Únos

230 18 5
                                    

Zatímco Sam s Joshem spouštěli bojler a Chris je vylekal, Mike a Jess dorazili do chatky. Chtěli si spolu užít. Najednou Jess zběsile začala něco hledat.
"Do háje, kde je?"
"Kde je co?"
"Můj mobil přece! Rodiče mě zabijou, to už je tenhle rok čtvrtý.."
Mike obrátil oči v sloup. "No, určitě to bude v pohodě."
Jessica ještě chvíli nadávala, ale pak si znovu sedla na pohovku. Po chvíli uslyšeli tříštění skla a oba je to k smrti vyděsilo. Jess zbaběle poslala Mika aby se šel podívat, co to bylo a mezitím si navlékla oblečení,protože jí byla zima. Na zemi ležel Jessičin mobil.
Jessicu to pěkně nakrklo, myslela si, že to je někdo z kamarádů. Rázně vyšla ze dveří a začala křičet a nadávat. Nedalo se to poslouchat a taky jí přišla odpověď - do obličeje jí přistála sněhová koule. Jessicu to tak vyvedlo z míry, že se vrátila do chatky a zabouchla za sebou dveře. Stála k nim zády a najednou ji něco popadlo a táhlo ji skrz sklo pryč. Mike okamžitě vzal pušku a utíkal za tím něčím. Našel Jess ve výtahové šachtě a když jí chtěl pomoct, šachta se zřítila. Mike tam zůstal klečet a křičel, ale pak se vzchopil a sledoval nějakou postavu až k nějakému obřímu sídlu, které tam nikdy neviděl, protože na ty místa nikdy nechdili.
(No, zase to bylo celkem stejné, omlouvám se :D )

Until Dawn CZ (Jinak)Kde žijí příběhy. Začni objevovat