Dnes ráno jsem vstala a ,protože Ondra musel jít do práce tak jsem mu aspoň napsala:já: Ahoj, jak se máš v práci?
on: Ahoj, mám se dobře. a jak se máš ty?
já: Jo mám se dobře. A kdy přijdeš?
on: No v 22:00.
já: Dobře. Máš chvilku na psaní si spolu?
on: No mám ,ale z 10 minut musím končit.
já: Ok. Tak o čem si budem povídat?
on: No, nevím.
já: No tak třeba o svém životě. A já jdu na řadu jako druhá.
on: Ok.
Jméno: Ondra
Příjmení: Miláček
Roků: 25
Rok a datum narození: 8.února 1990
Můj život: mám práci, nemám domov ( teď jsem kousek od pláže kde mám malý dřevěný domeček ) a moje láska se se mnou rozešla.
To je vše.
já: Co ty nemáš domov?
on: Ano. Mojí rodině se stala autonehoda a já jsem nedokázal platit za byt takže mám malý dřevěný dům. Ale teď jsem u tebe. Ale pochybuju ,že si mě u sebe necháš ,když jsem ti tohle řekl.
já: Aha. Ale Ondro já si tě u sebe nechám i díl.
on: Jo? Moc děkuju za to.
já: No a teď já.
Jméno: Selena
Příjmení: Gomez
Roků: 23
Rok a datum narození: 23.července 1992
Můj život: jsem zpěvačka, herečka a módní návrhářka. Kluk se na mě neštval.
on: Tobě je 23 let? To si dost mladá. Já jsem myslel ,že máš 25 let jako mě.
já: Ne fakt je mi 23 let.
on: Hele, Seleno já musím končit tak ahoj.
já: ahoj.Potom jsem se šla nasnídat. Potom se šla ven proběhnout.
Doběhla jsem domů a začala si dělat oběd. V 12:00 jsem pojedla a šla si lehnout. Probudila jsem se v 15:00 a šla se nasvačit. Po svačině jsem šla ke kámošce domů si popovídat.
Domů jsem se vrátila v 18:30 a šla jsem se najíst. Po večeři jsem se převlékla do pižama a šla se dívat na film. Po skončení filmu jsem si šla lehnout. Bylo to v 21:45. O ta už jsem byla tak ospalááá.Tak ahoj. Jsem tu z další kapitolkou. No a taky krátká opět ,ale nic víc mě nenapadlo. Tak ahoj, u další kapitolky.:-)
ČTEŠ
Selena Gomez
RomancePROLOG: Zdravím ve spolek! Věřím, že už jste o mně mnohé slyšeli, ale i tak se pro některé z vás, kteří mě vidí poprvé v životě, představím. Mé celé jméno je Selena Marie Gomez. Narodila jsem se 23. července 1992 v Texasu a už nějaký ten pátek jsem...