a vzal si světlice, které ostatní položili na stolek vedle dveří.
"Počkejte, já půjdu s vámi. Stejně tady není nic, co by mě mohlo potěšit ani nikdo, kdo by mě postrádal.." Pyroman se na něj zahleděl. Chudák, takový mladý a dobrovolně by šel na smrt. Pak lehce zachmuřeně přikývl, někoho s sebou potřeboval.
"Matte to není pravda, je to moc nebezpečné." Namítla Sam a chtěla ho nějak zastavit. Matt nad tím zakroutil hlavou a neznatelně kývl hlavou směrem na Emily a pak na Mikea. Sam to pochopila, ale stejně z toho měla hnusný pocit. Emily nic neříkala, myslela si, že nepůjde.
"Užívej si to tu s Mikem." Pronesl sarkasticky k Emily a věnoval jí zlý pohled. Pak ostatním kývl na rozloučenou, popadl pochodně a vyrazil ven za pyromanem. Byl naštvaný na Emily.
"Co když doopravdy umře?" Pronesla smutně a zároveň jízlivě Ashley k Emily, která byla jako opařená nad tím co řekl Matt. Pak jí došlo, že ji musel vidět když se při příjezdu objímala s Mikem, párkrát na to už narážel, ale až teď jí to došlo a zasáhlo ji to v plném rozsahu. Došlo jí ještě něco..
"Možná sbohem." Řekla tiše směrem k ostatním a vyběhla ven. Viděla je u průchodu a tak se rozběhla co nejrychleji mohla.
"Matte." Sotva popadala dech a Matt vypadal překvapeně, že je tam vedle něj. "N-nemohla bych bez tebe žít.." Zamumlala, ale Matt i pyroman to dobře slyšeli.
"To je moc pěkné vy hrdličky, ale pokud vím, tak láska Wendiga nezabije. Dokonce mu ani trochu neublíží." Odvětil pyroman než Matt stačil cokoliv říct. "Navíc sis vybrala úžasnou chvíli na vyznání lásky.. Minuty, nebo možná i vteřiny před katastrofou."

Dobře, to už stačí :D Už je po třetí, ale nechtěla jsem kapitolu udělat až moc krátkou.. :D

Until Dawn CZ (Jinak)Kde žijí příběhy. Začni objevovat