Psycho se odhaluje

205 16 4
                                    

Takže přeskočíme to až k době, kdy Sam a Mike vrazí do dveří kde jsou Chris a Ashley + "psycho", který se chystá odhalit. Je tam jediná pozměněná věc - Sam si přečetla ty zápisy (budu to zmiňovat pořád jako „kniha“) + jsem si teď vzpomněla: Matt a Emily nešli na věž volat pomoc - dejme tomu že je Josh taky chytil a přivázal ke sloupu.. :D

Sam a Mike vrazili do místnosti. Byli tam všichni-Chris, Ashley, Matt, Emily a Psycho. Zrovna si sundával masku a Mike se Sam doběhli ke stolu s Ashley a Chrisem. Pod maskou byl Josh.

"Cože? Joshi?!" Vydechla Sam, byla ráda že je živý, ale zároveň na něj byla naštvaná - právem.
"*hahaha (smích)* To je super. Víte co? Stanete se internetovou senzací.." Smál se Josh a pochodoval si v monterkách na druhou stranu stolu.
"Buď zticha!" Zařval Mike.
"Co? Proč? Noták, proč se všichni tak tváříte? Je to sranda.." Snažil se je obměkčit Josh.
"Ne, to teda není!! Nebudeme se smát!!!" Křičel Mike.
"Ach. Myslíte že Hannah a Beth se smály? Že se jim to líbilo? Ne, nemohly se smát. Jsou mrtvé!" Hájil se Josh, ale beze stopy hněvu, pořád se smál.
"Drž hubu!" Zařval na něho Mike a pomalu se k němu přibližoval. "Jessica je mrtvá! Zabil jsi ji! Drž hubu!"
"Cože?" Josh vypadal překvapeně.
"Zas*aně, Jessica je mrtvá!" Mike byl opravdu hodně naštvaný a nikdo se nesnažil nic říct. "Ty hajzle jeden, v životě ti to neodpustím!!" Zakřičel nakonec a napřahl se aby mu vrazil a vypnul ho.
Rána byla silná a tělo se skácelo k zemi.
"Zbláznil ses?!" Zakřičela Ashley. "Jak si můžeš dovolit uhodit holku?! Viděl jsi že se tam staví!"
Josh si klekl k tělu. "Sam?" Snažil se ji probudit a zatřepal s ní. Sam se ani nehnula.
Mike zůstal v šoku zírat na svou ruku. Bylo to tak rychle, že nikdo nic neměl šanci postřehnout. Mike jen malátně došel k židli a posadil se.
"Proč se tam postavila?" Šeptal si Mike tiše.
"Musela mít nějaký důvod.." Odpověděl mu Josh který otázku slyšel.
"Hloupost. Je to proto že je do tebe blázen, moc dlouho a jde to poznat." Chris nehodlal připustit, že má i jiný důvod.
"To není pravda, vím totiž něco co vy ne a po tom, co se mě Josh pokusil probudit musíte uznat, že by nikohi nezabil." Odvětila Sam naštvaně a posadila se.
"Omlouvám se Sam, nechtěl jsem tě uhodit, byl jsem moc rychlý a.. Tak moment, jak víš že tě Josh chtěl probudit?" Zarazil se Mike.
"Dala jsem si před obličej tuhle knihu a chtěla jsem, aby ses styděl, protože Josh nezabil Jess.." Mumlala Sam a ukázala jim knihu.
"Co je to za kniha?" Ptal se Matt.
"Píše se v ní spousta věcí o příšerných bytostech. Sepsal ji nějaký týpek, který se tady někde s největší pravděpodobností vyskytuje. Bytost se jmenuje Wendigo."
"Budeme tady mít přespávačku? Můžeme objednat pizzu?" Zeptal se znenadání Josh.
Všichni se na něho udiveně podívali.
"O čem to proboha mluví?" Zašeptal Mike Chrisovi.
"Nemám nejmenší ponětí." Odpověděl mu Chris taky šeptem.
"Ehm.. Joshi, o čem to mluvíš?" Opatrně se zeptala Ashley.
"Wiggle wiggle.. Prachy, jo.." Josh mluvil čím dál tím méně srozumitelněji.
"De*il, parádně mu je*e." Zasmála se Emily.
"Drž hubu! Můžete za to vy s tím blbým prankem na Hannah. Kdyby neumřela, tak by se chudák nezbláznil!" Sam neměla náladu na to, poslouchat Emilyny hloupé kecy.
Emily se přestala smát a zadívala se do země. Všichni kromě Chrise na tom měli svůj podíl.
"Našla jsem Joshův deník.. Píše tam že vysadil léky.." Zašeptala Sam a podívala se smutně na Joshe. Netušila proč to udělal, ale museli ho dostat k psychiatrovi.
"Co teď budeme dělat? Nemůžeme za tou obludou tam venku.." Prolomila ticho Ashley.
"Mohli bychom najít toho týpka, třeba by nám pomohl.. Nebo odtud prostě navždy zmizíme." Navrhl Mike a všichni souhlasili.
Sam vlepila facku Joshovi, protože začal křičet.
"P-prosím nebij mě." Zakoktal Josh a Sam se mu omluvila, že to bylo nutné.
Chtěli se vydat hledat toho chlapa, když v tom se rozrazily dveře..

Dneska jsem toho napsala celkem hodně :D (oproti mým ostatním kapitolám..) A konečně je to jiné.. :) Už se těším až napíšu další díl, ale nechci to psát hned, abych měla pak co psát :D A promiňte že to přerušuju zrovna v takové "napínavé" chvíli (pokud pro vás není napínavá, tak promiňte, ale kdybych to četla já, tak se nemůžu dočkat co bude dál.. - a nemá to teď vyznít egoisticky, chci tím říct že se ráda vžívám do příběhů :D Ale každý je jiný, že jo.. :) ), ale alespoň se MOŽNÁ budete mít na co těšit.. :D Aspoň někteří.. Tak trošku určitě.. Dobře, tak ne.. :'D
I hope you enjoied it :)

Until Dawn CZ (Jinak)Kde žijí příběhy. Začni objevovat