•2•

215 12 6
                                    

Když jsem ráno vstala z postele, šla jsem dolů do kuchyně, kde na mě čekal Justin. ,,Dobré ráno. WAU! Ty jsi mě udělal snídani." ,,Ano." Byla jsem z toho nadšená. ,,Sel musím odletět na pár dní do Brazílie, kde musím dotočit klip ke skladbě." řekl shurta. ,,A kdy?" ,,No dnes v 12:30 musím být na letišti. " ,,Ale ty máš jít jako můj doprovod na módní přehlídku!" vykřikla jsem.
,,Neboj, najdeš si za mě nahradu." ,,No tak dobrá leť, ale vrať se mi v pořádku.",odpověděla jsem mu trochu klidnějším hlasem.
Posnídala jsem a šla jsem se obléknout do ložnice tílko a kraťase. ,,Seleno, já už musím jet. Ještě musím zajet do pojišťovny něco vyřídit." ,,Aha, už se jdu s tebou rozloučit.",dořekla jsem a rychle jsem sešla se rozloučit. ,,Ahoj miláčku." ,,Ahoj pusinko.",odpověděl a zmizel mi z dveří ven.
,,Všichni někam musí odletět. To je hrůza." povzdechla jsem si.
Za chvíli jsem šla se podívat na notebook. Přišla mi na Facebook zpráva od Vendy.
Přišlo mi: ,,Ahoj, jak se máš? Já se mám dobře. Dnes jdeš na módní přehlídku jako porotkyně. Tak ti držím palce."
Já jsem jí napsala: ,,Jo, mám se dobře. Dnes odjel Justin do Brazílie dotáčet klip, takže jsem doma sama. Potom ti pošlu nějaké fotky z módní přehlídky. Ahoj."
Ona mi však už neodepsala tak jsem se podívala na skype, jestli něco nepřišlo, ale nic tam nebylo.

Odpoledne:

,,Ježiš, už je čas jet má módní přehlídku! " vykřikla jsem.
Hned jsem si oblékla červené šaty zlaté náušnice a zlatý náramek, který jsem našla teď. Vyšla jsem z domu a před domem už na nmě čekala krásná černá limuzína. Nasedla jsem do ní a vyrazila.

Na módní přehlídce:

Přehlídka už začíná a do studia přicházím já a ostatní porotci.
Po té zasedáme za stůl poroty a jde se na to.

Doma:

,,Už jsem zase doma. Konečně!" zavolala jsem štěstím bez sebe. ,,Teď už jenom osprchovat a honem do peřin. A tak jak jsem zvolala, tak se i stalo, takže dobrou noc všem❣️

Takže to je pro tuhle kapitolu vše. Určitě mi napište do komentářů, jak se vám zatím příběh líbí a nebo tu prosím zanechte aspoň like. Budu moc ráda za vaši podporu, tak ahoj.

S láskou AKZERET

Selena GomezKde žijí příběhy. Začni objevovat