Pohled Sel:
,,Dnes je velmi překrásné ráno, ale čím to asi je?",tázal jsem se sama sebe. Hned na to ,ale musel reagovat Ondra, který už předemnou stál v saku a na krku uvážené kravatě. ,,Je to asi tím, že včera jsme si to spolu užili a dneska se koná svatba mé sestřenice Andrejky a chtěl bych ,abys tam byla se mnou jako můj doprovod.",řekl mi milým hlasem. ,,Já Ondro nemohu, nezlob se. Musíme dotočit ten klip a večer musí být hotov pro veřejnost.",řekla jsem Ondrovi a vstala jsem z postele ,abych se mohla jít převléct.Pohled Ondry:
Sel mi řekla, že dneska nemůže na svatbu mé sestřenice , protože musí dotočit klip a večer musí být hotov pro veřejnost. Trochu mě to zklamalo, ale neváhal jsem a šel udělat snídani než se Sel převleče. Na snídani dnes asi udělám wafle ve tvaru srdíček, protože jiný tvar se v tom waflovači ,co má Sel nejde udělat a k tomu přidám jahody ,borůvky a šlehačka bude sloužit jako ozdoba.Wafle dělám pokaždé podle mojí oblíbené kuchařky ,kterou napsala spisovatelka jejiž původ je z Francie, kam se chci vydat na líbánky se Sel, ale ona o tom ještě neví takže to musím držet v tajnosti. Po chvíli jsem to začal servírovat na stůl a v tom se objeví Sel v tich krásných vínových šatech že včerejšího večera. Nemohl jsem z ní pustit oči jako vždycky ,ale to už jenom na chvilku ,protože jsem jí v nich včera už viděl na tom plese.
Pohled Sel:
Když jsem zcházela ze schodů dolů do kuchyně očividně jsem Ondru překvapila, když jsem jsi dala ty šaty ze včerejšího dne, které chci dnes použít na klip. Zešla jsem že schodů a usedla jsem ke stolu s pomocí Ondry, který mi dnes udělal wafle s jahodami, borůvkami a šlehačkou. Dnes výjimečně jsme oba byli při snídani ve slavnostním oblečení. Popřáli jsme si dobrou chuť a začali jíst.......Do asi 15 minut jsme to v klidu dojedli a chystali se k odchodu z domů. Před domem totiž čekala podlouhlá bílá limuzína, která nás měla odvést Ondru na svatbu a mě do studia ,kde máme dotáčet klip. Z domů jsme vycházeli přibližně v 8:07 ,když se u brány objevila další limuzína ze ,které vylézal Justin a přibíhal v bílém oděvu ke mně ,i když věděl, že v limuzíně už sedí Ondra a kdykoliv může vylézt ven. ,,Sel ,počkej!",křičel na mě asi z 30ti metrové dálky: ,,Chci ti něco důležitého říct." V tu chvíli jsem nechtěla ,aby se mezi Ondrou Justinem něco stalo, tak jsem Ondrovi do limuzíny řekla ,že pojede sám a já si to s Justinem vyříkám a pak taky pojedu. Ondra souhlasil a tak se vydal na svatbu.
A hned na to jsem se začala vybavovat s tím blbce ,který řekl o mém snoubenci něco ,co se mi vůbec nelíbilo. ,,No ,co ode mě potřebuješ ,že se musím opozdit ve studiu?",řekla jsem trochu naštvaným hlasem. ,,Chtěl jsem ti jenom říci, že mě to hrozně mrzí jak jsem byl v té restauraci naštvaný a nevrlý. Chtěl bych se ti za to nějak omluvit, ale netuším jak a proto jsem za tebou přišel ,abych tě požádal o to jestli tě na to dotáčení tvého klipu nemohu dovést svoji limuzínou. Bylo by to jako polovina omluvy a ta druhá polovina omluvy bude ta ,že tvůj režisér hledal kluka, který by s tebou dělal jakože sex a tak jsem se u něho přemluvil a řekl mu ,že to budu já. Pojedeš tam teda se mnou?", dořekl mi svůj dlouhý proslov Justin.
,,Cože? To si snad děláš srandu jako pojedu tam tvojí limuzínou jelikož tou mojí jel Ondra na svatbu své sestřenice, ale ten jakože sex s tebou rozhodně dělat na kameru nebudu, protože by se hned bulvár začal ptát jestli jsme se dali dohromady nebo jak to vlastně bylo. Bude mi stačit jako omluva ,když mě na to dotáčení dovezeš a nechci už ,aby si na mě v té limuzíně mluvil, ano? Rozuměl jsi mím slovům?",řekla jsem mu.
,,Souhlasím a neboj, rozuměl jsem tvým slovům.",řekl mi a na to už jsme se přesouvali k jeho limuzíně, kde jsem nasedla jako první protože jsem žena a ženy v krásném oděvu mají přednost. Cestou do studia jsem se dívala z okna a mávala jsem všem okolo, tak aby nevěděli ,kterou dívku Justin veze a ,aby to vypadalo ,že je to Sabina. Jen pro informaci, fanoušci Justina poznají jeho limuzínu i moji fanoušci poznají mojí limuzínu takže proto jsem se z limuzíny neukazovala svůj obličej. No, a bulvár naše limuzíny taky pozná.
O 10 minut později.....
Konečně jsme dorazili na místo a já vystoupila z auta no, a hned po mně vystoupil i Justin. Ve studiu ze mě nemohli chlapy pustit oči. Až jsem došla k Jardovi, což je můj osobní režisér, řekla jsem mu asi tyto slova: ,,Ahoj ,jako za co tě Jardo platím, za co! Ty místo toho ,aby jsi mi vybral krásného pohledného kluka mi vybereš mého exsnoubence Justina?",řekla jsem naštvaně. ,,No ,a ty máš snad jiného kluka s kterým máš nějáký takový vztah jako jsi měla s Justinem?",řekl mi Jarda.,,Ne ,ale předvádět se svému exsnoubenci teda nebudu. To už radši napíšu Ondrovi, což je můj nejlepší kamarád před, kterým se nestydím jako před Justinem. Proto bych tě Justine požádala o to ,aby jsi odešel.",řekla jsem mu. ,,No ,tak dobře už jdu ,ale večer za tebou přijdu domů. Ok?",řekl mi. ,,A na co? Hádat se s Ondrou? Né, děkuji ,ale zůstaň doma já ti stejně neotevřu.",řekla jsem nevrle a on po chvíli odešel. Režisér radši neříkal nic a tak jsem napsala Ondrovi ,aby za mnou přišel ,že je to nutné.
Pohled Ondry:
Sel mi asi 10 minut před obřadem napsal ,abych okamžitě přijel do studia ,že jsou tam komplikace a tak jsem neváhal našel jsem náhradu za sebe jako za svědka nevěsty a sedl jsem do limuzíny a jel za Sel. Po chvíli jsem dorazil a vysedl z limuzíny a rozběhl se do studia. U vchodu stála Sel a začala mi říkat vše ,co se stalo. Justin prý měl sní dotáčet klip ve, kterém má mít jakože s klukem sex ,ale ona s před exsnoubencem nechtěla předvádět a tak napsala o pomoc mě. Byl jsem rád ,že to takhle vyřešila ,protože bych potom byl z toho klipu takový naštvaný, kdybych tam nebyl já ,ale Justin.Až mi vše řekla přesunuli jsme se společně na plac a dotočili scénu a i celý klip. Sel byla potom z toho nadšená a byla ráda ,že to má úspěšně za sebou a rád jsem byl i já. Na to jsem hned reagoval já: ,,No ,když už to máme za sebou půjdeš se mnou na tu svatbu? Ještě ten obřad stihneme.",řekl jsem a Sel souhlasila, tak jsme se vydali na svatbu a teď už společně.
Pohled Sel:
S Ondrou jsme se vydali na svatbu jeho sestřenice a oba jsme byli šťastní ,že natáčení máme úspěšně za sebou. Na obřad jsme přišli jen tak tak a Ondra stihnul být ještě jako v pozici svědka. Po obřadu jsme se přemístili na zahradní párty, kde jsme poobědvali a s Ondrou jsme tam zůstali až do 23:00. Po příchodu domů jsem se podívala na YouTube jak si vede můj nový song s klipem a přes 2 hodiny od zveřejnění tam už bylo 1 miliarda shlédnutí, což je pro mě neuvěřitelné číslo. A tak jsem zalehla pod peřinu se spokojeností.....
ČTEŠ
Selena Gomez
RomancePROLOG: Zdravím ve spolek! Věřím, že už jste o mně mnohé slyšeli, ale i tak se pro některé z vás, kteří mě vidí poprvé v životě, představím. Mé celé jméno je Selena Marie Gomez. Narodila jsem se 23. července 1992 v Texasu a už nějaký ten pátek jsem...